וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך נירו לוי נמצא לפתע בכל מקום?

לילך וולך

13.11.2012 / 1:50

בלי ששמתם לב, נירו לוי נמצא בכל מקום - בטלוויזיה, בריאליטי, ובפרסומות. מה הפך אותו לאחד האנשים הכי עסוקים בתעשייה, ואיך זה קשור לזה שהוא יותר ישראלי מפלאפל?

לאט לאט הפך להיות נירו לוי האיש שהיה שם – כלומר כאן. בכל מקום ובכל זמן. אי אפשר להתחמק מנירו לוי, כמה שרק תנסו. ולמה שתנסו? נירו לוי הוא חבר, אח, ידיד ומאהב. נירו לוי הוא האדם שעל כרטיס האשראי שלו כתוב "ישראל ישראלי", הגבר גבר שאומר דברים כמו "כוסית, טוב לי" על אהובתו שמצדה, מה 'כפת לה – יש לה נירו לוי בבית. לפעמים, קצת כן וקצת לא. מאוד קשה לעקוב.

מינוס הסתבכויות גדולות מדי, הדימוי של נירו לוי הוא כשל הצ'רלי שין המקומי שלנו – לא מתרגש מהבלי החיים, לא ממהר לשום מקום, נינוח עד קנאה. לא ברור בהכרח אם נירו (עם ההתווספות המילואימניקית של הו' ל"ניר", אי אז בעונה השלישית של "הפוך" שהחתימה אותו סופית בחותמת ישראליות), הוא זה שהפך את הדמויות שלו לעצמו, או שהן נכתבו עבורו מתוך הטייפקאסט המתבקש שהוא מביא – אבל בין אם זה מיקו המציל מ"הפוך", או חפר מ"רמזור", דמותו ב"אהבה קולומביאנית" או ב"חוכמת הבייגלה" - הקווים המקשרים בין הדמויות שלו די מדברים בעד עצמם.

אי אפשר להתחמק מנירו לוי – הוא מזכיר את "זליג" של וודי אלן, הוא פשוט נוכח ברקע של כל מה שמסמן את עצמו כישראלי – צריך פרזנטור לתחנת הדלק סונול? נירו לוי כאן. אופנת גברים נגישה, מה שנקרא כאן בלי הסבר טוב מספיק "ספורט-אלגנט"? נירו לוי לשירות הציבור. מכאן לשם, נירו לוי הוא אחד האנשים הכי עסוקים, ועכשיו הוא גם בועט באולסטאר טים של "גולסטאר" המבדרת, והדרך לקמפיין בירה ישראלית כל כך סלולה בפניו, שאפשר ממש לשמוע את המונית מצפצפת לו מלמטה.

נירו לוי האיש בצד, הדימוי התקשורתי של נירו לוי הוא כזה שנוח איתו – הוא מוכר, הוא לא מאיים, הוא קו פרשת המים הנוח בין ערס למגניב. הוא לא מאמץ אותך כצופה לחשוב מה מסתתר שם מאחורי הפנים האלו, הוא פשוט לתפעול ודורש כמו טמאגוצ'י גברי ממוצע - אוכל, יחס כללי, סקס וג'ל לשיער. אין שום אג'נדה, אין שום שיוך עדתי מובהק מדי, אין שום עמדה פוליטית לא נוחה. זו אולי פשרה, אבל זו פשרה שאפשר לחיות איתה, והיא מאפשרת לנירו לוי לחיות ממנה.

מה אתם חושבים על נירו לוי? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully