וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל רביד לבה"ד לעבודה: "להורות לרשות השידור לשבץ אותי באולפן צוק איתן"

24.7.2014 / 10:06

לדבריו, בימים אלה מדירה אותו הנהלת רשות השידור משידורי חדשות ואקטואליה. בתביעה שהגיש בשבוע שעבר, תיאר רביד את היותו קורבן להתנכלויות חמורות מצד מנהל חטיבת החדשות משה נסטלבאום

ובזמן שנלחמתם: מגיש רשות השידור יגאל רביד פנה אתמול לבית הדין לעבודה בתל-אביב בבקשה להורות לרשות השידור לשבצו לאלתר בשידורים המיוחדים עקב מבצע צוק איתן. לדבריו, בימים אלה מדירה אותו הנהלת רשות השידור משידורי חדשות ואקטואליה. יצוין כי בימים אלו, בעוד נתוני הצפייה במשדרי החדשות מרקיעים שחקים, אלו של הערוץ הראשון זוכים לנתונים נמוכים במיוחד, כך לדוגמא, אתמול הסתפקה מהדורת "מבט" ב-2.7% - כשליש מתוכנית בוקר ממוצעת בימי שגרה.

יגאל רביד נגד משה נסטלבאום: "זהו זה, אי אפשר להמשיך עוד עם האיש הזה"

בתביעה שהגיש בשבוע שעבר לבית הדין, באמצעות עו"ד דור חזקיה ממשרד חזקיה-חכמון, תיאר רביד את היותו קורבן להתנכלויות חמורות מצד הנהלת רשות השידור, תחת מנהל החדשות בטלויזיה דאז משה נסטלבאום. לטענתו, כתוצאה מהפרשה נגרמו לו נזקים רבים וביניהם אלה שנבעו מכך שהרשות נמנעה מלשבץ אותו לשידור ופגעה במשלח ידו.

לפני כחודש הוציא בג"צ צו ביניים האוסר על נסטלבאום לכהן בתפקיד ניהולי, צו שיהיה בתוקף עד שתינתן הכרעה בעתירה שהגישו נגדו אגודות העיתונאים בתל אביב ובירושלים. ההכרעה צפויה להינתן בעוד מספר חודשים. כזכור, כשנה לאחר שהודח מתפקידו כמגיש בערוץ הראשון, הגיש רביד תלונה לנציבות שירות המדינה ולמבקר המדינה נגד מנהל מחלקת החדשות של הערוץ משה נסטלבאום.

משה נסטלבאום ויגאל רביד הסתכסכו זמן קצר לאחר שהאחרון נכנס לתפקיד הזמני של מנהל מחלקת החדשות. הוא זימן את רביד לשורה של בירורים משמעתיים ורביד טען כי מדובר בהתנכלות – נסטלבאום טען מנגד כי תלונות על רביד התקבלו מצד עורכים שעבדו עימו. מיד לאחר שהודח מתפקידו, הועבר רביד לשמש כמנחה ברשת ב' של קול ישראל.

נסטלבאום: "מי שיבחר להעסיק את רביד - יצטער על כך כל ימיו"

משה נסטלבאום מסר בתגובה: "התנהלותו של יגאל רביד מוכיחה שמי שיבחר להעסיק אותו או לתת בו אמון יצטער על כך כל ימיו. מדובר בעובד שהפך את נטייתו המינית קרדום לחפור בו, משום שהוא מתקשה להצביע על הישגיו המקצועיים. גם מנהל חטיבת החדשות ברדיו מצא אותו לא ראוי מבחינה מקצועית לתפקידו ועובדה היא שהוא אינו משובץ להגשת יומני חדשות בקול ישראל. לאחר שמבקר המדינה הסיר את ההגנה שניתנה לו, מצא עכשיו רביד מטריה חדשה לחסות בצילה. רביד מנסה לטשטש את העובדה כי השפיל ורמס את כבודה של מגישה בכירה ושל עורכת בחטיבת החדשות ולכן החלטתי להעביר אותו מתפקידו כמגיש מהדורת מוצאי שבת. בקרוב יוכל גם בית הדין לעבודה להתרשם כי ההר הוליד רביד".

טרם התקבלה תגובת רשות השידור לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully