וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה בשבועיים: רשת תוציא את עובדיה לחופשה כפויה

27.7.2014 / 12:17

פרסום ראשון: בצל האירועים, זכיינית ערוץ 2 החליטה להוציא את עובדיה שוב לחופשה כפויה בת יומיים. הנהלת רשת: "המטרה היא חיסכון בעלויות ובצמצום של ההפסדים הכבדים"

המלחמה בעזה ממשיכה לתת את אותותיה למה שנראה כמשבר בשוק התקשורת. לוואלה! ברנז'ה נודע כי הנהלת זכיינית ערוץ 2 רשת החליטה להוציא את עובדיה לחופשה כפויה בת יומיים בסוף השבוע הקרוב. מדובר בפעם השנייה בה יוצאים עובדי הזכיינית לחופשה שלא מרצון.

במייל שנשלח לעובדי החברה ממחלקת משאבי האנוש של רשת ואשר הגיע לידי וואלה! ברנז'ה, נכתב: "לצערנו, לאור העובדה שאין שינוי במצב הביטחוני, הנהלת רשת קיבלה החלטה על יציאה מרוכזת לחופשה גם השבוע. בימי רביעי וחמישי הקרובים לא תתקיים עבודה שוטפת וכל זאת מתוך מטרה של חיסכון בעלויות ובצמצום של ההפסדים הכבדים הנגרמים לנו בשל המצב. כולנו תקווה שהמצב לא יחריף ולא יפגע במעמדנו כחברה מובילה".

ברשת מעריכים את הפסדי החברה עד כה מאז תחילת המערכה בכ-40 מיליון שקלים, מרביתם כתוצאה מעצירת קמפיינים ואובדן הכנסות מפרסום.

בשבוע שעבר הודיעה גם קשת על צמצומים. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, בזכיינית הוחלט להוריד מהאוויר את התכניות הלייט "חי בלילה" לעצור את צילומי התוכנית "אנשים" בשל אותן נסיבות.

במקביל, בשבוע שעבר פנו מנכ"לי שלוש הזכייניות ומנכ"לי חברות החדשות לשר התקשורת גלעד ארדן ודרשו ממנו להביא לשינוי בכללי הרגולציה, כך שיכירו באופן קבוע בהפסדים שנגרמים להם בעתות משבר ושידורי חדשות מיוחדים בהיקף נרחב. ההפסדים של זכייניות ערוץ 2 נעים, על פי הערכות ראשוניות, בסכומים של בין 40-60 מיליון שקל, וערוץ 10 הפסיד עד כה קרוב ל-20 מיליון שקל. היקף הפרסום צנח לכרבע מהיקפו בעת שגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully