וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצעד הרשמי

16.9.2014 / 13:00

חמישה חודשים אחרי הודעתה של דלית עופר על עזיבתה את גלגלצ, ממנה ירון דקל ועדת איתור למחליפה. בין החברים שימליצו: משה שלונסקי, רונית כפיר, דני סידס ואודי ירושלמי שישמש כיו"ר הוועדה

מעבר גל"צ ללוד. אבי כהן
"יתרשם באופן אישי". דקל/אבי כהן

חמישה חודשים אחרי הודעתה של מנהלת גלגלצ דלית עופר על עזיבתה וחודש לפני פרישתה בפועל, ממנה מפקד גל"צ ירון דקל ועדת איתור לבחירת מחליפה. בהודעה שהוציא היום נכתב כי מטרתה הינה "לאתר מועמדים ראויים, למיינם, ולבסוף להציג למפקד התחנה מספר מועמדים מובחר, מהם מפקד התחנה יתרשם באופן אישי".

חברי הוועדה שמינה דקל הם משה שלונסקי, מפקד גל"צ בעבר ומי שהקים את גלגלצ ב 1993, אודי ירושלמי, ראש המטה של התחנה - שישמש כיו"ר הוועדה, רונית כפיר, בוגרת התחנה ודני סידס, שדר, עורך ויועץ מוסיקלי בכיר בה.

בהודעה נכתב כי "על כל המועמדים יהיה לעמוד במספר קריטריונים ותנאי סף, בהם: חובה שיהיו בעלי היכרות מעמיקה עם עולם התרבות והמוסיקה הישראלי על רבדיו השונים, היכרות טובה ועדכנית עם עולם התרבות/מוסיקה הבינלאומי, היכרות עם תעשיית המוסיקה בארץ ודרישות נוספות אשר נקבעו על ידי חברי וועדת האיתור".

עזיבתה של עופר אחרי 8 שנים חותמת שורת שינויים בצמרת הניהולית של התחנה בשנה האחרונה, זאת כחלק ממה שרבים בה מכנים "תהליך ההצערה של מפקדה ירון דקל". לפניה, פרשה מגל"צ מנהלת מחלקת החדשות גלית אלטשטיין, אף היא אחרי 8 שנים, והוחלפה בספי עובדיה. לפני כשנה מונה אסף ליברמן למגיש תוכנית הדגל של התחנה - "בוקר טוב ישראל", והחליף את מיכה פרידמן הוותיק שהגיש את התוכנית מיום עלייתה לאוויר, ואת גולן יוכפז - שעבר לפני כשנה וחצי לתפקיד מנכ"ל חדשות 10.

על פי סקר TGI האחרון אשר בדק את היקף ההאזנה ברדיו הישראלי, התחנה הצבאית נהנית מ-29.6% חשיפה.

כשירות לציבור, וואלה! ברנז'ה נותנת לכם גם את לוחות הזמנים והפרטים המלאים: הוועדה תחל את עבודתה באופן מידי ומועמדים הרואים עצמם כמתאימים לתפקיד יכולים לפנות באמצעות שליחת קו"ח בצירוף מכתב פניה למייל:glgltz.udi@gmail.com עד ליום 28.9.14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully