וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפטי סנט מפחד מסיכול ממוקד

23.6.2003 / 13:57

הראפר עלה לבמה לבוש באפודת מגן שהוסתרה תחת חולצת באגי; הסוד התגלה כשמעריצותיו דרשו: הורד אותה; נורה 9 פעמים בעבר – וניצל; הוא ופטרונו, אמינם, נמצאים במלחמת מלים עם ז'ה רול

אביב גפן לא לבד. זמר הראפ, פיפטי סנט, עלה לבמה כשהוא לבוש באפודת מגן חסינת כדורים. אם להתחשב בעברו של פיפטי, אי אפשר להאשים אותו שכן הוא נורה 9 פעמים – ושרד.

צהובון "הסאן" דיווח כי אפודת המגן הוצנעה מתחת לחולצת הטי שירט – באגי הענקית שלבש בעת שעלה על הבמה. כבכל הופעה, מעריצותיו צרחו שיוריד את החולצה ויראה להן את בטנו השרירית המפורסמת. פיפטי נענה לבקשתן, ואז התגלה הסוד.

את להיטו "Love Me Still" הוא ביצע לבוש באפודת המגן, ורק לאחר שקיבל את האו קיי ממאבטחיו נפטר מהאפודה ונשאר חצי מעורטל. מעריץ שנכח בהופעה סיפר: "כולם צעקו לו להיפטר מהחולצה והוא התנהג כאילו הוא עושה טובה למישהו עד שהוריד אותה. אף אחד לא ציפה לראות אפודת מגן מתחת לחולצה. חלק מהאנשים היו פשוט בשוק. הוא כנראה די פארנואיד באשר לבטחונו".

ואולי לא. פיפטי סנט ופטרונו, אמינם שמפיק אותו, נמצאים בימים אלו במלחמת מילים עם קולגה בטבלת המצעדים, ז'ה רול. פיפטי מוגן על ידי מאבטחים 24 שעות ביממה, מחשש למתקפה אפשרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully