וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 20-27 במרץ 2014

31.3.2014 / 11:25

על פניו זה נראה כמו שבוע נפיץ ומתוח, וכדאי להזהר מאוד שלא להאיץ תהליכים או ליצור דרמות רק כדי לשחרר לחצים. פלוטו ואורנוס מככבים בשמים בדיאלוג שלהם עם השמש, וכדאי להזהר

.
הזוית הקשה של השבוע: פה בעצם יש שתים כאלה:
הזוית הראשונה – צמידות של השמש עם כוכב אורנוס התזזיתי. הצמידות הזו מביאה איתה עצבנות וחוסר שקט, ובעיקר קושי להתמיד בתהליכים שדורשים שיקול דעת, שהוא אכן לא במיטבו כעת. צמידות כזו עלולה להביא איתו תאונות קטנות ומרגיזות בבית או במקום העבודה, וכעסים פתאומיים שעלולים לגרום לנו לנתק יחסים בגלל קריזה של רגע. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהצמידות הזו? מזלות דלי, אריה, טלה ומאזניים.
הזוית השניה – זו זוית הפעולה של השמש עם כוכב פלוטו. הזוית הזו עלולה להביא איתה פתיל קצר, והתגובות שלנו קיצוניות מאוד כשהאגו שלה מעורב בתמונה. זהו זמן לפעול באופן זהיר במיוחד בנושאי טריטוריה או מאבקי כוח של אחרים, ולא להתעקש לסיים כל ויכוח עם המלה האחרונה, כמו גם לדעת לוותר ולרדת מהעץ כשדברים הופכים להיות קיצוניים, ולא ללכת עד הסוף אם לא חייבים. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, עקרב, דלי ושור.

הרגשות השבוע – ונוס פותחת את השבוע כשהיא בתוך זוית הפעולה עם סטורן הנוקשה, זוית שעלולה להביא איתו אכזבות ותחושות של כובד ובדידות. חשוב לדבר על הדברים ולא להשאיר בבטן. הזוית מתפוגגת בהמשך השבוע, אבל זה השבוע האחרון שבו ונוס הרגשית שוהה במזל דלי החברתי: מהשבוע הבא היא עוברת למזל דגים, והמעורבות הרגשית תגדל עוד יותר. מי יושפע מהצמידות הזו וממיקומה של ונוס? מזלות גדי, דלי, אריה ומאזניים.

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, ולהביא איתו צורך חזק בסגירת מעגלים שעצרו אתכם בחדשים האחרונים. אבל..השמש במזל שלכם ממשיכה לחגוג לכם יום הולדת.. קחו את האנרגיה הזו, והתחברו מחדש לצד היוזם והעושה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם בזוית פעולה לא קלה עם סטורן הנוקשה עד אמצע השבוע, ואז הכובד מתפוגג. זה השבוע האחרון במזל דלי החברתי והקליל יחסית. מהשבוע הבא אפשר יהיה לפגוש אותה כבר במזל דגים. נצלו את השבוע הזה ליזמה חדשה בתחום הקריירה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דגים, ויוצר זוית הרמונית עם כוכב סטורן שבמזל עקרב, אלמנט שמביא איתו יכולת לממש רעיונות ויזמות שעלו אצלכם בזמן האחרון. השמש במזל טלה פותחת לכם מעגלי תקשורת חדשים ויפים: זה הזמן לאנשים חדשים..

סרטן
הילוכו האחורי של כוכב מרס בבית הקריירה והתדמית שלכם עשוי להביא איתו לא מעט שינויים הן במטרות הגדולות של הזמן הקרוב והן בדרך שבה אנשים רואים אתכם בימים אלה. זמן טוב לארגון מחדש, לשדרוג של המטרות המקצועיות והקרייריסטיות, ולשדרוג תדמיתי.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה השייך ליסוד האש, אבל יוצרת השבוע צמידות עם אורנוס התזזיתי וזוית פעולה לא קלה עם פלוטו היצרי והכוחני, שני אלמנטים שעלולים להביא איתם לא מעט מאבקי כוח סערות ודרמות. שמרו על איפוק, ולא תתנתקו מיחסים.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא ממש ממול, במזל דגים המייצג אצלכם את תחום הזוגיות והיחסים. המיקום הזה עלול להביא איתו מעורבות רגשית גבוהה בכל מה שקשור לדיאלוג הזוגי, כמו גם יכולת לפעול באופן אקטיבי יותר בזוגיות, להיות קשובים, ולהשקיע בביחד.

מאזניים
כבד לכם על הלב השבוע, כשונוס שליטת המזל שלכם נמצאת בזוית פעולה לסטורן הנוקשה. הכובד הזה מכריח אתכם להתייעל כספית וכלכלית, לשים אתה הרגש בצד, ולהתמקד בעובדות. מאמצע השבוע מתפוגג לו הכובד. מהשבוע הבא – ונוס עוברת למזל דגים, והרגש מתעצם...

עקרב
מרקורי במזל דגים מאפשר לרגש שלכם להתבטא באופן רומנטי ויצירתי במיוחד. ונוס במזל דלי ממליצה להשקיע בתקשורת עם הבית והמשפחה. זוית פעולה של השמש עם פלוטו שליט המזל שלכם עלולה לגרום ללא מעט סערות ודרמות מול סמכויות. אל תאבדו שליטה.

קשת
השמש במזל טלה ממשיכה להסעיר את הרגשות גם השבוע, קשתים. המיקום הזה הופך אתכם לרומנטיים במיוחד. מרקורי במזל דגים לעומת זאת ממליץ לשמור על קשר טוב עם הבית והמשפחה. ונוס במזל דלי מאפשרת תקשורת מצוינת ומביאה תוצאות בשטח, וים של קסם אישי.

גדי
נושאי בית ומשפחה מחייבים כתשומת לב משמעותית מצדכם, גדיים. שינוי אוירה בבית קניות גדולות לבית או שינוי מקום מגורים – זה הזמן. ונוס במזל דלי מביאה איתה יום אחרון של השקעה בבית הכספים שלכם. זוית של סטורן עם ונוס עלולה לגרום למתחים רגשיים. גלו סבלנות.

דלי
זה השבוע האחרון שבו שוהה ונוס הרגשית במזל שלכם, ומי מכם הדליים שלא הרגיש בה בשבועות האחרון ופתח את ליבו ונתן לאהבה להכנס, מוזמן לעשות זאת בשבוע האחרון הזה, לפני שיהיה מאוחר מדי.. מהשבוע הבא היא עוברת לבית הכספים שלכם, ותעזור לכם לשפר את המצב.

דגים
השמש שוהה בבית הכספים שלכם עכשיו, דגיגים, מביאה איתה טיפול שורש בכל מה שקשור לחומר וכספים, ועוזרת לכם לסגור אוברדראפט להחזיר חובות ולשפר חובות אם צריך. יופיטר שחוזר להילוך רגיל במזל סרטן מביא איתו רצון לנסיעות, לימודים, והתפתחות וצמיחה אישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully