וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ביניבשתי: סנפורד ואירופה סיימו במקום השני

15.9.2014 / 1:21

הופעה נהדרת לאתלט הישראלי שיחד עם חבריו ליבשת היה רחוק שמונה מאיות מהמקום הראשון ב-4X400. אירופה זכתה בגביע

דונלד סנפורד רץ ישראלי. AP
חותם עונה אדירה מבחינתו. סנפורד/AP

תחרות הגביע הביניבשתי ננעלה הערב (ראשון) במרקש, מרוקו, כאשר מדליסט הארד מאליפות אירופה, דונלד סנפורד, זכה לייצג את היבשת במקצה השליחים של 4X400. סנפורד, שסיים במקום השישי בתחרות ל-400 מטר שנערכה בשבת, היה שותף כמעט לזכייה במדליית הזהב של נבחרת אירופה, אבל זו סיימה רק במקום השני.

סנפורד שיתף פעולה על המסלול עם קונארד וויליאמס, ג'ייקוב קרזווינה ומרטין רוני, אלוף אירופה הטרי, והיה השלישי בריצה. אלא שהצוות האירופי סיים שמונה מאיות אחרי האפריקאים כאשר וויד ואן ניקרק היה הרץ הרביעי שלמעשה ניצח את התחרות עם 3:00.02 דקות. זו הפעם השנייה, אגב, שהאפריקאים זוכים בתחרות היוקרתית. אמריקה עם קים קולינס ולשון מריט הסתפקה במקום השלישי ואסיה-פסיפיק הגיעה רביעית.

בתחרות הכללית ניצחה יבשת אירופה שקטפה 447.5 נקודות. אמריקה הגיעה למקום השני, אפריקה לשלישי ואסיה-פסיפיק לרביעי. בין התחרויות הבולטות היום קיבלנו את הקפיצה במוט עם שיאן העולם רנו לאבילני, שבניגוד למה שהוא הרגיל אותנו עד לפני כמה חודשים, הצרפתי הסתפק ב-5.80 כדי לקטוף את המקום הראשון עבור אירופה (פסל בשלושת הניסיונות ל-5.90).

בריצה ל-200 מטרים זכה הפנמי אלונסו אדוארד עם 19.98 שניות. באותה ריצה לנשים זכתה אלופת אירופה ההולנדית דפנה סחיפרס עם 22.28 שניות אחרי שאתמול היא סיימה רק שלישית בחצי המרחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully