וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלת השליטה בדפי זהב פשטה את הרגל

13.3.2009 / 19:06

הקריסה הגדולה ביותר עקב המשבר הכלכלי התרחשה באוסטרליה: בבקוק אנד בראון - בעלת דפי זהב הישראלית - פשטה רגל

בבקוק אנד בראון, חברת ההשקעות השנייה בגודלה באוסטרליה שבבעלותה דפי זהב הישראלית, הודיעה היום על פשיטת רגל, לאחר שבעלי אג"ח של החברה מניו זילנד הצביעו נגד תוכנית ארגון מחדש של החברה, אשר שווי נכסיה מוערך ב-14 מיליארד דולר אוסטרלי (9 מיליארד דולר).

בבקוק אנד בראון, אשר בשיאה נסחרה בשווי של 7.8 מיליארד דולר, היא החברה הגדולה ביותר עד כה באוסטרליה שהתמוטטה בעקבות משבר האשראי העולמי. חובותיה נכון לקיץ שעבר הסתכמו ב-9.6 מיליארד דולר אוסטרלי.

קריסת החברה באה לאחר שקבוצת בעלי אג"ח של החברה מניו זילנד דחתה תוכנית חילוץ לחברה, אשר במסגרתה היום מקבלים רק רסיס משווי השקעותיהם. עקב דרישתם לפירעון מיידי של החובות, נאלצה בבקוק אנד בראון להודיע על העברת ניהול החברה לידי כונס נכסים, אשר יפעל מטעם בעלי האג"ח. פירמת ראיית החשבון דלויט טוש תשמש ככונס הנכסים, מסרה בבקוק.

בבבקוק אנד בראון ציינו עם זאת, כי העברת ניהול החברה לידי כונס נכסים לא צפויה להשפיע באופן משמעותי על פעילות ההשקעות של החברה מרחבי העולם, אשר תמשיך כמתוכנן בתהליך מכירת נכסיה, והעברת ההכנסות ממכירתם לבנקים הנושים במהלך שנתיים עד שלוש השנים הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully