וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: ניצחון קשה לרפאל נדאל בדרך לסיבוב השלישי

המדורג 1 בעולם נאבק באלברט ראמוס (103 בעולם), ניצח 6:7, 4:6 והודה: "לא שיחקתי טוב". דויד פרר, פוניני ויאנוביץ' בחוץ

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
נאבק כמעט שעתיים. רפאל נדאל/AP

האם רפאל נדאל ישלים השבוע זכייה תשיעית בטורניר ברצלונה? המדורג מספר 1 פתח את המסע על החימר בארצו בסיבוב השני עם ניצחון קשה 6:7, 4:6 על בן ארצו אלברט ראמוס (103 בעולם). נדאל אמנם היה בפיגור במהלך המערכה הראשונה, אבל אחרי שתי שבירות של כל אחד המשחק הלך לשובר שוויון, והשור ממאיורקה ניצח בו 2:7. במערכה השנייה נדאל השיג שבירה אחת שהספיקה לו כדי לנצח 4:6 ולהשלים את הניצחון לאחר כמעט שעתיים של מאבק.

בעקבות הניצחון, נדאל שיפר את המאזן שלו בטורניר ברצלונה שעומד כעת על 1:41. המדורג מספר 1 בעולם זכה בטורניר היוקרתי בין השנים 2005 ל-2009 ובין 2011 ל-2013. אחרי ההפסד הכואב בחצי גמר מונטה קרלו, הספרדי השיג את ניצחונו ה-301 על החימר והשבוע הוא ינסה להניף תואר מספר 44 על המשטח.

"זה ניצחון חיובי עבורי", הודה נדאל. "כמובן שלא שיחקתי הכי טוב שאני יכול, אבל אחרי ההפסד במונטה קרלו, המשחק הבא במגרש הוא אף פעם לא יכול להיות קל. אני שמח מהדרך שבה נאבקתי וגאה על הניצחון היום. הניצחונות חשובים יותר כשאתה לא משחק טוב. אני שמח שהעפלתי ביום קשה עבור הטניסאים המדורגים". היריב הבא של נדאל יהיה איבן דודיג שניצח 1:6, 4:6 את פליסיאנו לופס המדורג 13 בטורניר.

דויד פרר. AP
יום קשה למדורגים הבכירים. פרר/AP

כשנדאל דיבר על יום קשה למדורגים הבכירים, הוא כמובן דיבר על דויד פרר (2 בטורניר, 5 בעולם) שנכנע 6:4, 6:2 לטיימוראז גבאשווילי. מבחינת הרוסי (55 בעולם) מדובר בניצחון הגדול ביותר בקריירה שלו והשלישי בלבד על יריב מהטופ 10. ספרדי אחר, ניקולס אלמגרו, העפיל לסיבוב השלישי אחרי ניצחון 5:7, 6:7 על מרטין קליזן.

פאביו פוניני האיטלקי (13 בעולם) נאלץ לפרוש מול סנטיאגו חיראלדו (65) במצב של 0:6, 0:4 לקולומביאני בגלל פציעה. ירז'י יאנוביץ' (7 בטורניר, 21 בעולם) גם הוא מצא את עצמו מחוץ לתחרות אחרי הפסד ליורגן מלצר 6:4, 7:6. מדורג בכיר נוסף שהודח הוא אלכסנדר דולגופולוב שהפסיד לאלברט מונטנס 7:6, 6:3.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully