וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המפץ הגדול": קונאל נייר אוהב להיות חנון

13.8.2012 / 12:40

קונאל נייר מ"המפץ הגדול" מכחיש שבן דמותו הומוסקסואל בארון, ומספר שכל תסריט חדש הוא כמו מתנת חג מולד עבורו. ראיון

אם להאמין לקונאל נייר, הלא הוא ראג'ש קותרפלי מ"המפץ הגדול", העונה הבאה של תוכנית החנונים המצליחה הולכת להיות לא קלה עבור הדמות שלו. "אני חושב שזה הולך להיות עצוב עבורו", אומר הכוכב בשיחה עם וואלה! תרבות, בתשובה לשאלה כיצד צפוי ראג' להתמודד עם נישואיו הטריים של חברו הטוב ביותר האוורד וולוויץ, עימו הוא מנהל את הזוגיות האפלטונית הכי מקסימה על המסך נכון לכתיבת שורות אלה. "אני חושב שזה הולך לערער את הברומאנס שלהם", הוא אומר בחיוך.

נייר מגלם מזה חמש עונות את קותרפלי – אסטרו-פיזיקאי צעיר שפוביה חברתית גורמת לו לא להיות מסוגל לדבר עם נשים ללא אלכוהול – בעיה שלא תיפתר לדעתו בזמן הקרוב. "אם זה לא יהיה העניין, יהיה משהו אחר שיפריע לחייו. שום דבר לא הולך חלק ב'המפץ הגדול'".

מה אתה חושב על ראג' ועל השינוי שהוא עבר במהלך חמש העונות של התוכנית?

"קודם כל, אני מאוד אוהב את ראג', אני מאוד בר מזל לעשות דמות כזו. אנשים כאלה לא משתנים הרבה, לדעתי. הם מתפתחים, אבל לאט מאוד, ורואים שהוא מרגיש נוח יותר עם עצמו ובקבוצה. הוא עדיין ביישן והוא מתפתח מאוד לאט. אני מת עליו הוא אחלה בחור - שקרן נוראי, אבל יש לו תמימות מרעננת במבט שלו על העולם. אני מקווה שהוא ימצא אהבה. הוא היחיד שלא מצא אהבה עד כה". לשמחתו של נייר, שבועיים לאחר קיום ראיון זה, בפסטיבל קומיקון האחרון, הצהיר מפיק הסדרה צ'אק לורי כי ראג' אכן ימצא אהבה בעונה הקרובה של הסדרה.

עם עלייתה לאוויר ב-2007 חוללה התוכנית מהפך בתפיסה התרבותית-חברתית של החנונים בעולמנו. ילדי-כאפות שעד כה היו בשוליים לא מתביישים כעת לצאת מהארון כמעריצי "מלחמת הכוכבים" הישר אל זרועותיו המחבקות של המיינסטרים. עם ארבעה מדענים שאי אפשר שלא להתאהב בהם, רייטינג בשמיים ומעריצים בכל העולם, התהפכו היוצרות והגיק הפך לשיק. "אני לומד המון על העולם הזה דרך התוכנית, למרות שהכרתי את העולם הזה קצת מקודם", מספר נייר. "אני אוהב את 'מלחמת הכוכבים' ואת סרטי 'שר הטבעות'. אבל את כל 'מסע בין כוכבים', חוברות הקומיקס ומשחקי הווידאו אני ממש לומד מהתוכנית וזה ממש כיף כי זה עולם שלם שנמצא שם. אני מת על המעריצים. בלעדיהם לא היינו פה, אנחנו אסירי תודה להם ולמה שהם עושים".

אתה לא ממש נראה חנון במציאות

"כל אחד הוא חנון ברמה מסוימת. יש דברים שאני חנון בהם, אבל אולי ראג' לא חנון בהם. אני חושב שכל אחד חנון במובן כלשהו. זה מה שדומה ביני לבין ראג'".

נייר בן ה-31, התחיל את דרכו על במות לונדון ומשם עבר לארה"ב לספוג קצת אמריקה. ב-2006 לוהק לתפקיד אורח בסדרה NCIS (גם היא של רשת CBS) והשאר היסטוריה. עכשיו, לאחר החשיפה בתוכנית הקומדיה הכי נצפית בארה"ב, הוא מתחיל לקבל גם תפקידים של כוכב מהשורה הראשונה. הקיץ תוכלו לשמוע אותו בסרט ההמשך הרביעי בסדרת סרטי "עידן הקרח" בתור גופטה – גירית בנגלית שמוצאת את עצמה מעורבת במעללי החבורה הקבועה. "זה היה ממש כיף. זה אנימציה, אין מצלמה אז צריך רק להשתמש בקול", הוא מספר.

קונאל נייאר. Valerie Macon, GettyImages
"כל אחד הוא חנון ברמה מסוימת". קונאל נייר/GettyImages, Valerie Macon

"המפץ הגדול" זכתה לפופולאריות רבה בארה"ב כאשר אפילו השידורים החוזרים שלה מצליחים להביס במירוץ העכברים של נתוני הרייטינג תכניות חדשות וגדולות שמתמודדות מולה. אחת הסיבות הבולטות לכך היא ככל הנראה דמותו המצוינת של שלדון קופר, אותו מגלם ג'ים פרסונס המופלא (שגם זכה עליה פעמיים בפרס האמי) – גאון שסובל, כך על פי ההערכות, מתסמונת אספרגר, מעדיף להימנע מכל אינטראקציות חברתיות ואנושיות ולהתעסק במדע בלבד. פרסונס עצמו עלה לכותרות לאחרונה לאחר שיצא מהארון בראיון ל"ניו יורק טיימס", בו סיפר כי הוא חי בזוגיות עם גבר זה עשר שנים. "אני לא ידעתי שזה קרה בתקשורת", סיפר חברו לצוות, נייר. "אנחנו משפחה והדבר היחיד שיש לנו בו סודות זה החיים הפרטיים שלנו. אז במשפחה אנחנו פרטיים ושומרים על הפרטיות, כך שלא ידעתי שזה קרה".

נראה לך שיש סיכוי שראג' יתגלה בסוף כהומוסקסואל? עם אהבתו להאוורד והפחד שלו מנשים, זה רק הגיוני

"אני לא חושב שזה יקרה", הוא צוחק. "הוא מטרוסקסואל".

ומה עם החיים שאחרי ה"מפץ הגדול"? "אני לא מתכונן ליום שהסדרה תסתיים כרגע כי אנחנו בגל מדהים עכשיו ואני רגיל לזה אז אני לא חושב על הסוף. אבל נראה לי שאני אעשה הכל אם החומר טוב: סרט, תוכנית טלוויזיה, תיאטרון. הכל תלוי במה שטוב לי באותו זמן. אבל כרגע אני לא חושב על זה". סוף הסדרה אכן לא נראה באופק ולא פורסמו יותר מדי פרטים על העונה השישית, שכן הצוות החל רק החודש את הצילומים. "אני מנסה לא לחשוב על זה יותר מדי כי זה הרבה יותר כיף לפתוח תסריט בבוקר ולהיות מופתע. זה מרגיש כמו חג המולד - זו הרגשה מעולה".

החל מה-14.08 ישודרו שני פרקים ברצף של הסדרה, החל מהעונה הראשונה, בימים א-ה בשעה 21:05, בערוץ yes Comedy

"המפץ הגדול" - מי הדמות האהובה עליכם? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully