וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון משיקה 2 דגמי פאבלט חדשים

16.6.2016 / 9:42

GINI E6 בגודל מסך של 5.5 אינץ' יימכרבמחיר של 1,499 שקל ו-GINI E6 Plus בגודל מסך של 6 אינץ' יימכר במחיר של 1,999 שקל. "זיהינו פער משמעותי בין המגמה של התחזקות הפאבלטים בעולם לבין השוק הישראלי"

פאבלטים של פלאפון.
E6 plus

חברת פלאפון ממשיכה להרחיב את סדרת המותג הפרטי GINI ולאחר תהליך ארוך של בחינת המגמה העולמית וצרכי השוק בישראל והיערכות בהתאם, החברה משיקה היום שני דגמים חדשים של GINI: GINI E6 בגודל מסך של 5.5 אינץ', במחיר של 1,499 שקל ו-GINI E6 Plus בגודל מסך של 6 אינץ', במחיר של 1,999 שקל.

בסקר אינטרנטי שערכה פלאפון באמצעות מכון המחקר Market watch בקרב מדגם מייצג של 506 בעלי סמארטפונים מרחבי הארץ הביעו 64% מהנסקרים עניין ברכישת מכשיר עם מסך גדול; 83% אינם מרוצים כיום מגודל המסך, בכל הקשור לגלישה באינטרנט וצילום תמונות .

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון אמר כי "זיהינו פער משמעותי בין המגמה של התחזקות הפאבלטים בעולם, שם % 36 מהמכשירים הנמכרים הם פאבלטים, לבין השוק הישראלי, שרק 10% ממנו מחזיקים פאבלט. פלאפון נותנת לכך מענה, והופכת את הפאבלט למוצר בר השגה במחיר אטרקטיבי במיוחד, ומאפשרת ליהנות מחוויית השימוש והצפייה בתוכן באמצעות המכשיר החדש. מנתוני סקר שערכנו עולה כי קרוב ל- 50% רואים בפאבלט כתחליף למחשב הביתי והטאבלט. 64% ממשתמשי סמארטפון הביעו עניין ברכישת מכשיר מתקדם עם מסך גדול. כל אלה מעידים על צורך גדול גם בשוק הישראלי, ופלאפון מספקת פתרון עם מכשירי פרימיום מתקדמים, בעלי מסך גדול לנוחות צפייה מרבית.

פאבלטים של פלאפון.
E6

מבחינתנו, מהפכת הפאבלטים בישראל כבר כאן, ופלאפון מובילה אותה. פאבלט לא צריך להיות מוצר יקר. פאבלט הינו מוצר בר השגה בעולם, ואנו מנגישים אותו גם לקהל הישראלי במחיר אטרקטיבי. אנחנו מוכיחים שאפשר ליהנות מחוויית שימוש וצפייה בסמארטפון מתקדם במסך גדול, עם המעטפת השירותית והתוכן שיש לפלאפון להציע, וגם לקבל את הכול במחיר נוח במיוחד. פלאפון הכינה את התשתית למהלך הזה במשך החודשים האחרונים – זיהינו את הצרכים בקרב הקהל הישראלי, פיקחנו על הייצור, הצטיידנו במלאי מתאים, והתאמנו את הפאבלטים לרזולוציה של האפליקציות השונות בשימוש. נמשיך להרחיב את סדרת המותג הפרטי GINI ששמה דגש על השקת מוצרים מתקדמים באיכות גבוהה, לצד מחיר מנצח".

לצד המכשירים עצמם, לקוחות פלאפון יקבלו אחריות ל-25 שנים, וטלוויזיה ללא הגבלה באפליקציית Super TV ברשת הדור הרביעי. כמו כן פלאפון תספק לרוכשים ערכת אביזרים מורחבת למכשירים בשווי 250 שקל, הכוללת מגן מסך, כיסוי אחורי חכם וכיסוי סיליקון. המכשירים יימכרו באופן בלעדי ברשת חנויות פלאפון או באתר החברה. הרוכשים באתר ובמוקד ייהנו מאספקה ישירה עד הבית ללא תשלום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

חברת פלאפון הינה בשליטת שאול אלוביץ', שהינו בעל השליטה בוואלה! NEWS

  • עוד באותו נושא:
  • פאבלטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully