וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: פדרר חזר לדרוס, ווזניאקי בחצי הגמר

המדורג 2 גבר 4:6, 3:6, 2:6 על באוטיסטה אגוט ויפגוש את מונפיס. הדנית הרשימה עם 0:6, 1:6 על אראני ותפגוש את פנג

גאל מונפיס טניסאי. GettyImages
איזה ניצחון ענק. מונפיס/GettyImages

אליפות ארצות הברית המשיכה להתחמם והלילה (בין שלישי לרביעי) נפתח כבר שלב רבע הגמר בנשים, עם עלייתה של שואי פנג לארבע הגדולות לאחר שהביסה את בלינדה בנצ'יץ', ובהמשך הלילה קרוליין ווזניאקי הצטרפה אליה עם טיול קליל עוד יותר מול שרה אראני. בגברים נמשכו משחקי שמינית הגמר בכיכובו של גאל מונפיס שדרס את גריגור דימיטרוב, כשפרט לכך לא נרשמו הפתעות עם עלייתם של רוג'ר פדרר, תומאס ברדיך ומארין צ'יליץ'.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
נראה נהדר. פדרר/AP

גברים

רוג'ר פדרר, המדורג שני בטורניר ושלישי בעולם, דילג לרבע הגמר עם 4:6, 3:6, 2:6 על רוברטו באוטיסטה אגוט הספרדי (17). השוויצרי, שפתח רע מאוד את הסיבוב השלישי והפסיד את המערכה הראשונה מול מרסל גרנויירסאך לאחר מכן התאושש והצליח לשייט לניצחון, נזקק הפעם לפחות משעתיים כדי לסגור עניין, כשהוא מבליט בעיקר את משחק הרשת המשופר שלו בדרך לניצחון מרשים.

יריבו של פדרר ברבע הגמר יהיה גאל מונפיס, אחרי שהצרפתי המסוכן (20) ניצח את גריגור דימיטרוב הבולגרי (7) 5:7, 6:7, 5:7. דימיטרוב הגיע למשחק הזה בכושר מצוין אבל נתקל ביריב נחוש ששלט במשחק מפתיחתו והשיג ניצחון בתוך קצת יותר משעתיים, ששלח אותו לקרב מול פדרר, אותו ניצח בשניים מתוך ארבעה המפגשים האחרונים ביניהם (2:7 לפדרר במאזן הכללי).

תומאס ברדיך (6) הרשים גם הוא בדרך לרבע הגמר עם ניצחון חלק 1:6, 2:6, 4:6 על דומיניק תים. האוסטרי בן ה-20 היה אחת ההפתעות המרעננות של הטורניר, אבל מול הצ'כי הוא הצליח להחזיק מעמד על המגרש רק שעה ו-38 דקות, במהלכן הספיק לבצע 35 שגיאות לא מחויבות. ברדיך, שהישג השיא שלו בפלשינג מדו היה חצי הגמר ב-2012, יפגוש ברבע הגמר את מארין צ'יליץ' (14), ששרד את המותחן של היום עם ניצחון 5:7, 7:6, 4:6, 6:3, 3:6 על ז'יל סימון (26). הנפיל הקרואטי הזיע במשך 4:13 שעות של משחק הפכפך לפני שגבר על יריבו הצרפתי, שהדיח בסיבוב הקודם את דויד פרר, בעזרת 23 אייסים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קרוליין ווזניאקי טניסאית דנית. AP
יום עבודה קצר. ווזניאקי/AP

נשים

המשחק שפתח את משחקי היום באצטדיון ארתור אש סיים את דרכה של בלינדה בנצ'יץ'. הסנסציה השוויצרית בת ה-17 לא הצליחה להמשיך במסע הקסם שלה, והפסידה 6:2, 6:1 לשואי פנג בתוך 63 דקות בלבד. הסינית בת ה-28 שמעולם לא עברה את שלב שמינית הגמר באף טורניר גרנד סלאם שלטה בעניינים מהרגע הראשון, והיה נראה שהיא מתמודדת טוב ב בהרבה מיריבתה עם תנאי החום הקשים בקווינס בשעות הצהריים. בנצ'יץ' והמנטורית שלה מרטינה הינגס יקוו שהחוויה הבלתי נשכחת שלה באליפות ארצות הברית ישמשו קרש קפיצה לקראת זינוק לצמרת עולם הטניס.

מי שזכתה לסגור את היום במגרש המרכזי הייתה קרוליין ווזניאקי (10), שעשתה את זה בסטייל עם 0:6, 1:6 מוחץ על שרה אראני (13). הדנית המוכשרת ולמודת האכזבות המשיכה במומנטום מהניצחון הגדול על מריה שראפובה וסידרה לעצמה מפגש מול פנג בחצי הגמר, שגם בו היא תהיה פייבוריטית. ווזניאקי, שלא הופיעה ברבע הגמר של טורניר גרנד סלאם מאז אליפות אוסטרליה 2012, הציגה לראווה את הכושר הנהדר שלה עם 26 ווינרים לעומת 10 שגיאות לא מחויבות בלבד, כשהאיטלקיה חבטה 12 ווינרים ורשמה 13 שגיאות לא מחויבות, וניצלה רק נקודת שבירה אחת מתוך השמונה שהשיגה.

שואי פנג טניסאית סינית. AP
ניצחון גדול וחצי גמר היסטורי. פנג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully