וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוקר עולה בקמפיין המשלב איור וצילום

כתב וואלה! עסקים

21.7.2004 / 16:02

שכרה את שירותיו של המאיייר ואיש הקומיקס אסף חנוכה העובד באופן קבוע עבור ה"רולינג סטון" ו"ניו יורק דיילי"


רשת האופנה קרוקר שכרה את שירותיו של המאיייר ואיש הקומיקס אסף חנוכה להובלת קמפיין החורף החדש של החברה, שיעלה באמצעות משרד הפרסום עפר & הרץ, בהשקעה של כ-700 אלף דולר.

הקמפיין מבוסס על קונספט פרסומי חדש, המשלב בין איור לצילום, בהשראתו של חנוכה, המאייר באופן קבוע עבור ה"רולינג סטון" ו"ניו יורק דיילי". לחנוכה, שאייר לאחרונה את הספר "פיצריה קמיקזה" של הסופר אתגר קרת, זהו שיתוף פעולה מסחרי ראשון מסוגו בישראל עם חברת אופנה. חנוכה ישלב את המוטיבים האומנותיים שלו על גבי קיר הפרסום של קרוקר ועל קטלוג החברה שיופץ בקרוב.

הדוגמנית אנה זוקין, שהובילה את הקמפיין האחרון של קרוקר והדוגמן סאן מאירי, יובילו את קטלוג החורף של החברה ויופיעו על גבי קיר הפרסום של קרוקר, בשטח של 400 מ"ר, לצד נתיבי איילון, באמצעות חברת סקר מדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully