וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדיננד ודוסון יחמיצו את אסטוניה

29.5.2007 / 16:56

צמד הבלמים האנגלי פצוע, קאראגר צפוי לתפוס את מקומם. בוליביה מארגנת מחאה נגד איסור פיפ"א לארח מעל גובה של 2,500 מטר

במחזור המשחקים הקרוב של מוקדמות יורו 2008 אנגליה לא תשתתף, אבל בממלכה כבר מתכוננים למפגש המסקרן שייערך ביום שישי מול נבחרת ברזיל באיצטדיון וומבלי. היוניון ג'ק יחסרו את צמד הבלמים ריו פרדיננד ומייקל דוסון הפצועים, שיחמיצו גם את המפגש מול אסטוניה (6 ביוני), במסגרת משחקי בית 5. בשל כך שחקנה של ליברפול, ג'יימי קאראגר, עשוי להיכלל בהרכב האנגלי למשחק, וכן למפגש מול האסטונים בטאלין. מי שיעמוד במוקד המשחק מול נבחרת הסמבה, הוא דיוויד בקהאם, שיערוך קאמבק. הקפטן לשעבר עשוי לתפוס את מקומו של שחקן טוטנהאם ארון לנון, שפצוע בברכו.

* התאחדות הכדורגל הניגרית דרשה מצ'לסי לשחרר את ג'ון אובי מיקל למשחק הבא של הנבחרת מול אוגנדה, במסגרת מוקדמות אליפות אפריקה. צ'לסי הודיעה לניגרים כי מיקל סובל מפציעה ולכן אין סיבה שישוחרר, אבל ההתאחדות עומדת על כך שהוא יבדק על ידי רופאיה. "אנו לא מרוצים מהצהרתה של צ'לסי, שמנוגדת להוראות פיפ"א, ואנו רוצים שמיקל יהיה נוכח במשחק מול אוגנדה", אמר דובר ההתאחדות הניגרית, "רופאינו יחליטו אם הוא כשיר להתמודדות או לא". שוער הניגרי של בני יהודה ת"א, וינסנט אניימה, המריא לקניה כדי להצטרף לנבחרתו. מאמן הנבחרת ברטי פוגס הוגיע לאובפמי מרטינס להתייצב למחנה האימון בקניה, אחרת הוא יכול לשכוח מלהיות חבר בסגל הניגרי.

בוליביה מארגנת מחאה נגד החלטת פיפ"א

אמש (שני) פיפ"א פירסמה כי לא יקוימו משחקים בינלאומיים מעל גובה של 2,500 מטר, וקוממה עליה חלק ממדינות דרום אמריקה. נשיא בוליביה אבו מוראלס קרא לכינוס קבינט חירום כדי לדון בצעדים אותם יש לנקוט מול הגזירה. "יש לפעול בבהילות", אמר הנשיא, שמדינתו נהנית מיתרון כל אימת שהיא מארחת יריבה בבירה לה-פאס.

גם בקיטו, בירת אקוודור, הממוקמת בגובה 2,800 מטר, לא אהבו לשמוע את הודעת פיפ"א, בטח כשהנבחרת המקומית לא נוצחה בביתה כשש שנים. קולומביה, שבירתה בוגוטה יושבת ברום של 2,700 מטר, ופרו שמארחת בעיר קוזקו שבהרי האנדים, צפויות לצטרף למחאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully