וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה טלית עושה עסקים עם רופרט מרדוק

ענת קם

20.9.2007 / 15:15

פוקס רכשה 50% מהבעלות בחברה האירופית בעלת הזכויות בערוץ "בייבי", המופק על ידי קבוצת טלית תקשורת

תאגיד התקשורת פוקס רכש 50% מן החברה האירופית המחזיקה בערוץ בייבי הבינלאומי.

טלית תקשורת בבעלות יהודה טלית, מפיקת ערוץ בייבי בישראל נבחרה לנהל את כל מערך ההפקות של ערוץ בייבי הבינלאומי ובשנים הקרובות תספק את שירותי ההפקה, התפעול והשידור של הערוץ לרחבי העולם. כך מסר היום מנכ"ל קבוצת טלית תקשורת, עומרי בץ. ההערכות הן כי היקף העסקה עומד על כמאה מליון שקל לחמש השנים הקרובות.

בראש מחלקת ההפקות והתוכן של הערוץ בטלית יעמוד רון אייזיק שינהל את הפקות הערוץ. המפיקה ראשית של הערוץ היא ליאת טלית-גל שהייתה ממקימיו ומנהליו בישראל. השניים עומדים בראש ערוץ בייבי בישראל מאז עלה לראשונה ב-YES בשנת 2003.

נכון להיום משודר ערוץ בייבי ביותר מחמישים מדינות ביניהן אנגליה, פורטוגל, ספרד, טורקיה, קנדה, הולנד, צרפת ואינדונזיה ובכ- 70 פלטפורמות רב ערוציות. בראש חברת בייבי הבינלאומית עומד לירן טלית שבשנים.

רון אייזק, מנהל התוכן של הערוץ, מסר: "בימים אלו מצויה החברה בעיצומם של 30 הפקות במקביל ועד סוף השנה צפויה החברה לסיים 40 הפקות חדשות שיצטרפו ל-60 הפקות שכבר קיימות בערוץ".

התרחבות הפעילות הבינלאומית

ערוץ בייבי הוא ערוץ התינוקות הראשון בעולם והוא מיועד לתינוקות מגיל אפס עד שלוש. הערוץ פותח והופק על ידי אנשי מקצוע מובילים בעולם בתחום התוכן והתפתחות התינוקות. למרות העובדה שהרעיון להפקתו ופיתוחו הראשוני נהגו בחו"ל הוא עלה לראשונה לאוויר דווקא בישראל על ידי טלית תקשורת.

בעקבות כניסתה של רשת פוקס צפוי הערוץ עתה להרחיב את פעילותו הבין לאומי, לחדור לפלטפורמות משמעותיות נוספות בשוק ובמקביל לפתח ולהרחיב את פעילות המסחור שלו.
בשל הגידול בהיקף השירותים שיינתנו על ידי טלית תקשורת לערוץ הבינלאומי, מבצעת החברה בימים אלו פעולות התרחבות והיא גייסה במהלך השנה האחרונה כעשרים עובדים נוספים. בחודש הקרוב צפויים אנשי פוקס להגיע לישראל על מנת להתאים את התשתית והממשק , למערכות חברת פוקס.

טלית תקשורת הפעילה בישראל כבר למעלה מ-30 שנה היא גם הבעלים של ערוצי הטלוויזיה "בייבי פלוס" - ערוץ ההורים, ערוץ "ג'וניור" הזוכה להצלחה בלווין ובכבלים, וערוץ "בית פלוס". כמו כן, החברה היא נציגה בלעדית בישראל של מספר ערוצים זרים ביניהם : יורוספורט, MCM, מצו, ערוץ האופנה FTV והערוצים הצרפתיים TV5 וצרפת 24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully