וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 27 ביולי עד ה-2 באוגוסט

27.7.2014 / 10:11

השבוע הגיע הזמן להתחיל ליזום ולדבר על הדברים: להפגש, להרים טלפונים ולתת לאקשן משמעות תקשורתית יותר

מרס וונוס מככבים השבוע, הוא במיקום והיא בזויות. מרקורי עובר למזל אריה, והאקשן חוגג: כמעט כל רובד בחיינו הופך להיות טעון, קדחתני, אמביציוזי, ובעיקר אסרטיבי. לא נוכל לקחת כל דבר כמובן מאליו. שבוע שכזה.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ממזל סרטן המופנם והרגשני למזל אריה האסרטיבי. הגיע הזמן לתקשורת יוזמת ופועלת, ולא לתקשורת רגשנית ונוסטלגית. השינוי הזה עשוי להביא אלינו סוג של יזמות תקשורתיות חדשות ומעניינות, מה גם שבמזל אריה נוכל למצוא השבוע גם את השמש שחוגגת יומולדת לאריות, כמו גם את יופיטר כוכב השפע שמסמן מעבר למצב של שינוי אופטימי ואקטיבי מבחינת צמיחה אישית והגדרת מטרות חדשה. הגיע הזמן להתחיל ליזום ולדבר על הדברים: להפגש, להרים טלפונים, ולתת לאקשן משמעות חדשה, תקשורתית יותר. כל מעבר ושינוי שכזה מתחיל במילים. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, אריה ודלי.

צעדים ראשונים – מרס, כוכב האקשן שלנו, עובר למזל עקרב כבר בסוף השבוע הזה. מרס מסמל את הדרך שבה אנו יוזמים ופועלים בשטח, ודרך הפעולה של העקרב היא מתחת לפני השטח, טעונה ויוזמת, אך לא מילולית וחברתית אלא שקטה וכוחנית. אחרי חדשיים שבהם שהה במזל מאזניים וגרם למאזנאים להיום אקטיביים ולצאת לעשייה מוגברת, הוא עובר לפעול באופן דומה לבני העקרב: הגיע הזמן לצאת לפעילות ועשייה, ובכל התחומים. הבעייה עם מרס שהוא לא רק מפעיל, אלא גם מביא איתו פעמים רבות גישה אגרסיבית ושתלטנית, אלמנט שעלול להוציא החוצה את הפן המלחמתי שלו, ובעצם של כולנו, ולגרום לעימותים וסכסוכים שעד עכשיו היו מאחורי הקלעים לצאת החוצה, ולקבל ביטוי בחיינו. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, מאזניים, עקרב ושור.

הזוית הקשה של השבוע – לזויות הקשות השבוע אחראית ונוס הרגשית. זוית העימות שלה עם כוכב פלוטו היא אכן אחת הזויות הקשות מבחינה רגשית. פלוטו הוא הצד היצרי והכוחני שנמצא בכל אחד מאתנו. ונוס לעומת זאת מסמלת את הנתינה והרגישות לזולת. כשהשניים האלה נמצאים בזוית של קיטוב, נוכל לומר שהצד היצרי מתעמת מול הצד ההרמוני והרגיש, והתוצאה עלולה להיות מלחמת עולם מבחינת אגו ויצר במערכות היחסים שלנו או בדיאלוג שלנו עם העולם. אם נוכל לדעת לוותר ולהתפשר ולקחת את העומק והמשמעות בכל סיטואציה ולהעמיק אותם, הרי שעשינו משהו חשוב עבור כולנו. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב אריה ודלי.

הזוית הקשה השניה של ונוס – זו הזוית שלה עם אורנוס התזזיתי. הזוית הזו עלולה לגרום לכולנו צורך חזק מאוד בספייס וחופש אישי, ובמקביל להביא איתה עצבנות וחוסר סבלנות ביחסים הקרובים שלנו. אולי משום כך חשוב השבוע לאפשר לנו קצת יותר ספייס ביחסים, ומצד שני – חשוב שנדע גם לקבל את החופש האישי של הזולת, ולגלות גם אמפטיה וסובלנות מבלי לשבור את הכלים ולהרוס יחסים. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, דלי ואריה.

הזוית הפזיזה של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרס האגרסיבי לכוכב יופיטר, כוכב השפע והמרחבים. הזוית הזו בניגוד לאחרות מביאה איתה דווקא דרייב חזק ואופטימי להצלחה, אבל במקביל היא גם עלולה לגרום לנו דרייב חזק מדי, אופטימיות יתר, ובעיקר פזיזות וחוסר זהירות שעלולות להתנקם בנו הן בדרכים ובכבישים והן במישור המקצועי. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות טלה, קשת, עקרב ואריה.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר למזל עקרב, ואתם עלולים לחוות חדשיים טעונים מאוד ולא שקטים. הגיע הזמן לפעול בגדול, אולם אתם חייבים להזהר מדרמות וסערות, מאבקי אגו, וצורך לומר את המלה האחרונה. נסו לוותר ולהתפשר קצת יותר בתקופה הקרובה, כדי שלא להקלע לעימותים מיותרים.

שור
מקבץ כוכבים גדול מהשבוע במזל אריה, מוציא אתכם מהרגיעה היחסית של השבועיים הקודמים, והופך אתכם לאסרטיביים במיוחד. השמש יופיטר ומרקורי גורמים לכם לקחת את עצמכם בידים, ולהתחיל לחפש מטרות ראויות ליזמה ולהשקעה. חוסר השקט שלכם עלול במקביל גם לגרום לבזבוזי כספים.

תאומים
משהו משתנה במצב הרוח שלכם: אחרי כחודש של שהייה במזל סרטן הרגיש והמרגיש, עובר מרקורי שליט המזל שלכם למזל אריה האקטיבי והפעיל, ונראה שמצבי הרוח המשתנים שלכם מתחלפים במצב רוח אקטיבי וקרבי שמחפש לו מטרות לפעולה. צמידות בין מרקורי ליופיטר מביאה אופטימיות אסרטיבית.

סרטן
מרקורי כוכב התקשורת עובר השבוע לבית הכספים שלכם, מקום בו נמצאים כבר השמש וכוכב יופיטר, וביחד עם מביאים איתם צורך בשינוי בצד הכלכלי בחייכם ביחד עם יזמות חדשות למקורות הכנסה. זמן טוב גם לשדרוג החשיבה היוזמת שלכם, לנחיתה מעשית על הקרקע, ולדיאלוג יצירתי עם חשבון הבנק.

אריה
נראה שרוב האקשן השבוע קורה דווקא במזל שלכם, אריות. השמש ממשיכה לנוע בו ולחגוג לכם יומולדת שכמו תמיד הוא אחד השמחים על פני גלגל המזלות, יופיטר כוכב השפע מביא איתו ים של התחלות אופטימיות ומעניינות, ומרקורי כוכב התקשורת הופך את המלים שלכם לאקטיביות ושמחות. קדימה!

בתולה
מעברו של מרס למזל עקרב המאכלס את בית התקשורת שלכם הופך את התקשורת שלכם בתקופה הקרובה לאסרטיבית ואפילו אגרסיבית. הגיע הזמן ליזמות תקשורתיות חדשות. מרקורי שליט המזל שלכם מאפשר לכם לנקות משקעים רגשיים שהצטברו מאחורי הקלעים, ולצאת לדרך תקשורתית חדשה.

מאזניים
השבוע עצבני וחסר השקט לפנינו, מאזנאים. ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת במזל סרטן הרגשני והמשפחתי, אך גם יוצרת זויות לא קלות עם פלוטו ואורנוס, אשר מביאות איתן עימותים ומאבקי כוח כמו גם צורך בהרבה ספייס. שתפו אנשים קרובים במה שעובר עליכם, וחפשו את המכנה המשותף, ולא המפריד.

עקרב
מרס, כוכב העשייה והיזמה, עובר למזל שלכם עקרבים, והגיע הזמן לקחת את העניינים בידיים. מרס מביא איתו ים של אנרגיה ויזמה לעשייה ולקביעת עובדות בשטח, ובחודשיים הקרובים תיהנו משפע של אפשרויות חדשות להתפתחות אישית, אם תזהרו במקביל מאגו פעיל מדי. הגיע הזמן לפעול!

קשת
על פניו זה נראה כמו שבוע חביב ואופטימי, כשיופיטר שליט המזל שלכם קרוב מאוד עדיין לשמש במזל אריה הפתוח והאקטיבי. אולם זוית פעולה בין כוכב מרס ליופיטר עלולה להביא איתה אופטימיות יותר וגישה הרפתקנית מדי שעלולה לפגוע בתכניות שלכם: פעלו בעינים פקוחות, וממקום מעשי ומשתף.

גדי
מעברו של כוכב מרס למזל עקרב מביא צורך בשינויים בתחום החברתי שלכם, כולל המעגל החברתי. הגיע הזמן להפתח למעגלים ולאנשים חדשים, כמו גם לשיתופי פעולה בתחומים שונים, במקום לפעול לבד ובדרך סוליסטית. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם, בנושאי מוסדות וארגונים.

דלי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל אריה שממול המכיל את השמש יופיטר כוכב השפע ומהשבוע גם את מרקורי כוכב התקשורת, מוציא אתכם השבוע מהבועה הדליית המוכרת והופך אתכם לאסרטיביים במיוחד. הגיע הזמן לקחת את העניינים בידים, ליצור קשרים עם ח'ול או לחשוב על נסיעה, ולהפתח לעולם.

דגים
זה עלול להיות שבוע מתוח, ולא ברור. זוית של מתח בין נפטון שליט המזל שלכם לבין השמש עלולה לגרום למתחים ולחצים עם בוסים וארגונים כמו גם לשיקול דעת גרוע בנושאים פרקטיים. זמן טוב לגישה יצירתיות שחושבת מחוץ לקופסה, אך גם לחשיבה נוספת ולהתייעצות בהחלטות החשובות שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully