וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונג'ורנו קשת

17.10.2013 / 14:56

גם איטליה בדרך להרים את המסך: חברת ההפקה Toro, מבית Sony Pictures Television העולמית, רכשה את זכויות ההפקה של פורמט "הכוכב הבא" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

גם איטליה בדרך להרים את המסך: חברת ההפקה האיטלקית Toro, מבית Sony Pictures Television העולמית, רכשה את זכויות ההפקה של פורמט "הכוכב הבא" מבית קשת וטדי הפקות - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. כזכור, הפורמט נמכר לאחרונה לצרפת (ערוץ M6), רוסיה ערוץ (Rossiya 1) וגרמניה (ערוץ RTL) שיפיקו גרסה מקומית לפורמט, וכן ל- Nordisk Film TV שרכשה את הפורמט עבור המדינות הנורדיות: דנמרק, שוודיה, נורבגיה ופינלנד.

חברת Toro הוקמה באיטליה ב-2010 והיא שייכת לקבוצת Sony Pictures Television העולמית. החברה מייצרת ומפיקה אדפטציות מקומיות לקטלוג הפורמטים והתוכניות של סוני ומפתחת במקביל פורמטים מקוריים. החברה מפיקה תכנים עבור כל ערוצי הברודקאסט המרכזיים באיטליה: Rai, Mediaset, La7, Sky, ו-FOX.

הכוכב הבא הוצג לראשונה בפסטיבל MIPCOM, שהסתיים בשבוע שעבר, ועורר התעניינות בינלאומית רחבה עוד בטרם פתיחתו הרשמית כאשר נמכר לערוץ M6 הצרפתי. במסגרת הפסטיבל קיימה קשת מפגש סגור עם בכירי רשתות השידור מכל העולם, במהלכו הוקרנה התכנית בשידור חי מישראל.

בתכנית "הכוכב הבא", אשר הושקה בקשת לפני כחודש, הצופים בבית משמשים כשופטים, באמצעות אפליקציה ייעודית, החל מהאודישנים ולאורך כל העונה בשידור חי ובזמן אמת. האפליקציה הדיגיטלית שפותחה על ידי Screenz משמשת כחלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהפורמט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully