וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטור טרויצקי חזר מהשעיה של שנה עם ניצחון

הסרבי, שהושעה בשל עבירה על חוקי השימוש בחומרים אסורים, אמר אחרי הניצחון על תים: "התאכזבתי מאיגוד הטניס העולמי"

ויקטור טרויצקי טניסאי סרבי. רויטרס
חזר ברגל ימין. טרויצקי/רויטרס

אחרי השעיה של שנה, חזר היום (שני) ויקטור טרויצקי למגרש הטניס. כזכור, הטניסאי הסרבי בן ה-28 הושעה בשנה שעברה לאחר ש"עבר על חוקי השימוש בחומרים אסורים" בטורניר מונטה קרלו.

הקאמבק של הסרבי, שדורג בשיאו במקום ה-11 בעולם ביוני 2011, נפתח ברגל ימין עם 6:7 (4), 4:6 על דומיניק תים האוסטרי (47 בעולם) בסיבוב הראשון של טורניר גשטאד בשוויץ. טרויצקי, שמדורג כרגע במקום ה-847 בעולם, הושעה בתחילה למשך שנה וחצי, השעייה שקוצרה לשנה אחת בשל הטענות שלו.

כזכור, טרויצקי טען שביקש לא לעבור בדיקות דם בשל החשש שלו ממחטים ומחלה ממנה סבל בטורניר מונטה קרלו. כמו כן, הוא סיפר שהבודקת במקום אישרה לו לעבור את הבדיקה רק יום למחרת ולאחר מכן העידה אחרת.

כך או אחרת, טרויצקי חזר ברגל ימין בזכות וויילד קארד שקיבל ממארגני הטורניר. עוד לפני כן, הוא אמר ל-TENNIS.com: "החלק הקשה הוא שאני צריך להתחיל מאפס, לא יהיה לי דירוג מוגן או משהו כזה אז הולך להיות לי קשה מאוד, אבל הגעתי לפסגה כבר פעם אחת בעבר, ואני מאמין ביכולתי להגיע לשם שוב".

טרויצקי התייחס גם להשעיה שלו ואמר: "זה היה מדהים איך עורכי הדין עבדו קשה כדי שאקבל את העונש החמור ביותר. אני טניסאי ועדיין זה הגיע מהתאחדות הטניס הבינלאומית, ששיחקתי בטורנירים רבים שלה. זה היה מאכזב מאוד. עשיתי את השם שלי דרך הטניס ואז הם עושים לי את זה.

"מה שהכי מצחיק הוא שהרופאה שנתנה לי את ההנחיות הלא נכונות, היא המשיכה לעבוד. היא פשוט המשיכה לעשות את העבודה שלה וזה מכיוון שאין לה חוקים. לנו השחקנים יש חוקים והיא פשוט צריכה למלא אותם. בעיניי זה די מגוחך. היא עשתה טעות ולא נענשה על כך".

שחר פאר עלתה לסיבוב השני בבאקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully