וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קומיוניטי": ג'ואל מקהייל נהנה כמו שלא נהנה אף פעם. ראיון

ג'ואל מקהייל כוכב "קומיוניטי" מקווה שבערוץ E! לא ישמעו ששם הוא נהנה יותר, ומפזר רמזים על מי יגלם את אביו בעונה החדשה. ראיון

קשה שלא להיתקל בפרצופו של ג'ואל מקהייל בשנים האחרונות בנוף הקומי, גם אם אתם לא בדיוק נישאים לגובה 1.93 מ' כמוהו. מקהייל הוא סטנדפיסט מוביל, מנחה מאז 2004 את "מרק הוליוודי" בערוץ E!, שנחשבת לאחת מהתכניות הכי נצפות בערוץ (אחרי "משפחת קרדשיאן" כמובן); אך כבר למעלה משלוש שנים שהוא מקדיש את מרב זמנו לסדרה הקומית "קומיוניטי" (שהעונה השלישית שלה עולה הערב ב-HOT קומדי סנטרל). בימים אלו הוא כבר עמוק בהכנות לעונה הרביעית - הראשונה ללא יוצר הסדרה דן הרמון שהועזב בשל מחלוקות עם קברניטי הערוץ. מקהייל סיפר לא פעם בראיונות שהוא קיבל ברבות השנים הצעות שונות לסיטקומים וברר אותן בקפידה עד שהגיע פרויקט נכון עבורו.

לפני חמש שנים פיילוט בכיכובו שהיה עיבוד לקומדיה בריטית בשם “The IT Crowd” לא התקבל לשידור; והנה באופן משעשע, בשבועות האחרונים הוא חזר לשתף פעולה עם אלו שעמדו מאחורי אותו פיילוט וכעת מחליפים את יוצר הסדרה "קומיוניטי", כך שהמעבר מבחינתו יהיה חלק. "אני עוד לא יודע איך זה יהיה בעונה הרביעית, אבל אני והיוצרים החדשים כבר מתכתבים זמן מה בSMS-ים", משתף מקהייל בביטחון בראיון שמתקיים איתו במלון הילטון בסן דייגו, "הצוות הקיים חייב להמשיך הלאה אחרי מה שקרה, אין דרך אחרת".

ובכל זאת, מכל בחינה קריאטיבית אתם יוצאים לדרך אחרת.

"תחשוב שאתה שוחה בבריכה שיש בה כלור ואז אתה עובר לשחות בבריכת מים מלוחים. זה שונה, אבל זו אותה בריכה ואתה עדיין עושה את אותה פעולה. אני כן יודע שנקבל תסריטים כתובים בגרמנית, שזה קצת מוזר ואין לי מושג למה לעשות לנו את זה. למרות הכל אני עדיין נרגש בצורה היסטרית לחזור לעבודה".

אתה מרגיש שאתם אנדרדוג נצחי?

"התחרות בעולם הטלוויזיה היא מטורפת. למזלנו אנחנו מקבלים הרבה יותר נתונים מחמיאים בצפייה נדחית, מאנשים שמקליטים וצופים לאחר השידור המקורי בשעת השיבוץ שלו. אבל שמע, גם אם אף אחד לא היה צופה במה שאנחנו עושים עדיין הייתי משוכנע שמדובר במשהו טוב, מה גם שאני נהנה ומקבל על זה כסף טוב".

עוד לפני הבלאגן עם יוצר הסדרה, העונה החולפת לא היתה פשוטה עבור צוות "קומיוניטי". בנובמבר, רשת NBC בה משודרת הסדרה, השאירה את ג'ף ווינגר והחברים מהקולג' בגרינדייל על הספסל ולא שיבצה אותם כלל ללוח החורף של תחילת 2012, מה שלמעשה בישר שעונתה השלישית נקטעת ללא הודעה מוקדמת. המעריצים זעמו והחלו בקמפיין אינטרנטי מאסיבי, בשיאו ערכו עשרות מהם מפגן מחאה אמנותי מול בנייני הרשת במנהטן, יומיים לפני חג המולד, ופרצו בקריאות "גו גרינדייל".

שבועיים לאחר מכן NBC הודיעה כי "קומיוניטי" לא בוטלה והיא באמת שבה למרקע חודשיים לאחר מכן. "זה היה כמו הרגע הזה בו מעבורת חלל נכנסת מחדש לאטמוספירה ואז יש דממת אלחוט לזמן מה, כי אין גלי רדיו שעוברים", מספר מקהייל אודות תקופת אי הבהירות לגבי עתיד הסדרה, "אבל אתה יודע שכולם עדיין מצפים לך. וכשאתה עובר את זה כולם עדיין שם. כשקוראים לך בקשר מיוסטון אם אתה שם, אתה ישר עונה 'כן, אנחנו עוד פה' וזהו זה. אין לנו מתחרים. אנחנו ספרטה".

קומיוניטי. imdb
חולם על ביל מורי. מקהייל מתוך "קומיוניטי"/imdb

איך זה הרגיש לראות את כל המחוות של המעריצים?

"כשהיינו בפגרה ההיא וצפיתי איך קולם של המעריצים הולך וגובר, זה הפתיע אותי מאוד. רק לראות שהם לא מרפים ומצייצים כל יום, איך הם פשוט לא מוכנים לוותר, ואתה קולט שהאנשים מאחורייך לא הולכים לשום מקום. אם אני אלך אצלכם בישראל ברחוב אנשים יגיבו בכלל? אולי תמירו אותי ליהדות".

דווח לאחרונה שבקרוב נכיר את אבא של ג'ף, הדמות שלך. מי היית רוצה לראות בתפקיד?

"צ'אנינג טייטום או ג'סיקה בייל, כל אחד מהם יכול להיות אבא שלי ולעשות עבודה מצוינת. מריל סטריפ שחקנית ענקית, ובוא נודה על האמת, היא יכולה לגלם כל דמות. אולי נלך על כיוון של אדי מרפי או ג'קי צ'אן, זה יהיה מעניין. אבל האמת שביל מורי יהיה ליהוק חלומי, השם של הדמות שלי בסדרה היא בהשראתו (דמותו של מורי בתור טוראי ווינגר מהסרט "שים פס על הפס" משנת 1981, ד.כ.)".

למרות השמות המופרכים יותר ופחות לככב ב"קומיוניטי", הכוכבים האורחים הם לא הדבר שמעסיק את מקהייל על הסט. "מה שאני בעיקר מתרכז בו הם הסצנות שבהן אני משחק כדורגל-שולחן, בעיקר כי אני עובד על הטכניקה שלי", מספר מקהייל, "בתור ילד הייתי יותר חזק בפינג פונג וביליארד. וזה האמת מה שהכי מרגש אותי בימים אלו, אני מצפה בכיליון עיניים למשחקי פינג פונג באולימפיאדה. זה לא מספיק שזה רק אחת לארבע שנים, כנ"ל לגבי התעמלות אמנותית. ארה"ב כאומה צריכה הרבה יותר מזה".

מה אתה יכול לספר על היילייטים מהעונה השלישית?

"אני בעיקר נהניתי מהפרק בו עשינו מחווה ל'חוק וסדר'. אני לא אתן ספוילרים אבל זה קשור בנאום סוחף שאני נושא במהלך הפרק, תוך כדי שאני עושה שימוש בבטטות. ואני לא צוחק. אני מתאר לעצמי שזה משהו שאולי נהוג במרכז גמילה קיצוני. זה די מטורף, כל העבודה שלי על הסדרה היא כושר מוחי לא ייאמן. אני מבלה הרבה מאוד שעות בעבודה על 'קומיוניטי' ואני פשוט נהנה בסט הצילומים כמו שאני לא נהנה בשום מקום אחר. ואם מישהו בערוץ E! קורא את זה, אני לגמרי מתלוצץ".

"קומיוניטי" תעלה הערב (שני) בשעה 22:35 בערוץ HOT קומדי סנטרל

"קומיוניטי": לא יכולים לחכות לעונה החדשה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully