וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משט השלום ייצא לדרך ב-4 למרץ

21.2.2005 / 17:13

שיתוף פעולה ישראלי-פלסטיני-מצרי יחל בעד שבועיים וחצי במשט יאכטות היסטורי, שיחל בתל אביב

אומרים שספורט נועד כדי לקרב לבבות, אבל כמו שאנחנו מכירים את הספורט ובמיוחד את הכדורגל והכדורסל, זה לא ממש קורה, להיפך. אבל יש כאלה שמאמינים שהספורט הוא בכל זאת הכלי הטוב ביותר כדי לגשר בין אנשים או עמים, שלא ממש מסתדרים.

זו בדיוק הסיבה שבעוד שבועיים וחצי, יצא לדרך "משט השלום בים האדום". בפעם הראשונה בהיסטוריה, 50 יאכטות מישראל ומחו"ל, יצאו למשט שייצא מתל אביב לפורט סעיד שבמצרים וימשיך דרך תעלת סואץ לאילת ולעקבה שבירדן. מדובר בשיתוף פעולה ישראלי-מצרי-ירדני במשט אדיר שיימשך 10 ימים. במשט יקחו חלק מתחרים מכל הסוגים ומכל המינים כמו למשל: קבוצת נשים, קבוצת נכי צה"ל שנפצעו בתעלת סואץ ושייטים פלסטינים מעזה.

איזי סוויסה, יו"ר הפורום לקידום השייט בישראל, אמר היום: "אנחנו מקווים מאוד שבקיום המשט נוכל לתרום את תרומתנו הצנועה לקידום השלום במזרח התיכון. אני מאמין גדול בכך
ש- 500 האנשים שייקחו חלק במשט, בני שלוש הדתות ולאומים רבים, המתגייסים למען השלום, יזיזו משהו בלבבות הצופים שיחכו בנמלים הרבים."

איתן פרילדנדר, לשעבר אלוף העולם ואלוף אירופה בשיט ומארגני המשט, אמר: "הים האדום, עם הנופים המרהיבים של אילת, עקבה ושארם א שייח', צריך להיות אחד האתרים המבוקשים בעולם לבעלי יאכטות. לצערנו, שייטי היאכטות מארה"ב ואירופה אינם מכירים את הים האדום ואינם מגיעים אליו. כולנו תקווה שבעקבות המשט והמשטים של השנים הקרובות תיווצר מודעות אשר תיצור תזרים מחודש של תיירות ימית לאילת, טאבה ועקבה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully