וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי שוקל להיכנס לשוק הסלולר

מאת אמיתי זיו

9.2.2010 / 8:00

סלולר בשקל? רמי לוי, בעל רשת הקמעונות שיווק השקמה, לוטש עיניים לשוק הסלולר דרך רפורמת המפעילים הווירטואלים (MVNO)

רמי לוי, בעל רשת הקמעונות שיווק השקמה, לוטש עיניים לשוק הסלולר דרך רפורמת המפעילים הווירטואלים (MVNO) - כך נודע ל-TheMarker. "לאחר מזון, ההוצאה השנייה בגובהה של משפחה היא על סלולר ולכן אנחנו בוחנים כניסה לענף. לדעתי נוכל לשרת את הצרכן היטב במחירים נמוכים", אמר לוי.

המודל הווירטואלי מאפשר לחברות חסרות תשתית להיכנס לשוק הסלולר, על ידי הסכמים המאפשרים למפעילה החדשה לספק שירותים על גבי רשת של מפעילה קיימת. המודל הוסדר באחרונה על ידי משרד התקשורת, ולמעשה חברות חדשות יכולות לפנות לבקשת רישיון.

במקביל מנהלת שיווק השקמה מו"מ לרכישת חברת השיחות הבינלאומיות אקספון 018. זה כמה חודשים שאקספון נמצאת על המדף, לאחר שעסקה לרכישת החברה ב-6.9 מיליון דולר התפוצצה לאחר שלב החתימה. בזמנו נמסר מהחברה כי מתקיימים עוד הליכים למכירתה מול גורמים אחרים, לפי שווי זהה.

לאקספון יש פעילות בעיקר בשיחות לחו"ל אבל גם בטלפוניה פנים ארצית (בטכנולוגיות טלפוניה קווית על גבי האינטרנט) וכן פעילות כספקית אינטרנט. אולם עיקר ההתעניינות של לוי באקספון היא מסיבות טכנולוגיות - אקספון יכולה להוות פלטפורמה להקמת פעילות סלולר, מאחר שיש לה מתג שיחות ומערכת חיוב לקוחות.

אקספון הישראלית היא חברה בת של אקספון-אינק, הנסחרת בניו יורק ובתל אביב, ולה פעילות בארה"ב ובבריטניה. החברה הישראלית סיימה את הרבעון השלישי עם מחזור של כ-2 מיליון דולר, ונתח של כ-4% משוק השיחות הבינ"ל. מאקספון נמסר כי "החברה מנהלת מו"מ מול כמה גורמים, אך עדיין אף מו"מ לא הבשיל לכדי עסקה ממשית".

  • עוד באותו נושא:
  • רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully