וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפה בשידור נגד יעל דן: "במה של 20 דקות למתלוננת ששיקרה? זו שערוריה"

28.9.2014 / 14:40

יעל דן ראיינה היום בגלי צה"ל, שוב, מתלוננת שטענה כי נגד בצה"ל אנס אותה. הוא זוכה היום בפעם השנייה, והראיון הרתיח את עורך דינו שהגיב בזעם בשידור: "שימוש לרעה במשאבי ציבור למען הכפשה. תתביישו". האזינו לראיון

יח"צ - חד פעמי

(תגובת עו"ד עודד סבוראי - החל מדקה 20:15)

עושים צהריים עם יעל דן 28.9.2014. אביב חופי,
"תפסת עמדה מצפונית שגויה". יעל דן/אביב חופי

ראיון ארוך שערכה יעל דן בתכנית "עושים צהריים" בגלי צה"ל עם מתלוננת אונס שתלונתה נדחתה, הרתיח את עורך דינו של הנאשם שנמצא היום (ראשון) זכאי בפעם השנייה. עו"ד עודד סבוראי עלה לשידור על מנת להגיב לראיון, ותקף את דן על הבמה הנרחבת שהחליטה לתת למתלוננת - למרות שעדותה נפסלה בבית המשפט.

"אני מזועזע מהחצי שעה של השידור שלך, זו שערוריה מה שאתה עושה", אמר לדן, וציין כי היא ראיינה את האישה גם לאחר הזיכוי הראשון של הלקוח שלו וגם לאחר השני ."הבמה שאת נותנת היא לבחורה שהיא אמנם מסכנה מאוד, אבל את המסכנות שלה היא הפכה להתעללות באדם חף מפשע. עשרים וחמש דקות את מראיינת אותה? [...] הוכח שהוא לא היה במקום העבירה שהיא טענה וזה לא מפריע לך, יעל, לתפוס עמדה מצפונית שגויה לחלוטין רק בגלל שהיא תחת הכותרת של מתלוננת והוא תחת הכותרת של נאשם".

דן ניסתה להגיב לטענות האישיות, ואמרה כי "הם (שופטי בית המשפט, ד.א.) זיכו אותו מחמת הספק, ואני שומעת גם נשים אחרות שלא בשידור".

אבך סבוראי המשיך במתקפה. "אתם רשות שידור ציבורית, אסור לכם לעשות את מה שאתם עושים ולהמשיך בשימוש לרעה במשאבי ציבור להכפשת שמו של אדם שנמצא זכאי", אמר בזעם. "מה שאת עושה כרגע זאת פשוט מלאכה שאיננה אמורה להיעשות. כל הטענות שלה נמצאו שקריות ואת נותנת לה במה של עשרים דקות וראיון אמפטי? הדבר הזה צריך לעלות למועצת העיתונות ולא פחות מזה. יש לי תלונות קשות אלייך ואל מי שעושה איתך את העבודה, חודשים ארוכים הקדשתם לבדוק את העניין של הלקוח שלי - ולא היה לכם את האינטגרטי לגנוז את התחקיר הזה ביום שבו הוא זוכה. אתם צריכים להתבייש".

  • עוד באותו נושא:
  • יעל דן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully