וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דרוגבה הודיע על פרישה מנבחרת חוף השנהב

אחרי קריירה אגדית שכללה 104 הופעות ו-65 שערים, החלוץ נפרד מהפילים: "תמיד ניסיתי לתת את המיטב עבור המדינה שלי"

שחקן נבחרת חוף השנהב דידייה דרוגבה. רויטרס
יתרכז בצ'לסי מעכשיו. דרוגבה/רויטרס

גדול שחקני חוף השנהב בכל הזמנים, דידייה דרוגבה, הודיע היום (שישי) באמצעות חשבון הטוויטר שלו על פרישה מנבחרת הפילים. דרוגבה הוא מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים, עם 65 כיבושים ב-104 הופעות. הוא מקדים בענק את איברימה בקאיוקו, המדורג שני עם 30 שערים. 104 ההופעות של דרוגבה מציבות אותו במקום השלישי ברשימה הזו, אחרי דידייה זוקורה (122 הופעות) וקולו טורה (108 הופעות).

דרוגבה כתב: "בעצב גדול, החלטתי לפרוש מכדורגל בינלאומי. 12 השנים האחרונות, בהן שיחקתי במדי הנבחרת, היו מלאות אמוציות. מהפעם הראשונה בה זומנתי לסגל ועד למשחקי האחרון, תמיד ניסיתי לתת את המיטב עבור המדינה שלי. אני מאוד גאה מכך שהייתי הקפטן של הנבחרת הזו במשך שמונה שנים ותרמתי להצבתה על הבמה העולמית של הכדורגל, כולל הופעות בשלושה גביעי עולם ובשני גמרים של אליפות אפריקה. אני לא יכול להודות מספיק לאוהדים על כל האהבה והתמיכה שהם העניקו לי לאורך השנים הללו. כל השערים שלי, כל ההופעות שלי, כל הניצחונות שלנו, הם כולם עבורכם - אני אוהב אתכם. אני חייב הרבה גם לחבריי לנבחרת - השחקנים עמם חלקתי את כל הרגשות הללו ואני מאחל להם המון הצלחה בעתיד וקבלת פנים חמה מאוד למאמן הנבחרת החדש".

דרוגבה בן ה-36 חזר לאחרונה לצ'לסי, במדיה שיחק בין 2004 ל-2012 ואותה הוביל לזכייה בליגת האלופות. לקראת סיומה של הקריירה המפוארת שלו, הוא העדיף להתמקד בקבוצתו ולוותר על הנבחרת. הוא שיחק עם חוף השנהב במונדיאל הראשון בתולדות המדינה, ב-2006 ולאחר מכן גם במונדיאלים של 2010 ו-2014, אולם בכולם הנבחרת הודחה כבר בשלב הבתים. במונדיאל האחרון בברזיל היא אכזבה במיוחד, לאחר שהייתה מועמדת להעפיל מבית ג', בו שיחקה לצד קולומביה, יפן ויוון. שער בתוספת הזמן של היוונים סידר להם מקום בשמינית הגמר על חשבון דרוגבה וחבריו.

דרוגבה חתום על השער הראשון בתולדות הנבחרת במונדיאלים, בהפסד 2:1 לארגנטינה ב-2006. הוא כבר גם בהפסד 3:1 לברזיל ב-2010 והפסיד עם הנבחרת פעמיים בגמר אליפות אפריקה, למצרים ב-2006 ולזמביה לפני שנתיים.

לא נפרד ממסי: "מרטינו יאמן את נבחרת ארגנטינה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully