וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אזעקה לפני המשחק בין אשדוד לאס"א תל אביב

שחקני ומנהלי הקבוצות שהו יחד במרחב המוגן ואז עלו לשחק. אשדוד ניצחה 28:32 בדרך לרבע גמר גביע איגוד השופטים

שחקני הכדוריד של הפועל אשדוד ושל אס"א תל אביב בזמן אזעקה. עופר קושמרו, הפועל אשדוד, מערכת וואלה! NEWS
אזעקה לפני המשחק באשדוד/מערכת וואלה! NEWS, עופר קושמרו, הפועל אשדוד

גם רקטה שפגעה בקיר בית כנסת באשדוד, לא מנעה קיום משחק כדוריד בעיר. בכפוף להוראות פיקוד העורף, הפועל אשדוד אירחה היום (שישי) את אס"א תל אביב במסגרת הסיבוב הראשון של גביע איגוד השופטים, כאשר חצי שעה לפני שריקת הפתיחה נשמעה אזעקה בעיר ושלחה את שחקני שתי הקבוצות, הצוותים המקצועיים, חברי ההנהלה והשופטים להתגודד יחד במרחב המוגן.

ב-16:00 יצא המשחק לדרך, והצבע האדום על הפרקט היה של אשדוד, מול הכחול-לבן של אס"א תל אביב. המחצית הראשונה הסתיימה ב-11:15 לטובת אשדוד. המחצית השנייה הייתה שקולה, אך אשדוד שמרה על יתרונה ובסיום 28:32 לחניכים של וובה זייקמן, וללא אזעקות בזמן המשחק.

שחקני הכדוריד של הפועל אשדוד (מימין) עם שחקני אס"א תל אביב. עופר קושמרו, מערכת וואלה! NEWS
המשחק התקיים. שחקני הפועל אשדוד ואס"א תל אביב/מערכת וואלה! NEWS, עופר קושמרו

בזיסמן ברמת גן, הפועל רמת גן גברה על עירוני רחובות 25:28. הקבוצה של אריק שפירא שמאותתת על עולה חדשה דגם תהיה ללהיט חם וצבעוני בליגת העל - תארח ברבע הגמר את מכבי ראשון לציון למשחק מסקרן, בו יפגוש גם אריאל רוזנטל את האקסית.

בהדר יוסף התקיים דרבי השרון בשל שיפוצים באולמה של רמת השרון. גלעד מאור, מאמן בני הרצליה, פגש את הקבוצה שלו מהעונה שעברה. המחצית הראשונה הסתיימה ב-12:15 לקבוצה מהרצליה. המחצית השנייה הייתה המשך של הראשונה, ובמצב של 21:27 - ארבע דקות לסיום - המשחק נעצר בשל אזעקה. הקבוצות התפנו לאיזור מוגן, והמשחק חודש עד לסיום - 24:28 להרצליה.

שלב רבע הגמר ייפתח ביום ראשון במשחק בין מ.כ חולון להפועל ראשון לציון (20:15, קרית שרת). ביום שלישי בני הרצליה מול האלופה מכבי תל אביב. הפועל רמת גן תארח את מחזיקת גביע המדינה מכבי ראשון לציון, והפועל אשדוד תארח למפגש קצוות גיאוגרפי של דרום-צפון בליגת העל את קרית מוצקין.

* היום נערכו גם שני משחקי אימון. מחזיקת גביע המדינה מכבי ראשון לציון אירחה את האלופה מכבי תל אביב והשתיים נפרדו ב-32:32. הפועל ראשון לציון, שתצא לאחר המשחק מול חולון ביום ראשון למחנה אימונים ולטורניר שייערך בסרביה, גברה על קרית מוצקין 17:31.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully