וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: פדרר שמט מערכה, ווזניאקי גברה על שראפובה

המדורג 2 שרד עם 6:4, 1:6, 1:6, 1:6 על גרנויירס. הדנית השיגה 4:6, 6:2, 2:6 על המדורגת 5, דימיטרוב עלה, פרר בחוץ

דויד פרר טניסאי ספרדי. AP
לא צפה את זה. פרר/AP

אליפות ארצות הברית התחילה להיכנס לשלבים המאוחרים והמסקרנים במיוחד שלה. הלילה (בין ראשון לשני) נפתח שלב שמינית הגמר בנשים עם ניצחון גדול של קרוליין ווז'ניאקי על מריה שראפובה, כשגם שרה אראני בשלב הבא. במקביל, נערכים גם משחקים מהסיבוב השלישי בגברים, כאשר ההפתעה הגדולה הייתה הדחתו של המדורג 4 דויד פרר מול ז'יל סימון הצרפתי, בעוד שרוג'ר פדרר שמט מערכה אבל התגבר על מרסל גרנויירס.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
שמט מערכה ראשונה בטורניר. רוג'ר פדרר/AP

גברים

רוג'ר פדרר נראה מרשים בשני משחקיו הראשונים בטורניר, אבל הלילה הוא פתח בגמגום ונדרש להעלות הילוך כדי להימנע ממבוכה. המדורג 2 הפסיד את המערכה הראשונה מול מרסל גרנויירס הספרדי, שהגיע בכושר נפלא אחרי שהעיף את יורגן מלצר ואיבו קרלוביץ', אבל התעשת בזמן בדרך לניצחון 6:4, 1:6, 1:6, 1:6 מול המדורג 42 בעולם. השוויצרי, שהפך לטניסאי החמישי בכל הזמנים שמגיע ל-70 ניצחונות באליפות ארצות הברית הפתוחה, אחרי ג'ימי קונורס, אנדרה אגאסי, איבן לנדל ופיט סמפראס, יפגוש בשמינית הגמר את רוברטו באוטיסטה אגוט הספרדי (17), שניצח בקלות 5:7, 2:6, 3:6 את אדריאן מנארינו.

גם גריגור דימיטרוב (7) הצליח לחזור מפיגור מוקדם, אבל השתלט על המשחק מול דויד גופן בדרך לניצחון 6:0, 3:6, 4:6, 1:6. הבלגי המדורג 56 בעולם, שניצח ב-27 מ-28 המשחקים האחרונים שלו בסבב, הדהים עם פתיחה מסחררת ולקח את המערכה הראשונה על האפס, אבל הבולגרי המוכשר לקח את עצמו בידיים, רשם ניצחון מרשים ועלה למפגש מול בין גאל מונפיס (20), שניצח בדרבי צרפתי את רישאר גאסקה (12) עם 4:6, 2:6, 2:6 חלק.

בסיבוב השני דויד פרר קיבל מנוחה אחרי שברנרד טומיץ' פרש. כנראה שזה גם הוציא אותו מהקצב, כי הספרדי (4) הודח באופן מפתיע בארבע מערכות מול ז'יל סימון, הצרפתי שדורג 26. סימון לקח את המערכה הראשונה עם 3:6, פרר איזן עם 3:6 משלו, אבל הצרפתי הרים את הרמה ובעזרת תשעה אייסים, סגר את המשחק עם 1:6, 3:6. כעת, סימון ישחק מול מארין צ'יליץ' (14), שניצח 3:6, 6:3, 3:6, 4:6 את קווין אנדרסון (18).

תומאש ברדיך (6) נאלץ לעבוד קשה מאוד בסיבוב השני, אבל הפעם חיכה לו משחק נוח יותר מול טימוראז' גבאשווילי. הצ'כי שלט בקצב המשחק מן הפתיחה, גבר על הרוסי 3:6, 2:6, 4:6 בתוך שעה ו-41 דקות בלבד, ויפגוש בשמינית הגמר את האוסטרי בן ה-20 דומיניק תים, שהמשיך להפתיע כשהעיף את פליסיאנו לופס (19) עם 4:6, 2:6, 3:6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הטניסאית הדנית קרוליין ווזניאקי. רויטרס
ניצחון ענק. ווז'ניאקי/רויטרס

נשים

אצל הנשים ישחקו כבר את שמינית הגמר עם כמה משחקים מרתקים. ראשונה לעלות הייתה שרה אראני, שכבר הדיחה את ונוס וויליאמס, והיום גברה על מיריינה לוצ'יץ' ברוני הקרואטית, אולי הסיפור היפה של האליפות הזו עד כה. הקרואטית בת ה-32 ניסתה להפתיע את האיטלקייה, אבל בתום שלוש מערכות הפכפכות, אראני ניצחה 3:6, 6:2, 0:6.

המשחק המסקרן של היום בטורניר הנשים הפגיש על המשטח בארתור אש בין החמישית מריה שראפובה לעשירית קרוליין ווז'יאקי, שהמשיכה להוכיח שהיא פשוט בכושר מצוין וניצחה בפעם השנייה בלבד בשבעת משחקים נגד הרוסיה, 4:6, 6:2, 2:6. ווזניאקי חבטה 23 ווינרים בלבד לעומת 39 של יריבתה, אבל היא גם רשמה רק 17 שגיאות בלתי מחויבות, בעוד שראפובה לא הפסיקה לטעות וסיימה עם 43 כאלה.

מי שהמשיכה במסע הקסם שלה הייתה בלינדה בנצ'יץ', השוויצרית בת ה-17 שהפתיעה בסיבוב השני את אנג'ליק קרבר (6), וגברה הלילה על ילנה ינקוביץ' (9) עם 6:7, 3:6 אדיר. בנצ'יץ', המדורגת 59 בעולם, שעורכת את הופעת הבכורה שלה בפלשינג מדו אחרי שזכתה בטורניר הנוער של אליפות ארצות הברית אשתקד, הראתה הרבה ניצוצות מהפוטנציאל הנפלא שלה, וגם לא מעט אופי כשניצחה 6:8 בשובר השוויון של המערכה הראשונה, והמשיכה במומנטום אל תוך המערכה השנייה לפני שסגרה עניין בתום שעתיים ושתי דקות. יריבתה ברבע הגמר תהיה שואי פנג, הסינית בת ה-28 שגברה 3:6, 4:6 על לוסי ספארובה (14), אחרי שכבר הפילה ברשתה את אגניישקה רדוואנסקה וגם את רוברטה וינצ'י.

בלינדה בנצ'יץ' טניסאית שוויצרית. AP
אלופת הנוער מאשתקד כבר ברבע הגמר. בלינדה בנצ'יץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully