וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה למהמרים: פול התמנון כבר לא עמנו

התמנון, שהתפרסם לאחר שחזה במדויק את זהות הזוכה במשחקי המונדיאל שנערכו בקיץ בדרא"פ, מת לפנות בוקר באקווריום בגרמניה בו הוא התגורר. מראדונה: "שמח שהלכת"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

פול התמנון, שהתפרסם לאחר שחזה במדויק את זהות המנצחת במשחקי גביע העולם שנערכו בקיץ בדרום אפריקה, מת לפנות בוקר (ראשון) באקווריום בגרמניה בו הוא התגורר.

ההנהלה וצוות המרכז הימי בו גדל הודיעו כי הם "קיבלו קשה את הידיעה על מותו של פול, שזכה להכרה בינלאומית במהלך המונדיאל האחרון". עם זאת, הם הוסיפו כי מותו לא היה בלתי צפוי לחלוטין, שכן הוא כבר היה בן שנתיים, בערך אורך החיים של תמנון ממוצע.

כזכור, פול חזה את כל הניצחונות של נבחרת גרמניה, וכן את המנצחת במשחק הגמר בין ספרד להולנד, לאחר שבחר בין שתי קופסאות, עליהן התנוסס דגל של המדינות המתחרות, כשבתוכן חיכה לו מזון.

יש לציין כי פול אף חזה את תוצאות יורו 2008 שנערך באוסטריה ושוויץ, הוא צדק בכל הניחושים מלבד במשחק הגמר, שם הימר על נבחרת גרמניה, שנוצחה לבסוף על ידי נבחרת ספרד. בספרד הכירו תודה גדולה לתמנון לאחר המונדיאל, כאשר אחריו התפתחה סאגה לא קטנה כיצד לנהוג עמו. כעת התהיות נפסקו.

מותו של התמנון גרר אחריו תגובות רבות ברחבי העולם. דייגו מראדונה, שאימן את נבחרת ארגנטינה במונדיאל, פרסם הודעה ב"טוויטר" בה כתב: "אני שמח שהלכת תמנון נביא. בגללך הפסדנו את גביע העולם". כזכור, ארגנטינה הודחה ברבע הגמר על ידי גרמניה (4:0), משחק שהמנצחת בו נחזתה מראש על ידי התמנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully