וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר בחינוך: כמה זה עולה לנו?

ספי קרופסקי

10.12.2007 / 11:42

קמפיין הפרסום לרפורמה החדשה עולה לציבור בישראל 5 מיליון שקל. גם בארגון המורים מוציאים כספים על המאבק היח"צני

משרד החינוך מתכנן להוציא סכום של חמישה מיליון שקלים מהקופה הציבורית על קמפיין הפרסום לרפורמה החדשה בחינוך. זאת, על רקע שביתת המורים העל יסודיים שנמשכת כבר חודשיים. גם בארגון המורים הוציאו כספים למען קמפיין נגדי, אך גורמים בארגון לא הסכימו לציין את הסכומים שהוצאו למען הקמפיין.

בשבוע האחרון התנוססו מעל דפי העיתונים הגדולים מודעות ענק תחת הכותרת "ככה כן בונים חינוך". גם בתשדירי הטלוויזיה נראו אנשי חינוך שונים החברים בהסתדרות המורים מהללים את הרפורמה החדשה שמוביל משרד החינוך. גורמים המקורבים לשרת החינוך יולי תמיר, טוענים כי הקמפיין הפרסומי תוכנן עוד בטרם התחילה השביתה הארוכה.

דוברת השרה תמיר, ליטל אפטר, הסבירה בשיחה עם וואלה! חדשות כי "יש כאן מימד ציבורי שצריך לבוא לידי ביטוי ואין בזה דבר פסול". עוד אמרה אפטר, כי המחירים שהמשרד משלם עבור הקמפיין נמוכים יותר, מכיוון שהם עובדים דרך משרד הפרסום הממשלתי.

בהתייחסה לשביתת המורים אמרה אפטר, כי "יכולנו להתנגח באופן אישי עם ארגון המורים כפי שעשו בעבר", אולם לדבריה, "העדפנו לעשות קמפיין פוזיטיבי בעד הרפורמה".

בארגון המורים מנגד, גייסו סוללה של יועצי תקשורת והחלו בקמפיין רחב עוד בתחילתה של השביתה. תחת הכותרת "לא ניתן יד לחיסול החינוך", יצא האיגוד במספר פעולות הסברתיות. האחרונה בהן, היום, היא ההפרעה לנאומו של ראש הממשלה אהוד אולמרט במהלך ועידת העסקים, בפעם השנייה מתחילתה של השביתה. בנוסף, ערך הארגון עצרת ענק בכיכר רבין לפני כשלושה שבועות. עם זאת, יש לציין כי כספי הארגון הם אישיים ואינם ציבוריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully