וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניווט בסופר ומגני טלפון: הכירו את הדור הבא של היזמים

4.8.2016 / 11:08

הזוכים בתחרות היזמים הצעירים של תכנית 'Start Up Now של רשות החדשנות הגיעו לאולפן וואלה! NEWS כדי להסביר על המוצרים שפיתחו ועל התכנית

מערכת וואלה!

בשבוע שעבר הוצגו באירוע מיוחד באולם סמולרש באוניברסיטת תל אביב הזוכים בתחרות יזם השנה בה התמודדו חברי תכנית 'Start Up Now, תכנית היזמות הצעירה שמופעלת על ידי רשות החדשנות ועמותת יוניסטרים. באירוע הוצגו למעלה מ-60 מיזמים עסקיים של 1,500 בני הנוער המשתתפים בתכנית. האירוע כלל תערוכה של הסטרטאפים של בני הנוער לצד מצגות עסקיות, קוקטייל בו נכחו בכירים במשק, נציגי ממשלה, ראשי ערים, שותפים וכ-1,000 אנשי עסקים המעורבים בפעילות העמותה - ביניהם השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל ואבי חסון – יו"ר רשות החדשנות.

למקום הראשון הגיעה קבוצת רב תחומי עמל אמירים אופקים בהובלת רותם גרין שפיתחה את Super Way – אפליקציה לניווט מהיר וזול בסופרמרקט. למקום השני הגיעה קבוצת מקיף אורט אחווה גלבוע בהובלת יסמין עומרי שפיתחה את O.Key – מערכת השולחת הודעה לטלפון בזמן נעילת ופתיחת דלת הבית. למקום השלישי הגיעה קבוצת אורט אלתרמן נתניה בהובלת מיקי טקניאשווילי שפיתחה את Repcase – ערכה לעיצוב מגני סלולר.

הזוכים יחד עם ראש זירת הזנק בראשות החדשנות אניה אלדן מסבירים בראיון באולפן וואלה! NEWS על ההמצאות הזוכות, על התכנית ועל חשיבותה.

  • עוד באותו נושא:
  • יזמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully