וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 6-12 ביולי 2014

חשוב להזהר השבוע מלשבור את הכלים בעקבות הדרמות והסערות שצפויות לנו

זהו שבוע מתוח נוסף שבו הלחצים גוברים ואפילו מגיעים לשיא מסויים, הן אישית והן גלובלית, שבעקבותיו אולי סוף סוף דברים יראו אחרת. לכך אחראיות שתי זויות עם אורנוס התזזיתי, הן של השמש והן של מרס. אולי משום כך חשוב להזהר השבוע מלשבור את הכלים בעקבות הדרמות והסערות שנפגוש השבוע: קצת סבלנות ואורך רוח, ונוכל לעבור גם את השבוע הזה בשלום.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית המתח בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב אורנוס. הזוית הזו עלולה לגרום לנו לאבד שליטה, לנתק קשרים, ולפעול באופן אימפולסיבי ולא הגיוני כשהלחץ מתגבר. אולי משום כך כדאי כבר עכשיו להחליט שמה שלא קורה – לא מאבדים שליטה, למרות שהפתיל שלנו קצרצר במיוחד השבוע. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות דלי, אריה, סרטן, וטלה.

הזוית הנפיצה של השבוע – זו זוית המתח בין מרס האסרטיבי, לאורנוס התזזיתי. זו אחת הזויות שמקצרות מאוד את הפתיל הרגשי שלנו, וגורמות לנו לפעול עוד לפני שנחשוב לרגע מה אנו הולכים לומר או לעשות. הזוית הזו היא אחת הלוחמניות ביותר שקיימות באסטרולוגיה, שכן הפעולה שלה עלולה להיות הרסנית במיוחד מבחינת שיקול הדעת של כולנו, וכדאי שלא ניסחף למסקנות מהירות מדי כשדברים יוצאים משליטה, לפני שנראה את כל התמונה. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה, דלי, מאזניים גדי וסרטן.

הרגשות השבוע – כאן אנו עלולים לפגוש ביקורתיות, כובד רגשי, ושיפוט לא קל. ונוס הקשורה לעולם הרגש יוצרת השבוע זוית של מתח עם כוכב סטורן, זוית שעלולה לגרום לחוש הביקורתי שלנו לפעול באופן מוגזם ומתוך גישה פסימית ורואה שחורות. מצד שני, אם לא נרגיש את המצוקה הזו, חלקה בתחום הכלכלי, איך נפעל? זה בדיוק הזמן לעשות דברים ממקום חכם ומאופק, ולא לאפשר למעורבות הרגשית שלנו להכתיב מהלכים. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, גדי ועקרב.

התחזית השבועית

טלה
שבוע נפיץ מאוד שבו הזוית של מרס שליט המזל שלכם עם אורנוס בעצם מכתיבה קצב מהיר, אינטנסיביות רגשית, וחוסר שיקול דעת אמיתי. צאו לחדר הכושר ושחררו לחצים, כדי שלא תתפרצו ותיצרו דרמות מיותרות. זמן טוב להברקות והארות חדשות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם סופגת זוית מסטורן הנוקשה ומכבידה עליכם מאוד. זהו שבוע טוב לחשבון נפש כלכלי אמיתי, וללקיחת אחריות להוציא את העגלה מהבוץ – או לעשיית טיפול שורש אמיתי בחשבון הבנק. אל תשאירו דברים מעכשיו ליד המקרה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל תאומים התקשורתי, כשהוא לאט לאט צובר תאוצה ומחזיר בהדרגה את התקשורת היפה שלכם למקומה. זהו זמן טוב להחזיר גם את האנשים הקרובים שהתרחקו לאחרונה, ולהתחיל ליזום התחלות חדשות.

סרטן
יופיטר כוכב השפע עדיין שוהה לו במזל שלכם, ומאפשר לכם לעשות דברים ממקום אופטימי ויצירתי, וכדאי להזדרז כי בקרוב הוא עובר למזל אריה ומסיים שנה מקסימה של התרחשויות יצירתיות ואופטימיות. זמן טוב לכל היזמות שחלמתם עליהן בזמן האחרון.

אריה
כמו בשבוע הקודם גם השבוע הזה עמוס רגשית, ושיקול הדעת שלכם אינו ממש יעיל כשאתם מוצפים רגשית, ולא רואים את הצפון ממטר. זוית הפעולה של השמש שליטת המזל שלכם עם אורנוס התזזיתי עלולה להביא איתה ניתוקים פתאומיים: זהירות.

בתולה
גם מרקורי וגם ונוס הרגשית נמצאים השבוע בבית הקריירה והתדמית שלכם, ועשויים לעזור לכם במיוחד לקדם נושאים שחשובים לכם, ורעיונות יצירתיים מול סמכויות. זה הזמן לקבל החלטות הקשורות לקידום אישי, אבל אם לא תעשו צעד – הדברים לא יקרו.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת במזל תאומים הקליל תקשורתית, אבל זוית של מתח בינה לבין סטורן הנוקשה עלולה להביא איתה תחושות של כובד, אחריות יתר, ובדידות במערכה. שתפו חברים ואנשים קרובים במה שעובר עליכם, ואל תפעלו לבד.

עקרב
זוית העימות של השמש עם פלוטו שליט המזל שלכם עדיין בסביבה, וכדאי לפעול עדיין בזהירות מכסימלית בכל מה שקשור ליחסים קרובים ובעיקר מול סמכויות: אל תכנסו למאבקי כוח מכל סוג שהוא! מצד שני, זהו זמן טוב לתת מחדש לגל האמביציה לסמן מטרות חדשות.

קשת
גם ונוס וגם מרקורי כוכב התקשורת שוהים עדיין בבית הזוגיות והיחסים שלכם, קשתים, אלמנט שעשוי להביא איתו דיאלוג יצירתי ותקשורתי במיוחד עם הפרטנרים שלכם, ועם כל מי שנמצא ממול. זמן מצוין ליזמות תקשורתיות ורגשיות חדשות,כולל נסיעות ארוכות.

גדי
זוית של מתח בין ונוס הרגשית לסטורן שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה קונפליקט בין עולם הרגש לבין מחויבויות היתר שהעמסתם על עצמכם. נסו להוריד מעט מהנטל, ולא לקחת את כל העולם ואשתו על כתפיכם, גדיים. מצאו זמן איכות לפעילות פנאי, ביחד או לחוד.

דלי
אין ספק שאורנוס שליט המזל שלכם מככב השבוע, אבל לאו דווקא לטובה: הזויות שהוא יוצר עם מרס האסרטיבי ועם השמש עלולות להביא איתן עצבנות וחוסר שקט, שינויים פתאומיים במצב הרוח ואולי גם במטרות שלכם בכלל. הזהרו משינויים גדולים מדי וחכו בסבלנות.

דגים
מיקומם של מרקורי וונוס במזל תאומים מביא איתו צורך לשקם יחסים עם הבית והמשפחה, ולשדרג את הדיאלוג המשפחתי בכלל. זמן טוב להשקעות בבית ובסביבתו, בשיפוצים קטנים ובשינוי אוירה בבית. זה הזמן לחשוב על הרחבת משפחה, או לחילופין על מעבר דירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully