וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 3-9 באוגוסט 2014

השבוע הזה יהיה דינמי מבחינת החלטות, כווני חשיבה שונים ושינוי גישות

אין ספק – השבוע הזה דינמי הרבה יותר מזה שקדם לו, מבחינת החלטות, יכולת להשתחרר מקונספציות ושינוי גישה ודרך. מעברו של מרקורי למזל אריה משנה את התקשורת ודרך החשיבה שלנו והופך אותן לאסרטיביות ואפילו אופטימיות יותר, ומרס במזל עקרב גורם לנו לשנס מתניים ולפעול באופן מדויק וממוקד יותר גם אם הדרך עצמה לא נוחה. הגיע הזמן להפשיל שרוולים, ולהתמקד במטרות לטווח ארוך ולא רק בכאן ובעכשיו. זה נכון גם במישור הגלובלי, גם במבצע בדרום, ובעצם גם לכל אחד ואחת מאתנו. לחילופין מביאה איתה הזוית שבין ונוס לאורנוס – ונוס תמיד קשורה למפת המדינה בדרך כזו או אחרת – שינויים בחשיבה, ואפילו שינויים פתאומיים במתרחש. שיא הזוית מגיע כבר בסוף השבוע הזה, והוא לא תמיד קל כמו שאר הזויות הקשות של ונוס. מצד שני, אורנוס מביא איתו פעמים רבות גם הפסקות וניתוקים, ואולי גם כאלה שגורמות לנו לחשוב ולראות דברים אחרת, אפילו בנושאים הקשורים להפסקת אש.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש לסטורן הנוקשה. הזוית הזו אמורה לעשות לנו חיים לא קלים מבחינת המחויבויות שלנו, כמו גם מבחינת הההקפדה על הפרטים הקטנים ובעיקר על הצד המעשי של החיים. מימוש רעיונות ויזמות – זה האישו, ובעיקר תוך כדי נחיתה על הקרקע וגישה ריאלית ומעשית שמוציאה מחיינו אשליות ופנטזיות: המציאות היא כאן – ועכשיו, אומר סטורן הנוקשה לשמש, ומכיון שהזוית תגיעה לשיאה רק בסוף השבוע הרחוק, היא תלווה את כל השבוע הזה ברוחה הפרקטית. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות אריה, גדי, עקרב שור ודלי.

הזויות הדינמיות של השבוע – על אלה אחראי בעיקר יופיטר, כוכב השפע והמרחבים, שעבר לא מזמן למזל אריה.

1. מרקורי כוכב התקשורת נצמד אליו בתחילת השבוע והופך את התקשורת שלנו לאופטימית, יתכן פה ושם אופטימית מדי. אפשר לדבר על הכל, אבל לבדוק שהכל גם אפשרי.
2. מרס האסרטיבי יוצר ליופיטר זוית אקטיבית מאוד, והדרייב שלנו לצאת מהבוץ של השבועות האחרונים ולרוץ קדימה חזק במיוחד. אולי זה באמת הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלנו שקצת התמסמסו בשבועות האחרונים, ולעשות זאת באופן נמרץ וחד משמעי כדי שהן גם יתממשו בשטח.

יופיטר מביא איתו גם גישה אופטימית שאומרת 'בעצם הכל אפשרי אם רוצים', בניגוד לגישה הפסימית של סטורן שעוסקת בעיקר בעובדות, והשילוב של שניהם השבוע יוצר מרחב זמן מעניין שבו הכל באמת אפשרי למימוש עם מגיעים לחזון הנכון, ולהחלטות משמעותיות שעיקרן גם ארוך טווח. מי בעיקר יושפע מהזויות האלה של יופיטר? מזלות קשת, בתולה, תאומים, טלה, מאזניים ודגים.

הזוית העצבנית של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין מרס המבצע והיוזם. הזוית הזו עלולה להביא איתה בצד כל האקשן השבועי הזה גם אלמנט ווכחני מאוד, שבו הצדדים מזדהים באופן מכסימלי עם העמדות שלהם, ולא מוותרים עליהן כהוא זה. אולי משום כך חשוב דווקא השבוע לראות גם את הצד השני, לאפשר לו להתבטא, ולא להתבצר בעצמדות המוכרות שלנו עצמנו. זה לא יהיה קל, ומלחמות מילוליות עלולות להגיע לא מעט השבוע, אבל.. זה אפשרי.

הזוית הלוחמנית של השבוע – זו זוית המתח בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב פלוטו היצרי. הזוית הזו גורמת להרבה מתחים לחלחל מתחת לפני השטח גם במצבים שלכאורה נראים אופטימיים, ואולי גם בסופו של דבר לקלקל רגעים שמחים או את הגישה האופטימית שמביא איתו יופיטר, ולהקשיח את העמדות והחשיבה שלנו תוך שהם גורמים לנו להיות לוחמניים מתמיד. זו אחת הזויות שעלולות לגרום לשיקול הדעת שלנו להיות יותר רגשי מאשר רציונלי, ובדיעבד גם לפגוע בנו, וכדאי להזהר ולדעת להפריד בין הרגש – לבין העובדות. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות עקרב, אריה, שור ודלי.

התחזית השבועית

טלה
זהו שבוע סופר דינמי עם הרבה מאוד אקשן, בגלל זוית הפעולה בין מרס שליט המזל שלכם ליופיטר. חשוב מאוד לתעל בחכמה את הפעולות שלכם כי קצב הדברים מהיר למדי, והפזיזות הזו עלולה לפעול נגדכם, ביחד עם גישה אופטימית מדי. חשבו פעמיים לפני כל פעולה ובמקביל צאו להעז, ובגדול.

שור
נושאי בית ומשפחה מעסיקים אתכם השבוע, ומיקומו של מרקורי במזל אריה מאפשר לכם לשפר את התקשורת המשפחתית, ולהתמקד בדיאלוג עם בני המשפחה. ונוס שליטת המזל שלכם במזל סרטן תורמת גם היא לצורך בעטיפה ביתית, ולדיאלוג שקט והרמוני עם הסביבה, למרות המתחים שמסביב.

תאומים
מרקורי עושה השבוע צעדים ראשונים במזל אריה, ומאפשר לכם להתנער מהחודש הרגשני שעברתם, ולגלות את הצד האופטימי והחברתי שלכם. הגיע הזמן לראות את הצד החיובי של המטבע וחצי הכוס המליאה, ופה ושם אפילו לשתות ממנה, למרות הלחצים.. תקשורת אסרטיבית – אלה מלות המפתח.

סרטן
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם גם היום, ולהביא איתה דיאלוג נעים והרמוני כמיטב יכולתה. זמן טוב לנצל את נוכחותה כדי לבטא רגשות, ולהתקרב קצת יותר. השמש ומרקורי ואפילו יופיטר בבית הכספים שלכם עשויים להביא איתם כמה הפתעות טובות בנושאי כספים.. בעיקר אם תקחו יזמה.

אריה
אל השמש ויופיטר ששוהים עכשיו במזל שלכם, מצטרף גם מרקורי כוכב התקשורת, ועוזר לכם להיות זמינים יותר, ובעיקר תקשורתיים יותר עם העולם ועם הסביבה. אולם השמש שליטת המזל שלכם יוצרת במקביל זוית פעולה עם סטורן הנוקשה, ומכבידה עליכם השבוע: התמקדו במטלות ובצד המעשי שלכם.

בתולה
מיקומו של כוכב מרס במזל עקרב הופך אתכם לחסרי סבלנות ותוקפניים קצת יותר, וכדאי להזהר במלים שלכם. מרקורי שעובר למזל אריה עוזר לנקות חרדות ומשקעים שהצטברו, ומדגיש שהעשייה החשובה שלכם השבוע היא בעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. זמן טוב לקרב ידידים שהתרחקו.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בבית הקריירה והתדמית, ועוזרת לכם לשדרג את המיקום שלכם בעיני העולם. אולם זוית פעולה שהיא יוצרת עם אורנוס עלולה להפוך את השבוע הזה לתזזיתי וחסר שקט, בעיקר בתחילתו. חשוב לא להגיב מהבטן אלא מהראש, ולא לנתק קשרים גם אם הגיון דורש זאת.

עקרב
זה עלול להיות שבוע מתוח למדי מבחינתכם, עקרבים. השמש בזוית של מתח לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה לגרום לעצבנות מסויימת ביחסים עם סמכויות, ופה ושם גם לגישה תוקפנית כשדברים יוצאים משליטה. זה הזמן לגלות בגרות, ולהתמקד בעיקר בתכניות פעולה חדשות, וללא סערות ודרמות.

קשת
נראה שיופיטר שליט המזל שלכם מככב בשמים השבוע, כשנצמד אליו כוכב מרקורי והופך אתכם לתקשורתיים במיוחד, וכשמרס האסרטיבי יוצר זוית פעולה אליו וגורם לכם עצבנות וחוסר שקט ביחד עם רצון לפעולה. נסו לתעל את האנרגיות האלה לאפיקים מעשיים, עם קצת יותר משמעת עצמית.

גדי
כוכב מרס ששוהה במזל עקרב עוזר לכם להרחיב את התחום החברתי, אבל דווקא כאן אתם עלולים להסתכסך עם חברים על עקרונות, ומומלץ לדעת לוותר ולהתפשר. זוית פעולה בין השמש לסטורן שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה ויכוחים ואי הבנות עם סמכויות: נסו לוותר ולהתפשר.

דלי
אל השמש ויופיטר שנמצאים במזל אריה שממול מצטרף השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת, והופך את השבוע הזה לתקשורתי במיוחד מבחינת דיאלוג עם שותפים, ובני או בנות זוג. נצלו את המיקום הזה כדי לומר את כל המלים שהחזקתם בבטן בשבועיים האחרונים, ולשתף בחשיבה – וברגשות.

דגים
מיקומו של מרס במזל עקרב מביא איתו צורך חזק בצמיחה ובהתפתחות אישית, דגיגים. זהו מיקום שמאפשר לכם לרוץ קדימה עם תכניות ללימודים או לנסיעה, למרות המתחים והלחצים שמסביב. ונוס במזל סרטן הופכת אתכם לרומנטיים מתמיד, ובין המתחים והלחצים כדאי ורצוי למצוא גם זמן לאהבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully