וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 13-19 ביולי 2014

13.7.2014 / 11:05

השבוע הזה דברים משתנים והופכים רגשיים הרבה יותר, וחלק מהסערות שחווינו בשבוע הקודם מתחילות להיעלם

השבוע הופך להיות ריגשי – אין בהכרח שהשבוע לא יהיה אלים וכוחני, אבל לקראת סוף השבוע נעלמת אחת הזויות שהפעילה את כל המערכת הלוחמנית שאנחנו חווים, זוית העימות בין הכוכבים מרס ואורנוס התזזיתי, אם כי זוית המתח בין השמש למרס עדיין בשטח ואפילו מגיעה לדיוקה, מה שאומר שחוסר השקט עדיין בסביבה, אבל הדברים לובשים כעת צורה אחרת, מעשית יותר.

לא קל, אבל מעניין: פתאום קשה לנו לראות את כל התמונה, ואנחנו מגלים שבצד האקשן אנחנו זקוקים השבוע ליותר ויותר קרבה, מלים רכות, חמימות ומשפחתיות.. האם זה יעזור לסיים את פרץ האלימות והאקשן? בהחלט אפשרי, אבל צריך שנים לטנגו, וכמו במקרים רבים של ריקוד זוגי - כל אחד מהפרטנרים כאן שומע בעיקר את המוסיקה מהצד שלו.
למרות כל זה - יהיה שינוי השבוע, בעיקר כי כוכב יופיטר עובר סוף סוף למזל אריה, ומביא איתו גישה אקטיבית ושמחה.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו בעיקרון מעברו של יופיטר כוכב השפע ממזל סרטן בו שהה כשנה שלמה, למזל אריה השמח והאקטיבי. הגיע הזמן לשנות גישה, לתת לצד השמח שלנו להגיח בתקופה הקרובה, ולהאמין קצת יותר בעצמנו-ובמה שמשמח אותנו: גישה יצירתית, מאפשרת, ופה ושם גם רומנטית: הגיע הזמן להתחבר מחדש לאהבה, אומר יופיטר, ובצדק.

מי בעיקר יושפע מהמעבר שלו? מזלות קשת, תאומים, דגים ובתולה.

הזוית הקשה של השבוע – זוית פעולה מדויקת בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב מרס. הזוית הזו עלולה להיות זוית אלימה למדי, אבל היא קצרת טווח. יתכן והאלימות תפרוץ ביתר שאת אבל תדעך מהר, ויתכן שדווקא השבוע האיום האלים הזה יביא איתו דווקא את התגובה ההפוכה. תגובה קרקעית עלולה להיות אחת האפשרויות לכך, אבל התרחקות של הזוית בין מרס לאורנוס עשויה לגרום לדברים להסתיים עוד קודם. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, אריה, דלי מאזניים וגדי.

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל סרטן, והצלילות המחשבתית של הימים האחרונים הופכת להיות רגשנית ודביקה משהו, לא מקום טוב במיוחד לקבלת החלטות חשובות, הן גלובלית והן אישית. כדאי להתייעץ לפני קבלת כל החלטה כזו. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, סרטן וגדי.

הרגשות השבוע – גם ונוס הרגשית עוברת השבוע למזל סרטן, ונראה שהקלילות התקשורתית הרגשית של השבועות האחרונים הופכת להיות יותר רומנטית ורגשנית. הצורך בבטחון רגשי הולך ומתחזק עכשיו, וגם שיקול הדעת שלנו מושפע מכך. הגיע הזמן להתחבר שוב ללב, ודווקא כאשר הראש הוא ז שזקוק לכמה עצות טובות. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, סרטן וגדי.

התחזית השבועית

טלה
המתחים יורדים עד אמצע השבוע, ואז עולים שוב עקב זוית הפעולה של השמש עם מרס. הפתיל שלכם קצר מהרגיל השבוע, וחשוב לא להגיב מהבטן אלא מהראש. זמן טוב למינון גבוה במיוחד של פעילות פיזית וספורטיבית.

שור
החיים הופכים השבוע רגשניים במיוחד, כשונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל שור, ומרככת מאוד את התקשורת שלכם גם בעזרתו של כוכב מרקורי שגם הוא עובר לשם. הגיע הזמן למלים רכות, ולהתחברות מחודשת לעולם הרגש.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל סרטן, והתקשורת שלכם שהיתה כל כך ממוקדת וצלולה הופכת רגשנית ונוסטלגית, ובעיקר לא אובייקטיבית. זמן טוב להתחבר מחדש לרגשות, ובעיקר – לרגשות קרבה הקשורים לבית ולמשפחה.

סרטן
משהו טוב קורה לכם השבוע, סרטנונים: גם מרקורי כוכב התקשורת וגם ונוס הרגשית עוברים למזל שלכם, ונראה שהשנים האלה מעניקים לכם ים של אפשרויות חדשות של תקשורת אישית ובין אישית. זמן לחבר את הרגש למילים.

אריה
על פניו זה נראה כמו אחד השבועות היותר מתוחים של הזמן האחרון, אריות: השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זוית פעולה אקטיבית עם כוכב מרס, אלמנט שמביא איתו בעיקר עצבנות וחוסר שקט, אבל יופיטר כוכב השפע עובר למזל שלכם וישהה שם שנה. אין רע בלי טוב.

בתולה
אחרי חודש של שהות בבית הקריירה שלכם, עוברים גם מרקורי וגם ונוס למזל סרטן והופכים אתכם חברתיים במיוחד. זה בדיוק הזמן לאפשר לכם מעורבות חברתית רבה יותר, ובמקביל גם להרחיב את המעגל החברתי של אלה הקרובים אליכם.

מאזניים
ונוס עוברת השבוע לבית הקריירה שלכם, מאזניים, והופכת אתכם לאסרטיביים יותר ובעיקר לאטרקטיביים וכריזמטיים. הקסם האישי שלכם נמצא עכשיו במיטבו מול העולם, וכדאי לנצל זאת ליזמות חדשות מכל הסוגים, ולמסעות שכנוע – ויזמות חדשות.

עקרב
מעברם של מרקורי וונוס למזל סרטן מדגיש השבוע את הצורך שלכם בפתיחות רבה יותר לרעיונות חדשים, כמו גם התמקדות בצמיחה ובהתפתחות אישית. זמן טוב לקבל החלטות בתקופה הקרובה על צמיחה והתפתחות אישית במינון גבוה יותר.

קשת
משהו טוב קורה לכם השבוע, קשתים: יופיטר שליט המזל שלכם עובר למזל אריה אחרי שנה במזל סרטן הרגשני, ומביא איתו תחושות של הרפתקנות, עדוד וצמיחה. הגיע הזמן לשדרג את התכניות שלכם, ולהכנס למוד של עשייה מחודשת, ובכל התחומים.

גדי
נושאים הקשורים לזוגיות וליחסים הופכים להיות משמעותיים השבוע, כשגם מרקורי וגם ונוס עוברים למזל סרטן ומאפשרים לכם לא רק להעמיק קשרים אלא גם להתמקד בפרטנרים שלכם, ובמה שחשוב להם. זמן לשדרג את כל התקשורת הרגשית שלכם.

דלי
השבוע הזה נפתח באופן לחוץ למדי, אולם בהמשכו אפשר לראות איך הלחצים יורדים בהדרגה כשזוית העימות בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין מרס האסרטיבי מתפוגגת בהדרגה. זמן טוב להוריד הילוך, להתחיל להתחבר לשקט – ולתכניות הפעולה החשובות שלכם.

דגים
מעברם של מרקורי וונוס למזל סרטן מביא איתו עדנה לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, דגיגים. הגיע הזמן לפתוח מחדש את הלב ולאפשר לאנשים קרובים ושמחים להכנס, ובמקביל – לאפשר גם לאהבה להיות נוכחת ביתר עוצמה בחייכם. יהיה מעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully