וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר טריבלסקי

1.5.2003 / 13:53

אסטרולוג וסופר

אני אסטרולוג מזה כשלושים (!) שנה. בשנים האחרונות אני עובד כאסטרולוג הבית של וואלה!, ונותן שירותים בנוסף גם לחברת טלפון סלולרי, לפורטל תפוז, ל-MSN, ל"רשת על הבוקר", לטלצ'ט ועוד.

מהי אסטרולוגיה?

"אסטרו" הם כוכבים, "לוגיה" היא תורה. אסטרולוגיה היא תורת הכוכבים. האסטרולוגיה טוענת שהכוכבים מהווים מעין קוד קוסמי, שאם נדע לפענח אותו, נוכל לדעת הרבה מאוד על עצמנו, והדיאלוג שלנו עם העולם הסובב אותנו.

אסטרולוגיה היא אולי אחד המקצועות העתיקים ביותר בעולם. יש אומרים שהמקור שלה הוא מסין, ויש כאלה שטוענים שמבבל. לכל מלך בעת העתיקה היה אסטרולוג שהיה מלווה כל צעד שלו, מייעץ לו מתי לצאת למלחמה ומתי להישאר בבית. כשהאסטרולוג טעה - היו עורפים כמובן את ראשו, אם עוד היה נשאר בסביבה מישהו עם חרב.

מבחינתי, המפה האסטרולוגית שעורך האסטרולוג, היא מפת הקוד הרגשי של האדם. מפה כזו מורכבת משנים עשר בתים שכל אחד מהם מסמל שטח מסויים בחיינו, עשרה כוכבים שכל אחד מהם מסמל סוג של כוח ואנרגיה ייחודיים, שנים עשר מזלות שכל אחד מהם מצביע על רגע ייחודי לפעולה, והרבה מאוד קשרים בין כל אלה, שבעצם מראים על הקשרים בין החלקים הרגשיים שלנו. כל אלה, בתוספת הרבה הבנה ואינטואיציה, מעניקים לך את היכולת לראות את הצופן האישי הייחודי שלך, שאין דומה לו. מכיון שלמפה אסטרולוגית אישית נחוצה גם שעת לידה מדוייקת ומקום לידה, הרי שהסכוי ששני אנשים יוולדו באותו מקום ובאותה שניה שואף כמעט לאפס, מה שהופך את הקוד הרגשי הזה לחד פעמי.

מה נותנת לנו המפה האסטרולוגית?

על מפה כזו אני יושב עם הלקוחות שלי בפגישת יעוץ אישי, ובמשך כשעתיים וחצי אנחנו עוברים ביעף על המודלים הפנימיים של חייו, ביניהם המודל הזוגי, המודל המשפחתי, דמות האב והאם שהיו לו ואיך חווה אותם ומה קיבל מהם, ומשם גם היכולת לנתח ולהבין תהליכים עכשוויים לעומק, לראות מה בדיוק עובר עליך ואיך לנצל את זה בצורה הטובה ביותר כדי לשפר את חייך ולשלוט עליהם, ועד למודעות השלימה של החלקים הרגשיים שאותם אתה חווה, ואת אלה שעדיין אינך מעז לחוות, אבל עם קצת סבלנות.

מפה אישית ורגשית כזו היא אלמנט יקר ערך לאדם שמגיע לצומת רגשית כלשהי בחייו, ורוצה עוד מבט נוסף מאיש שיוכל להראות לו מאין הוא מגיע, ואולי גם לאן הוא הולך. בין אם מדובר בצעדים חשובים בחיים כמו נישואים, הקמת בית או עסק, ואפילו הולדת ילד, ובין אם מדובר בתחושה שהעולם סביבך הפך לכאוס ואין לך משהו מוצק להאחז בו - זהו המקום שבו אסטרולוג נכנס לתמונה, ויוצר מעין מפת דרכים רגשית ומעשית עבור הלקוח שלו. מפה כזו היא תמיד חוויה מרתקת עבורי, לא משנה כמה שנים עברו: היכולת להציץ פנימה אל חייו של האדם בצורה כזו, משולה להסתכלות הראשונה שלנו במיקרוסקופ על טיפת מים: אתה יכול לראות שם חיים שלימים, את הלופים והאלמנטים המרכיבים אותם, ואת התהליכים שהאדם עבר ועובר. אין ספק: להיות אסטרולוג זה בהחלט משהו נפלא עבורי, שתמיד רציתי להבין מה קורה שם מתחת לפני השטח, ובעיקר איך.

כן, האסטרולוגיה יכולה לקחת אותך פנימה אל המקום שבו נכתב התסריט הרגשי של חייך, כדי להבין אותו לעומק. עם השנים למדתי גם מקצוע שנקרא לגיטימציה רגשית, כלומר עבודה בדמיון מודרך על המקומות האלה, שכן אחרי שאתה מבין מה קורה - אתה יכול גם לעבוד עם האדם עצמו על המקומות האלה, להכיר ברגשות המודחקים שעד עכשיו לא קיבלו ביטוי, ולהכניסם לחייך כדי שאלה יהיו שלמים יותר, ומלאים יותר.

מהמקום הזה - אסטרולוגיה היא לא רק כלי לאבחון והבנות, אלא גם כלי עבודה ממדרגה ראשונה, ומורה דרך מדהים כיצד ועל מה לעבוד ומה לשפר כדי שדברים ישתנו, אבל בשליטתך, ועל ידך.

על העתיד - ועל החיים בכלל

האם באסטרולוגיה אפשר לנבא מה יקרה? ובכן, אפשר בהחלט לראות תהליכים מסויימים עתידיים כאלה ואחרים, אבל הבחירה מה לעשות בתהליכים אלה ואיך ואם בכלל לממש את הפוטנציאל הרגשי, שייכת לאדם עצמו, ולו בלבד. האסטרולוג הוא מורה דרך מדהים, אבל בדיוק כמו בבדיחה המפורסמת, אם לא תקנה כרטיס פיס, לא תוכל לזכות בהגרלה גם אם יהיה לך מזל משמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מה אני חושב על התאמה בין מזלות?

כמו בכל דבר, גם בזה יש לא מעט. אולם בגדול - עדיף תמיד לתת ללב להחליט, ורק כשהכל נגמר לבדוק אם גם הכוכבים חשבו כמוך.

במה אני מאמין?

אני מאמין בבחירה אישית של כל אחד מאיתנו, בדרך שבה הוא רוצה ויכול לחוות את המפה האסטרולוגית שלו, ואת חייו. כולנו פועלים כאילו לפי תסריט פנימי מסויים: אפשר לפגוש את התסריט הזה במפה שלך, ויש לך בהחלט את הכלים כדי לקבל את ההחלטות הנכונות הנובעות ממנו - צריך רק לסמוך על האינטואיציה שלך קצת יותר.

לכל מזל ולכל אדם יש כלים נפלאים לעבוד איתם: התנופה והפריצה של הטלה, העקשנות והמימוש של השור, האינטליגנציה והמילים של התאומים, החום ותחושת הבית של הסרטן, הסמכותיות ויכולת הביצוע של האריה, הקפדנות והפרפקציוניזם של הבתולה, העדינות והמודעות לזולת של המאזניים, הטוטאליות של העקרב, ההרפתקנות ורוח החופש של הקשת, ההליכה עד הסוף של הגדי, הידידותיות וראיית העולם הבהירה של הדלי, העומק והרוחניות של הדגים.

לכל אחד מאיתנו יש מה להציע לאחרים - וכל כך הרבה לקבל מהם. אלה זמנים חדשים, בהם המודעות וההבנות הקטנות עושות את ההבדל, ומעניקות לנו יכולת לשתף בתוכנו את כל החלקים, ואת כל אלה - עם הזולת, ועם העולם שמסביב לך, להנאת כולנו.

ואם אתם רוצים לקבל עוד מידע אסטרולוגי מכל סוג ולראות מה יש לאסטרולוגיה להציע שאין בשום מקום אחר בארץ - שאלות ותשובות, הכוכבים במפת המדינה, מי כוכב של אמא ועוד - היכנסו לאתר שלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully