וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן על "ישראל היום": "זה עיתון פרסונלי, לא אידיאולוגי"

20.8.2013 / 13:16

מתקפה חריפה מבית על "ישראל היום": שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן כינה בראיון לרדיו ירושלים את העיתון "פראבדה" ואמר כי הוא "מייצג רק אינטרסים ולא שום אידיאולוגיה"

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות רדיו ירושלים)

מתקפה חריפה על "ישראל היום" הגיעה אמש דווקא מתוך מפלגת השלטון, הליכוד-ביתנו: שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן הממוקם שני ברשימה, כינה את העיתון "פראבדה" ואמר כי הוא "מייצג רק אינטרסים ולא שום אידיאולוגיה".

ליברמן העניק אתמול לרדיו ירושלים ראיון ארוך בן כחצי שעה אשר עסק בעיקר בבחירות הקרבות לעיריית ירושלים. הוא התייחס בראיון לכתבה שפורסמה ב"ישראל היום" ובה נמסר שראש העיר לשעבר אורי לופוליאנסקי יתמודד שוב לראשות העירייה ויתחרה בניר ברקת המכהן כיום. בכתבה של "ישראל היום" מאת יהודה שלזינגר, צוין כי לופוליאנסקי "מתכוון ככל הנראה להודיע שיתמודד" ונקבע כי "סיכויי לופוליאנסקי לזכות - גבוהים".

ליברמן אמר כי הידיעה הזו היא ספין מטעמו של ברקת. "מה שנראה כמו ספין, מה שנשמע כמו ספין ומריח כמו ספין - הוא ספין" אמר. "אם לקחת בחשבון שזה התפרסם בעיתון 'פראבדה' ישראל היום", הוסיף, "אז ברור שזה ספין של מטה ברקת".

מנחת התכנית "ירושלים בוחרת", מאיה חסון, שאלה את ליברמן ברדיו ירושלים. "זה עיתון שמזוהה מאוד עם ראש הממשלה, אי אפשר להכחיש", אמרה. ליברמן ענה: "זה עיתון פרסונלי, לא עיתון אידיאולוגי. לא במקרה כל הפורמולה 1 ו-2 בחסות אותו עיתון, ואין ספק שהוא מייצג פה רק מועמד אחד ולא מייצג פה שום דעה אובייקטיבית או גישה פוליטית, אלא אינטרס מובהק וכך זה משתקף מעל דפי העיתון".

בעיתון "ישראל היום" סרבו למסור את תגובתם לדברים. תגובת מטה הבחירות של ניר ברקת טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully