וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרקע על קו החוף בטיילת ת"א: 110 מיליון שקל

רנית נחום הלוי

31.1.2011 / 8:40

ת"א ממשיכה למשוך את עשירי הארץ: קרקע בטיילת עומדת לקראת מכירה בשווי של 110 מיליון שקל. בתוכנית, פרויקט מגורים יוקרתי על קו הים, בו מחירי הדירות יגיעו עד ל-60 מיליון שקל

עסקה לרכישת מגרש והקמת פרויקט מגורים יוקרתי בתל אביב מתגבשת בימים אלה. הקרקע שברחוב הרברט סמואל, בקרבת הדולפינריום ומגדלי היוקרה של דרום הטיילת, משתרעת על שטח של 2.3 דונם בשווי של כ-110 מיליון שקל. בעסקה מעורבות שתי חברות נדל"ן, אחת מהן חברה ציבורית.

שמאי המקרקעין ירון ספקטור מציין כי על הקרקע קודמה תוכנית בניין עיר מפורטת המאפשרת זכויות בנייה לכ-9,000 מ"ר בנוי. ההערכות הן כי החברות יוכלו להקים בקרקע מבנה מגורים בן 20-30 דירות גדולות במיוחד, ששטחן הממוצע יהיה כ-400 מ"ר. לפיכך, מחיר הקרקע ליחידת דיור יגיע לשיא של 3.6-5.5 מיליון שקל, תלוי במספר הדירות שיוקמו.

"מדובר בקרקע במיקום לא שגרתי על שפת הים, שמחירה גבוה", מסביר ספקטור, "אולם קרקעות אלה סובלות מריבוי בעלים בהרבה חלקות. במידה שהעסקה תושלם ותגובש חטיבה אחת, יעלה ערכה ליותר מ-110 מיליון שקל".

להערכת ספקטור, החברות עשויות למכור דירות בפרויקט במחיר ממוצע של כ-25 מיליון שקל, לעומת דירות פנטהאוז שעשויות להימכר לפי 60 מיליון שקל. ההערכות הן כי העסקה תיחתם עד סוף החודש.

ברחוב הרברט סמואל מקודמים באחרונה כמה פרויקטים למגורי יוקרה, בהם הפרויקט היוקרתי Sea One של חברת אלקטרה נדל"ן וחברת אורנים, בין הרחובות הרברט סמואל, הירקון, זרובבל ועזרא. הפרויקט כולל מגדל מגורים בן 23 קומות עם 45 דירות יוקרה ומלון בן 230 חדרים, שאותו תנהל חברת ישרוטל.

לפני כחודשיים דווח כי איש העסקים הקזחי אלכסנדר מושקוביץ' סגר עסקה בפרויקט לדירת פנטהאוז בשטח של כ-1,000 מ"ר בקומה ה-21 של המגדל תמורת כ-110 מיליון שקל. שנה קודם לכן נסגרה עסקה דומה על ידי איל התעופה הרוסי ואלרי קוגן, שרכש פנטהאוז בקומה ה-22 בפרויקט תמורת 110 מיליון שקל.

בחודשים האחרונים נסגרה עסקת שיא על ידי איש העסקים אייל עופר, שרכש דירת פנטהאוז על שתי קומות תמורת 115 מיליון שקל בפרויקט המגורים שמקימה משפחת עופר בפינת הרחובות הרברט סמואל, נחמיה ודניאל. הפרויקט יכלול שני בניינים ובהם כ-170 דירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully