וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיע לך, ברקו

זאב אברהמי

17.2.2010 / 19:54

אם יש מגיע בכדורגל, הרי שלאיל ברקוביץ' מגיע להיות מאמן הנבחרת, ולא רק לו. מתוך הבלוג של זאב אברהמי

מה שמגיע מגיע. אין ויכוח.

מגיע שיהיה מאמן נבחרת, מגיע למי שמסמן מטרה והולך אליה, עף אליה ביותר ביטחון מדן חלוץ (כי אצל איל ברקוביץ' לא נרשמת אפילו תזוזה קטנה בכנף), שיפגע בנקודת האמצע של המטרה הזו. שימות מנהל תקין, בחירה מסודרת. שתמות המשמעות של מאמן לאומי, סוג של מחנך, שפותר באלימות ובמחי לשון את בעיותיו, את ויכוחיו. למה מי זה דונאדוני?

אז מגיע. מגיע שאחרי א.ד. ברקוביץ' בא מ.י.ק.י ברקוביץ', שאפשר להתווכח על העובדה שהוא גדול ספורטאי ישראל בכל הזמנים, והברקוביץ' הזה כבר קרוב לשני עשורים בונה את עצמו מלמטה, מנהל קבוצות בשרון עם מאתיים צופים למשחק, משתתף באולמות הבדיחה של הכדורסל הישראלי אחרי קריירה של אלפי נקודות בהיכלים הכי נחשבים באירופה. ורק א.י.ל ברקוביץ' רוצה להתחיל במשרה הכי רמה של מאמן כדורגל בארצו. למה מי זה קאפלו?

מה שמגיע מגיע. אם איל ברקוביץ' אכן יקבל את משרת אימון הנבחרת, אהיה הראשון למתנגדיה, אמלמל פרקי תהילים לכישלונה, ארים את עקביי ואדחוף את הפתק כמה שיותר גבוה בין אבני הכותל שתפסיד 4:0 למלטה ברמת גן, אנדור נדרים ואתירם. והציבור יגיד: זה פוסט ציוני זה, אוהב ערבים, שונא ישראל. ואענה: זה מה שלמדתי מהמאמן הלאומי ברקוביץ' בשבתו הרחק מייצוג הנבחרת והדגל.

מה שמגיע מגיע. הכל יש לי, חוץ מהעניין הקטן הזה של ניסיון באימון. תשימו את קישון ויוסי בנאי ביחד בחדר בגן עדן, והם לא היו יוצאים עם המשפט הזה גם אחרי שנה. מה שמגיע מגיע. אני מאמין לברקוביץ', לגמרי. אני מאמין שהעם רוצה אותו, חולה עליו, שופך שמן על גלימתו. הוא-הוא הישראל של שנות האלפיים ועשר.

לא מגיע לו. מגיע לנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully