וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק אדלסון יכול

וואלה! ברנז'ה

26.12.2009 / 21:24

מו"ל ישראל היום נשא דברים באירוע השקת מהדורת סוף השבוע של העיתון והבטיח כי עיתונו יעקוף את ידיעות אחרונות בתפוצה: "אנחנו מספר שתיים בשוק העיתונות ואנחנו נהיה מספר אחת"

"אנחנו נהיה מספר אחת בשוק העיתונות", כך אמר אתמול (שישי) שלדון אדלסון, בעל העיתון ישראל היום, באירוע שערך העיתון לרגל השקת מהדורת סוף השבוע בנוכחות מאות משתתפים מעולם העסקים והפרסום. לדברי אדלסון, "כאשר ישראל היום יצא לאור אף אחד לא לקח אותנו ברצינות. אני גאה היום לומר שנחלנו הצלחה גדולה. המודל העסקי הוכיח את עצמו והישראלים למדו להעריך ולבטוח במידע שהם מקבלים מהעיתון, אף שהוא מחולק חינם. אנחנו נמצאים כיום הרבה מעבר לציפיות המוקדמות שלנו".

אדלסון לא התייחס להצעת החוק הנידונה בימים אלו שעשויה להגביל את אחזקותיו בעיתון אך שלח עקיצה למתחרים: "ידענו שכאשר נבוא לאתגר את הסטטוס קוו שהיה קיים במשך שנים רבות בשוק העיתונות ייווצר הרבה בלגן וזעזוע דפוסי הפעולה הישנים יעלה הרבה אבק. אל תדאגו זה ייעלם". אדלסון הסביר כי הקמת ישראל היום התבססה על מספר עקרונות שמלווים אותו: "תמיד לומר את האמת ישר ולעניין, לציית לחוק ולחוקה, להיות הוגן ומאוזן, לבדוק את העובדות, לזכור תמיד שאנחנו יהודים וישראלים ולתת חופש מערכתי מלא לעיתונאים ולכותבים בין אם הם מהשמאל, מהמרכז או מהימין".

אדלסון התייחס גם להסתכלות התקשורת עליו כטייקון קזינו וציין כי עסקי ההימורים מהווים רק 2% מכלל עסקיו הבין-לאומיים. בסיכום דבריו אמר אדלסון: "אמנם יש לי עסקים גדולים יותר אבל ההצלחה של ישראל היום חשובה לי ולמשפחתי באופן מיוחד כיהודים וישראלים. אני מאמין בשוק חופשי, לא ביקשתי ולא קיבלתי דבר ממדינת ישראל. כדי לייסד את ישראל היום סיכנתי את כספי. ההצלחה שלנו היא ההצלחה של חופש הדיבור, הצלחה של מידע הוגן ומאוזן והזכות של כל קורא לבחור עיתון. אנחנו מאמינים בזכות של הציבור לבחור ואני לא מתכוון להתנצל שהם בוחרים בנו", אמר אדלסון.

אשר בהרב, מו"ל העיתון אמר באירוע כי לעיתון יש תוכנית עסקית מפורטת לטווח הארוך האמורה להביא אותו ולרווחיות וכי הנתונים שהושגו בפועל הקדימו בשנה את התוכנית המקורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully