וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העשב של השכן": מרי לואיז פרקר נפרדת מננסי בוטווין - ראיון

ננסי בוטווין, האמא הכי לוהטת בטלוויזיה חוזרת לעונה אחרונה ומרי לואיז פרקר, שגילמה אותה מודה שפרצה בבכי כשקראה איך הכל עומד להיגמר. ראיון

הספירה לאחור של העונה השמינית והאחרונה בהחלט של "העשב של השכן" יצאה לדרך ממש לאחרונה. מסדרה קטנה על אנטי גיבורה מהפרברים שמחפשת פרנסה בפרברי קליפורניה, דרך מיטתו של טייקון סמים מקסיקני ובית הסוהר ועד לניסיונות להביא את משפחתה סוף כל סוף אל הנחלה, הפכה "העשב של השכן" לפנינה שרשת הכבלים שואוטיים האמריקאית ייחלה לה.

בתחילת העשור הקודם שאפה הרשת לרכך מעט את התדמית שהוציאו לה סרטי הפורנו הרך של השעות הקטנות של הלילה המשובצים בה ולתת קונטרה לענקית HBO שהפציצה עם סדרות איכות שעשו בית ספר לערוצים המסחריים. אבל למרבה ההפתעה, לא היה התוכן השנוי במחלוקת או הקונספט החדשני של עקרת הבית שמחלטרת כסוחרת סמים שהוכיח את עצמו כהימור המשתלם מכולם, אלא דווקא הליהוק המבריק של מרי לואיז פרקר לתפקיד הראשי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליהוק מבריק. פרקר עם חבריה ל"עשב של השכן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

החל הערב (רביעי) יקבלו הצופים הישראלים הזדמנות אחרונה לראות את פרקר (48) בפעולה בתפקיד ננסי בוטווין בערוץ yes oh. עתיד הסדרה נותר בערפל לאחר סצנת הסיום המפתיעה של העונה הקודמת, בה נורתה ננסי בראשה במהלך ארוחה משפחתית בגינה, אך מהרגע בו נודע כי מתוכננת עונה נוספת, היה ברור שננסי עוד לא אמרה את המילה האחרונה. "אני כל הזמן חושבת על השנה הראשונה שהיינו עם הסדרה בטקס גלובוס הזהב והיינו אנדרדוג ברור", מספרת פרקר בראיון שמתקיים איתה במלון הבברלי הילטון, כשהיא נזכרת בטקס בו זכתה בפרס השחקנית בסדרה קומית בשנת 2006. "כריס רוק הציג את המועמדות וכשהוא הגיע אליי הוא אמר 'והנה מרי לואיז פרקר, שהתכנית שלה משודרת ברשת שואוטיים ואף אחד לא צופה בה חוץ מסנופ דוג'".

את מרגישה שעברת כברת דרך מאז?

"זה כיף גדול שיש לנו הרבה צופים וזה הכל הודות לג'נג'י קוהאן היוצרת ואני מאוד גאה ועצובה בו זמנית. לא מזמן הייתי במחזמר בברודוויי, ובסופו ניגש אליי מעריץ ונתן לי במתנה חבילה של מריחואנה, אני מניחה שהוא בסך הכל רצה להיות נדיב. גם הנשיא לשעבר קלינטון פגש אותי באירוע ואמר שהוא מאוד אוהב את הסדרה".

סביר להניח שננסי שורדת אחרי ניסיון ההתנקשות, אבל איך היית מתארת את סוף דרכה בעונה האחרונה?

"אני לא רוצה להרוס, אני רק יכולה לספר שכשקראתי את התסריט האחרון בכיתי מרוב שזה היה יפה. זה היה רחוק מכל מה שציפיתי שעלול לקרות, אבל זה נהדר ובעיקר מקרב את כל הקצוות של המשפחה. היא הצליחה להביא יחד כל כך הרבה דברים בצורה מאוד מספקת, והדבר היחידי שמעציב זו העובדה שמדובר בסוף. היא אמנם לא הביאה למצב של 'סוף טוב הכל טוב', אבל יש המון תקווה מבורכת".

למרות לא מעט הופעות קולנועיות בשנות ה-90 בסרטים כמו "עגבניות ירוקות מטוגנות", "גראנד קניון" ו"גברים בצד" לצד וופי גולדברג ודרו ברימור יחד עם תפקידה בסדרה "הבית הלבן", מרי לואיז פרקר זכתה להכרה הגדולה שלה דווקא על חלקה בעיבוד הטלוויזיוני למחזה "מלאכים באמריקה" משנת 2003. פרקר זכתה אז באמי ובגלובוס הזהב על תפקידה במיני סדרה על התפשטות האיידס בתקופת ממשל רייגן ומשם הדרך לסדרה בכיכובה הייתה סלולה. אולם באותה שנה חייה האישיים הניבו הרבה יותר עניין בכותרות הצהובונים. פרקר ניהלה מערכת יחסים ארוכה עם השחקן בילי קרודופ ("כמעט מפורסמים", "סיפורי דגים") מאז 1996 והרתה לו בשנת 2003. במהלך החודש השביעי להריונה הוא עזב אותה לטובת השחקנית קלייר דיינס, לצידה שיחק בסרט "המין היפה" ומאז פרקר העדיפה לחמוק מעיתונאים בכל הזדמנות, כולל במהלך מסעות הקידום הקבוע לרגל עליית עונות קודמות של "העשב של השכן".

בעוד קרודופ ודיינס המשיכו לצאת עד סוף 2006, פרקר הכירה את השחקן ג'פרי דין מורגן, שגילם בסדרה את בעלה המנוח, ויצאה איתו תקופה מסוימת. לפני חמש שנים היא אימצה ילדה מאתיופיה, נוסף לבנה בן השמונה מקרודופ. "בתור אמא יש ימים שאני מרגישה ששום דבר לא יוצא לי נכון ויש ימים שאני מרגישה נפלא", היא חולקת, "לכל הפחות אני מקווה שאני עושה עבודה יותר טובה מננסי בוטווין".

היא מודל רע לחיקוי כאמא?

"מה שיפה בה זה שהיא רואה את הטעויות שהיא עושה מול עינייה. ובעונה הקודמת היא גם הבינה שיש לה הזדמנות אחרונה עם סטיבי, הילד הקטן שלה. מה שבטוח, האמהות לא באה לא באופן טבעי. כמו שהיא באה לי בחיי הפרטיים לצורך העניין, אפילו שאני רחוקה מלהיות מושלמת. יש לה רגעים שהיא אמא נאמנה ונותנת את כולה אבל זה לא בא בקלות".

מרי לואיז פרקר מ"העשב של השכן" עם בן זוגה, ג'פרי דין מורגן. GettyImages
מעדיפה לחמוק מעיתונאים. פרקר ומורגן כשעוד היו יחד/GettyImages

היית מגדירה את הדמות של ננסי כאנטי גיבורה?

"כן ואנחנו רואים שבסדרות שעלו אחרינו, כמו 'האחות ג'קי' או 'טרה', האישה המובילה היא לא בדיוק המודל לחיקוי המתבקש, אלא יותר מלאת קונפליקטים פנימיים. היה סביבן הרבה שטח אפור, נקרא לזה ככה. אני מניחה שכחברה, אנשים באופן אינסטינקטיבי ירתעו מלצדד בדוגמא כזאת של אישה. אבל זה מה שהכי דיבר אליי. תמיד הייתי בעד שהיא תהיה הילדה הכי רעה שהיא יכולה להיות וללא ספק יותר רעה ממני".

מה התכנונים המקצועיים שלך מבחינת הפרויקט הגדול הבא?

"אנחנו עכשיו בשלבים אחרונים של צילומי הסדרה ומיד אחר כך אני מצטלמת לסרט שעוד אין לו שם. חוץ מזה אני גם מתחילה לצלם את ההמשך של 'רד' (סרט האקשן הקומי בו השתתפה ב-2010 לצד ברוס וויליס, הלן מירן ומורגן פרימן - ד.כ.). אבל מעל הכל אני מחפשת סדרת טלוויזיה".

יש לך העדפה ברורה מעתה?

"בהחלט, אני אוהבת יותר לעשות טלוויזיה מאשר קולנוע ואני כרגע בסבב פגישות עם כמה ערוצים גדולים שהציגו הצעות על השולחן".

יהיה קשה להשאיר את ננסי מאחור?

"זה שמונה שנים, בדיוק כמו הגיל של הבן שלי. ואפילו הוא בא אליי ואמר שהוא מוכן לתת את כל דמי הכיס שלו כדי שאולי יסכימו לצלם עונה נוספת".

"העשב של השכן" תעלה הערב (רביעי) בשעה 22:00, ערוץ yes oh

העשב של השכן יורדת מהמסך
חושבים ש"העשב של השכן" יורדת בזמן? בוא לדבר איתנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully