וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני חוזרת בתשובה

19.2.2004 / 13:50

הצהובון "נשיונל אנקוויירר" מספר שבעקבות פדיחת הנישואין הפיקטיביים, חוותה כוכבת הפופ משבר ומשפחתה החזירה אותה לזרועות ישו. זה לא הפריע לה לקנות חגורה עם הכיתוב "פאק יו"

לאחר שהגיעה לשפל התחתית בעקבות התמוטטות רגשית, נולדה בריטני ספירס מחדש כנוצרית מאמינה, הודות להתערבות מצד משפחתה. כך טוען הצהובון האמריקאי "נשיונל אנקוויירר".

הצהובון טוען, מפי "מקורות המקורבים לספירס", כי השינוי הקיצוני בחיי כוכבת הפופ הגיע לאחר שבני משפחתה קיבלה את נישואי וגירושי הבזק שלה כ"צלצול השכמה" והתעמתו עם בריטני כדי למנוע ממנה לאבד שליטה.

על פי הדיווח, בתחילת חודש זה צעדה בריטני אל הבמה באולם הפורום בלוס אנג'לס, כשאביה מחבק אותה בחוזקה, דמעות זולגות על לחייה, והקדישה את עצמה לישו לפני אסיפה של כנסייה שחורה בעיקרה בשם "מרכז מאמיני התנ"ך".

הופעתה המפתיעה בכנסייה היתה רגע השיא בשינוי המהפכני שהתחולל בחייה לאחר נישואיה הספונטניים לידיד ילדות. "בעקבות הסיקור העולמי שקיבלו נישואיה, סבלה בריטני מקריסה רגשית", חשף מקור קרוב למשפחה. "בעזרת הנחייתו של אביה, הבינה בריטני שהיא הגיעה לשפל רוחני – ושאלוהים הוא התשובה היחידה. היא הבינה שהיא חייבת לחזור לכנסייה כדי לארגן את חייה מחדש".

בעוד שהשינוי בחייה של נערת המסיבות הפרועה מפתיע, חברים עומדים על כך שמבחינתה מדובר בשיבה למקורות, לתקופה בה שרה במקהלת הכנסייה הבפטיסטית הראשונה של קנטווד, לואיזיאנה, ביקרה בכנסייה בקביעות ואפילו שרה מזמור דתי באודישן שהביא לפריצה הגדולה שלה.

דמעות בעיניים וגוספל מסביב

לאחר נישואי הפתע שלה לחבר הילדות ג'ייסון אלכסנדר בשלושה בינואר, מיהרה אמה לין, העובדת כמורה בבית ספר, וארגנה את ביטול הנישואין. אביה ג'יימי, בפטיסט אדוק, ארגן התערבות משפחתית, שכללה את אחיה בן ה-26 בריאן.

"הם אמרו לבריטני שהם אוהבים אותה מאד, אבל הם לא מסוגלים לעמוד מהצד ולראות אותה הורסת את חייה ואת הקריירה שלה", אמר המקור המקורב לאנקוויירר. "משפחתה אמרה לה שהיא חייבת לחזור לעמוד עם הרגליים על הקרקע ולחזור לערכים מסורתיים... וזה כולל את הנצרות".

בריטני לקחה את דבריהם המפוכחים ללב והסכימה להשתתף בטקס התפילה בן השעתיים ולהקדיש את עצמה לישו. "בריטני הגיעה עם אביה, שכרך את זרועו סביבה. היא נראתה מאד ממוקדת, ועיניה דמעו. היא בכתה רוב הטקס ואביה עודד אותה בחיבוקים ונשיקות על הלחי".

כוכבת-העל, שהיתה לבושה בצניעות בשמלה בצבע בורדו עד אמצע הירך וסוודר בעל שרוולים ארוכים, התנועעה לצלילי הגוספל ומחתה את דמעותיה בעת שהמקהלה שרה את המזמורים שעליהם גדלה. כשהמטיף זימן את כל מי שרוצה להקדיש את חייו מחדש לישו לצעוד קדימה, בריטני צעדה בעיניים דומעות אל קדמת האולם. סמוך לסוף הטקס טפח המטיף על ראשה של בריטני, כאות לכך שהיא "מצאה" את ישו. לאחר הטקס לחצו בריטני ואביה את ידי המטיף.

על פי המקור בריטני התרגשה עמוקות, וחזרה לאותו טקס של אותה כנסייה גם בשבוע שלאחר מכן. עם זאת, חברים מעידים שעל אף שהזמרת כנה בשינוי שאימצה, מסתבר שעדיין נותר בה צד מרדני. זמן קצר לאחר ש"נולדה מחדש", היא קנתה חגורה שעליה נכתב באותיות ענק "פאק יו". בו בזמן, מעידים החברים, בריטני החלה לענוד תליון עם צלב ולקרוא ספר הדרכה רוחנית בשם "שיחות עם אלוהים". המקור סיכם: "היא רוצה לגלות מחדש קצת מהתום שלה והיא מקווה למצוא אותו בכוח התפילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully