וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 20-26 באפריל 2014

18.4.2014 / 16:37

השמש ומרקורי עוברים למזל שור, ומרס בהילוך אחורי בזויות מדויקות לאורנוס פלוטו ויופיטר. זה טוב או רע ליהודים? הממ.. גם וגם. בעצם זה פשוט שונה

אין ספק שהשבוע הזה משתנה המגמה בכוכבים, ולשני הכוונים. מצד אחד השמש ומרקורי שהיו במזל טלה הפזיז והדינמי עוברים למזל שור המעשי והרגוע יחסית, ומצד שני – כוכב מרס יוצר זויות אגרסיביות לאורנוס התזזיתי, פלוטו היצרי ויופיטר האמביציוזי, והופך את שיקול הדעת שלנו לבעייתי בצירוף פתיל קצר וים של דרמות קטנות אך מסיביות. הגיע הזמן לסיים לעכל את המצות, ולחזור מהר מאוד לפוקוס כי שקט לא יהיה כאן השבוע.

המעבר המשמעותי של השבוע: בעצם יש שנים כאלה: השמש ומרקורי כוכב התקשורת עוברים ממזל טלה האסרטיבי, למזל שור הפרקטי. זהו זמן טוב לתרגם את כל הרעיונות והכוונות והיזמות של הזמן האחרון למעשים, ולקבוע עובדות בשטח.

השמש מביאה איתה במזל שור את היכולת להפנות את המשאבים שלנו לצד המעשי של החיים, ולא רק לפרוק אנרגיה באופן כזה או אחר. מרקורי מביא איתו את היכולת ליצור מלים מעשיות שיגרמו לדברים לקרות, ולא רק ליזום התחלות חדשות או להתווכח על כיוון ועל דרך. השנים האלה אמורים להביא איתם את הצד השפוי והמעשי של השבוע.

אלא שכל זה אינו מספיק כשהזויות הקשות של השבוע מופיעות וזה קורה למעשה כבר בסופו של השבוע הקודם.

הזויות הקשות של השבוע: אלה זויות הפעולה שיוצר כוכב מרס בהילוכו האחורי, עם אורנוס התזזיתי שנמצא מולו ועם פלוטו היצרי, ויופיטר האמביציוזי. שלוש הזויות האלה שלכאורה מאוד שונות זו מזו, מכריחות אותנו לא רק להתעורר ולפעול, אלא גם לכבות שריפות, להתעמת עם דרמות וסערות, וגם ליצור אזורי פעולה חדשים כדי שיוכלו לתרגם את מה שאנחנו חושבים ורוצים ליזמות והתחלות חדשות מסוגים שונים.

זויות אלה אינן קלות. מרס למשל בזוית מול אורנוס עלול ליצר שינויים קיצוניים במצב הרוח ואפילו מלחמות פתאומיות או אירועים לוחמניים נקודתיים. זוית הפעולה בין מרס לפלוטו עלולה לייצר מאבקי כוח לא קלים, ומאבקי אגו סוערים. זוית הפעולה בין מרס ליופיטר לעומת זאת עשויה ליצר אמביציה חדשה ונועזת שגורמת לנו לצאת מעצמנו, ולחפש אתגרים חדשים ומעניינים במיוחד הקשורים לנסיעות או לח'ול, ואולי גם לעסקים.

אין ספק: הכל משתנה השבוע. מה שהיה סוער הופך להיות רגוע ומעשי, ומה שהיה פרקטי הופך להיות סוער ודרמטי. נותר רק לפעול באופן שקול ורגוע יחסית עד כמה שאפשר, ולא להתפתות ולהסחף עם האירועים, ליצר דרמות אישיות משל עצמנו, ולריב על שטויות. זה עלול להיות לא קל, אבל בהחלט אפשרי.

התחזית השבועית

טלה
אין ספק שזה עלול להיות השבוע הסוער של הזמן האחרון. נסו לעשות דברים באופן שקט והגיוני, ולא להסתער קדימה כשדברים מאבדים שליטה. בכל מקרה אל תריבו עם אנשים קרובים, ואל תנתקו קשרים גם אם מתחשק.

שור
מזל טוף, שוורים! אתם מתחילים לחגוג השבוע יום הולדת וזה קורה כאשר ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל דגים הרגשני והנעים. שיתופי פעולה הם צו השעה והם גם יכתיבו מבחינות רבות את ההתנהלות שלכם לאורך השנה הזו.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר אחרי חודש פרוע ושובב למזל שור, והרוחות מתחילות להירגע. היו הרבה התחלות מעניינות החודש וגם כמה ריבים לא קלים, אבל נראה שהחיים הופכים סולידיים יותר. הגיע הזמן לאסוף כוחות בסבלנות.

סרטן
אתם נכנסים לשבוע לא קל עם הרבה אקשן סביבתי, כשכל הזויות שיוצר כוכב מרס משפיעות גם עליכם, בעיקר אלה שמפעילות אצלכם את כל מה שקשור לבית למשפחה ולסביבה הקרובה. נסו לא לריב עם הקרובים אליכם, ולהרגיע את הרוחות.

אריה
השמש עוברת למזל שור המאכלס את בית הקריירה שלכם, אריות, והגיע הזמן להפשיל שרוולים ולקחת את החיים ברצינות רבה יותר. כעת הזמן להסתכל כמה צעדים קדימה, ולסמן לכם כמה מטרות ואתגרים בנושאי קריירה. זמן גם לשדרג הופעה ותדמית.

בתולה
גם השמש וגם מרקורי שליט המזל שלכם עוברים לבית ההתפתחות והצמיחה האישית, ונראה שהגיע הזמן לראות את כל התמונה ולא להתמקד רק בכיבוי שריפות, או בתגובה לגירויים. היכן ואיך אתם רוצים להיות בתקופה הקרובה? זה הזמן להחלטות.

מאזניים
אתם בין אלה שעלולים להיות חשופים ללא מעט סערות ודרמות השבוע, מאזנאים, כשכוכב מרס שוהה במזל שלכם ויוצר זויות פעולה עם אורנוס פלוטו ויופיטר. הגיע הזמן לקחת תנופה ולרוץ קדימה, גם אם זה נראה מסובך או מורכב: שווה לנסות.

עקרב
פלוטו שליט המזל שלכם יוצר השבוע זוית פעולה לא קלה עם כוכב מרס, אלמנט שמביא איתו בעיקר פתיל קצר ותגובות קיצוניות היישר מהבטן במקום לפעול באופן רציונלי. השמש ומרקורי ממול ממתנים את התגובות: הקשיבו לבני הזוג ולפרטנרים שלכם.

קשת
גם עליכם עובר שבוע אמביציוזי למדי, קשתים, כשיופיטר שליט המזל שלכם יוצר זוית פעולה עם כוכב מרס ומכריח אתכם להזיז דברים, להפגין נוכחות, ואף לפעול באופן אסרטיבי במיוחד. בכל מקרה, הגיע הזמן להראות לעולם לאן ואיך אתם מתקדמים.

גדי
גם אתם מופעלים השבוע בעוצמה, כשכוכב מרס יוצר זוית פעולה פלוטו שנמצא במזל גדי. אולם גם השמש וגם מרקורי עוברים למזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה, וממתנים את התגובות שלכם. זמן טוב להכנס למסע מחודש של צמיחה אישית.

דלי
גם השמש וגם מרקורי עוברים למזל שור, ומכריחים אתכם להיות אקטיביים ויוזמים בכל מה שקשור לבית ולמשפחה בחייכם. הגיע הזמן לקבל החלטות חשובות הקשורות לבית ולמשפחה. זמן לשפץ קשרים משפחתיים, או לחשוב על שינוי מקום מגורים.

דגים
נראה שכל הסערה הגדולה שמתרחשת בכוכבים השבוע לא ממש נוגעת לכם. להיפך: ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה רגעים הרמוניים ויפים של תקשורת אוהבת, ובית הקריירה שלכם הופך פעיל עם השמש ומרקורי. התמקדו ביזמות!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully