וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף המיקוח

21.8.2014 / 21:27

מכה ל-ynet: ביה"ד הארצי דחה את הערעור שהגישה הנהלת האתר על פסיקת ביה"ד האזורי לפיה ארגון העיתונאים הוא המייצג את העיתונאים בו. בכך תם מאבק עיקש בין הצדדים

שוב תבוסה לאתר ynet במאבקו נגד ארגון העיתונאים: בית הדין הארצי דחה את הערעור שהגישה הנהלת האתר על פסיקת בית הדין האזורי לפיה מדובר בארגון יציג באתר וזה המייצג את העיתונאים בו. בכך תם מאבק עיקש בין הצדדים שהחל לפני כשנתיים, אז הכריז הארגון מטעם ההסתדרות על יציגות ב-ynet, שלוותה בהתנגדות של ההנהלה להכירו.

בית הדין הארצי קבע כי עובדי ynet ייחשבו כיחידת מיקוח נפרדת באופן קבוע ולא יהיו "מסופחים" בעניין זה לקבוצת ידיעות אחרונות. בעבר קבע הדין האזורי לעבודה כי הם יהיו יחידה נפרדת באופן זמני, אולם החלטה זו בוטלה על ידי בית הדין הארצי. משמעות הפסיקה היא שהנהלת ynet תהיה מחויבת לפתוח במשא ומתן עם העובדים לקראת כינון הסכם עבודה קיבוצי.

בארגון העיתונאים הכריזו על יציגות באתר לפני כשנתיים. ההתארגנות הייתה רצופה מהמורות, כאשר במקביל לניסיונות ההתארגנות הראשונים נערכו באתר ynet שורת פיטורי עובדים וקיצוצים כחלק מהליך התייעלות שנערך באתר. במהלך ההליך זומנו לשימוע לפני פיטורים ארבעה ממובילי ההתארגנות: עורך מדור המחשבים יהונתן זילבר אשר פוטר, עורכת עמוד הבית אראלה גניסלב שהחליטה לפרוש, כתב הרווחה בועז פיילר שהושב לעבודה על ידי ההנהלה וכתב הכלכלה תני גולדשטיין שהושב לעבודה בהוראת בית הדין לעבודה בתל-אביב ופרש בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully