וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים ואמזון מציגות: כך ייראה בנק העתיד

27.9.2016 / 13:13

חטיבת החדשנות של בנק הפועלים שהוקמה בתחילת השנה, נועדה להוביל את השינויים בבנק הפועלים לעבר בנקאות העתיד. "עבורנו, בנקאות פתוחה היא לא רק סיסמה אלא תפישה אסטרטגית"

יח"צ - חד פעמי
אריק פינטו.
אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים

הנהלת בנק הפועלים הודיעה הבוקר (ג') על שיתוף פעולה עם חברת אמזון ווב סרוויסס (AWS) במסגרתו תספק האחרונה שירותי מחשוב ענן להטמעת יוזמות טכנולוגיות חדשות שישפרו את הליכי העבודה ושירות הלקוחות.

שני הגופים אף יקיימו לראשונה בין ה-13-17 בנובמבר שבוע עיון משותף תחת השם Poalim Startup Week במהלכו ייפגשו יזמי היי-טק, ראשי חברות סטארט-אפ, מפתחים, משקיעים, ראשי קרנות הון סיכון ובכירים בתעשייה, במטרה ליצור שיתופי פעולה ושיתוף ידע בפיתוח הדור הבא של טכנולוגיות הבנקאות והפיננסים.

גולת הכותרת של שבוע העיון תהיה מפגש אינטנסיבי רב משתתפים (האקתון) של 24 שעות שיוקדשו לפיתוח אפליקציות בנקאיות וגישה למאגר נתוני המידע הבנקאי ולנתוני פעולות בחשבונות הבנק.

Poalim Startup Week הוא יוזמה ראשונה מסוגה שעורך בנק בישראל, במטרה למסד ולחזק את מערכת הקשרים בין בנק הפועלים וחברות סטארט-אפ וליצור ערוץ פתוח לשיתופי פעולה שיעודדו הטמעת חדשנות בתחום הבנקאות הישראלי.

גבר עם טאבלט ליד שרתים. ShutterStock
קהילת הסטארט-אפים בישראל לוקחת חלק בהתוויית בנקאות העתיד בישראל"./ShutterStock

שבוע האירועים יתקיים כאמור, בין 13 ל-17 בנובמבר 2016 במתחם ראצ'ה בנווה צדק בתל-אביב, ויכלול הרצאות וסדנאות מעשיות בתחומים שונים שקשורים לבנקאות העתיד, כמו פינטק, ביג דאטה ואנליטיקה,IOT, בנקאות דיגיטלית ועוד. את הסדנאות המעשיות יובילו מומחים מאמזון ווב סרוויסס מהארץ ומהעולם, והמשתתפים יוכלו להתנסות בכלים המתקדמים שמציעה החברה בענן.

בנק הפועלים הוא הבנק הישראלי הראשון ואחד הראשונים בעולם, שמציע שירות כזה למפתחים. עם זאת, ההתחברות לאתר הבנק תתאפשר תחת נהלי אבטחת מידע מחמירים ושמירה על פרטיות הלקוחות.

"בנקאות פתוחה היא לא רק סיסמה"

חטיבת החדשנות של בנק הפועלים שהוקמה בתחילת השנה, נועדה להוביל את השינויים בבנק הפועלים לעבר בנקאות העתיד, תוך דגש על עולמות הטכנולוגיה, חוויית משתמש ושיתופי פעולה אסטרטגיים עם גופים וארגונים נושאי ערך, חברות סטארט-אפ ופינטק.

לדברי אבי כוכבא, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת החדשנות בבנק הפועלים, שבוע אירועי הסטארט-אפ מצטרף לשורה של יוזמות חדשניות שמוביל בנק הפועלים, במטרה לחזק את הקשרים עם קהילת הסטארט-אפים והיזמים בישראל.

"עבורנו, בנקאות פתוחה היא לא רק סיסמה אלא תפישה אסטרטגית. לצד הרצאות, סדנאות ומפגשים, אנחנו מאפשרים לראשונה לסטארט-אפים ולמפתחים עצמאיים הזדמנות לפתח עבור לקוחות פיננסיים פתרונות בעלי ערך, תוך שימוש בממשק שלא היה נגיש להם עד כה במערכת הבנקאות בישראל".

הראל יפהר, מנכ"ל אמזון ווב סרוויסס, אמר כי אמזון מספקת שירותים לחברות הגדולות בעולם ושמחה לשתף פעולה עם בנק הפועלים. "אנו שמחים לקחת חלק ב-poalim startup week ורואים כיצד רוח היצירתיות והיזמות של קהילת הסטארט-אפים בישראל לוקחת חלק בהתוויית בנקאות העתיד בישראל".

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully