וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דעה: אוי לעם היהודי שזוהי סיירתו

יורם קניוק

28.6.2011 / 13:17

הרב דב ליאור, המסית לרצח, כלימה, שנאה וגזענות, אמנם נחקר במשך חמש שעות, אבל בכך זה יסתיים. יורם קניוק חושב שאמנם יש שופטים בירושלים, אך הם עיוורי צבעים

אין זה נכון שאין שופטים בירושלים. הם ישנם; אבל אין שפיטה בירושלים. רב מסית ומדיח נעצר לשעה קלה, דבר לא ייעשה לו, הוא ייחשב גיבור כאותו שרץ שבסך הכל פרסם לפני השואה את ההלכות הנאציות ההזויות לגבי פתרון שאלת היהודים בספר אחד. גם אותו לא שפטו על הסתה.

לשופטי הארץ יש ממי ללמוד. רב מדיח, יחד עם רבנים מזידים, ואין אומר להם דבר - להם מותר. הם מה שראש הממשלה כינה "הסיירת של העם היהודי"; אוי לו לעם שזו סיירתו וזה נביאו.

עוד על מעצר הרב ליאור:
הרב ליאור: "לא זקוק לקומיסר כדי לפרסם ספרים"
פעילי ימין סימנו את האשם במעצר הרב ליאור: שי ניצן
אז על מה כל המהומה? הכל על הספר "תורת המלך"

הרב דב ליאור ביציאה מחקירה בחשד להסתה, יוני 2011. אורי לנץ
הרב דב ליאור, ביציאתו ממשרדי היאחב"ל, אתמול/אורי לנץ

גם בעניינים אחרים אין דין ואין דיין בציון. האם נשיא סורח יישב בכלא כאחד האדם? לא. יש לו מספיק כסף לסחוב את משפטו עד שיגיע לגיל 80 ואז מי ישימנו במעצר? האם שר החוץ אביגדור ליברמן יישפט אחרי עשר שנות חיקור ? הוא לא ישלם. עכשיו נערך משפטו של ראש הממשלה לשעבר, האם יישב אם יינקב דינו? לא. הוא ימשיך להתראיין ולהרצות. אחרים, דגי רקק הם שישלמו את הולילנד ומעטפות הכסף, לא הוא; יש לו עורכי דין השווים את כל הכסף המושקע בהם. יושיבו דגים קטנים אבל לא את החשובים באמת. פה ושם מכניסים איזה הירשזון שייראה כאילו עושים פה צדק. ייתכן והרב ליאור, המסית לרצח, כלימה, שנאה וגזענות, ייחקר במשך חמש שעות, אבל בכך זה יסתיים.

ראו מה עשו להורגי ערבים בגדה המערבית בשנים האחרונות. לא כלום. ראו מה עשו לצעירים פורעי חוק, המכנים את חיילי צה"ל "נאצים", מכים שוטרים וחיילים, מיידים אבנים, שורפים מסגדים ומכוניות משטרה. אולי שעה יישבו במעצר, אולי יום; אך הם ייחקרו בכפפות משי על ידי משטרה אוהבת וילכו בשלום לבתיהם. פעם נראה בטלוויזיה יהודי הורג ערבי בירייה מאחור. האיש נפל ומת. השופטת טענה שישנן סיבות כמוסות לרצח והאיש לא נעצר. אז מי אמר שאין שופטים בירושלים? מי אמר שאין יועצים משפטיים? יש. אבל עיוורי צבעים.

אז מי אמר שאין צדק בירושלים? נשיא לשעבר מואשם ואף נשפט על עבירות חמורות כלפי נשים, אך הוא יכול לצוף לו הביתה ובעוד שנה שנתיים יעשו לו דיון בעליון, וזה יימשך שנה שנתיים כי הוא אינו כאחד האדם אלא מצויד בסוללת עורכי דין חזקים; הרי אילו היית אתה הקורא מואשם במחצית ממה שהאנשים האלה הואשמו, היית יושב. ועוד איך יושב.

אין כבר מי שיצעק צדק צדק תרדוף. שטויות. ישנו שר משפטים וישנם יועצים משפטיים ודיינים המוצאים דגי רקק ועושים אתם צדק, אבל את הגדולים? את האיש ששנים מדיח לרצח ולאי ציות, איש שאמרו שהיה מהודק לא במעט למה שהוביל לרצח רבין, את האיש הזה עצרו לשעה אחת.

אז יש שופטים בירושלים. כן. יש שופטים בירושלים. הנה הבוקר פורסם צילום של ראש הממשלה ושריו. הם עומדים מול ים המלח שכבר מזמן שב להיות ים המוות. מה עושים כל הנכבדים האלה? מסתכלים באייפונים שלהם כאשר הים מאחוריהם מת. ככה זה פה.

  • עוד באותו נושא:
  • דב ליאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully