וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת החיסול של ממשלת ישראל

ג'עפר פרח

12.1.2011 / 16:12

המנהיגות החלולה בישראל מנסה למנוע דיון ציבורי על סדר העדיפויות המעוות שלה, וממשיכה לשתוק בעוד ליברמן ממשיך במסע החיסול של כל מי שמפריע לו. ג'עפר פרח חושב שאנחנו בדרך למלחמת אזרחים

לשר החוץ האמריקאי לשעבר, הנרי קיסינג'ר, לקח כמעט שבעים שנה עד שהתנצל על הפקרת יהודי גרמניה שנשלחו למחנות הריכוז; כמובן שהתנצלותו המאוחרת לא סייעה למיליונים ששילמו בחייהם. אומות העולם, שחשו בושה משתיקתם על הובלת היהודים לתאי הגזים החליטו ב-1947 לחלק את פלסטין ולהקים שתי מדינות, ושנה אחר כך, ב-1948, החליטו שאמנה בינלאומית לזכויות האדם היא חובה אוניברסלית. מאז ועד היום, מוכיח העולם שוב ושוב שהוא מסוגל להפקיר בני אדם, פעם באפריקה, פעם בבוסניה, פעם בצ'ילה, פעם בסין וכך גם בישראל.

מדי פעם, העולם חוזר לעסוק בדרפור, סין או בוסניה; כך, מתפנות גם לעתים המדינות מעיסוקיהן ושמות לב למתרחש בישראל. אך המדינה שהוקמה בעקבות הפרת זכויות האדם החמורה ביותר בהיסטוריה האנושית מבקשת שלא יעסקו בה. המדינה שהבטיחה בעבר שלא תשתוק על רדיפת יהודים, מפתחת מנגנוני שתיקה והשתקה על כיבוש וגניבת מולדת של עם אחר. מדינה שהפכה מיליונים לפליטים, ומחזיקה מיליונים תחת שלטון כיבוש ואלפים בבתי מעצר, מבקשת עתה לחקור גם את "סייעני הטרור" היהודים.

בימים בהם מתעוררת מחאתם של אזרחים מהשורה נגד השר שהעביר מיליארדים לחרדים ולמתנחלים, במקום לכבאיות, יוצאים חבריו לממשלה במתקפה חסרת תקדים על ארגוני זכויות האדם. במדינה שבה מתעוררים רק כש-44 בני אדם נשרפים חיים ביערות הכרמל, הרוב דומם כאשר תוקפים את המתריעים בשער. במדינה שבה ראש הממשלה הבטיח כבר ב-1999 שלא תהיה יותר "זקנה בפרוזדור של בית החולים" מתים ב-2010 תינוקות וזקנים במסדרונות בתי החולים, מבלי שיהיו מתריעים בשער.

ממש כמו באיראן, סודאן, ורוסיה

ארגוני זכויות האדם הוקמו כדי לקחת אחריות ולא לחכות לאסון, ולהתריע בשער כאשר ממשלות פוגעות בזכויות אדם. הם מקבלים כסף ממדינות וקרנות שהסיקו מסקנות ממלחמת העולם השנייה, שמנסות למנוע את המלחמה הבאה. מי שנלחם בארגוני זכויות האדם – הן מדינות שמפרות את אותן זכויות: כך קורה היום בסין, ברוסיה, באיראן, בתוניס, בסודאן וגם בישראל.

מנהיגות שלא מסוגלת לדאוג למערכות כיבוי אש, למיטות אשפוז בבתי החולים, לדיור הוגן במחיר סביר לצעיריה, לאוכל לילדים עניים, היא מנהיגות חלולה. המנהיגות הזאת מנסה למנוע שוב ושוב דיון ציבורי על סדר העדיפויות המעוות שלה: היא לא רוצה שנדבר על תשעת מיליארדי השקלים שזורמים ל-400 אלף מתנחלים, או על 47 מיליוני השקלים שמשרד השיכון מעביר לחברות המאבטחות את מאות המתנחלים במזרח ירושלים, וגם לא על המיליארדים שעוברים למוסדות ש"ס ולתומכי אלי ישי, שסוחטים את כספי המיסים שציבור העובדים משלם. הם לא רוצים שנדבר על השמירה על היערות, לא על מי הים המזוהמים, על הכנרת המתייבשת, על הכיבוש, על אפליית הנשים והאזרחים הערבים.

כך נוהג פשיזם

אחרי שהרגו בעזה 1,400 אנשים, בהם גם ילדים, אחרי שפגעו בקשרי הידידות של ישראל וטורקיה וחיסלו את יחסי החוץ של ישראל, כעת הם מנסים לייצר מלחמת אזרחים עם "האויב מבפנים". עתה אחרי שהוכיח שהוא "לא מבין ערבית" וכנראה גם לא רוסית, אנגלית, אמהרית או עברית השר לענייני כלום מתפנה לחסל גם את ארגוני זכויות האדם. אחרי שיסיים לחסל את הערבים ואת "סייעני הטרור" הוא יטפל במיכאל איתן, בבני בגין ובדן מרידור. ליברמן מוביל למלחמה אזורית, ולמלחמת אזרחים עם הערבים בישראל, וכל מי שיפריע לו יחטוף. נתניהו, ישי ואהוד ברק הם שותפיו בשתיקה ובמעשה.

אחרי ש"מטפלים" בעזתים, בערבים, בעובדים הזרים, בפליטים, במתגיירים, ברפורמים, בארגוני זכויות האדם יגיע תורם של הארגונים הסביבתיים, האחיות שימחו על מצוקות האשפוז, המרצים באוניברסיטאות והנשים שיתקוממו על תקיפה מינית ואפליה, וגם תורו של דני רוזן . כך נוהג פשיזם. הוא מחסל את השכן, את המיעוט, את המהגר ואחר כך מתפנה לטפל בשי ניצן, המשנה לפרקליט המדינה, כפי שטיפלו ביצחק רבין, ראש הממשלה לשעבר.

* ג'עפר פרח הוא מנהל מרכז מוסאוא לזכויות האזרחים הערבים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully