וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוקדים עם כוכבים": גוררת רגל מכאן ומכאן

לילך וולך

4.5.2012 / 1:12

"רוקדים עם כוכבים" עושה כל מאמץ לחדש עניין בה, אבל היא כל כך חסרת משמעות על המסך שכבר עדיף שהיתה מזעזעת

יש תוכניות שבין עונה לעונה שלהן מתפתח מין רעב קטן ומציק לסוג המסוים מאוד של התענוג שהן מספקות – אם זה געגוע לאושיות המעורבות שלמדנו לאהוב, הריגוש שבפורמט החכם, מתיחת הגבולות שלהן, או סתם הגילטי פלז'ר המתוק שבהן. המקום שלהן בלוח השידורים בצורה כזו או אחרת תמיד יהיה מובטח.

"רוקדים עם כוכבים" היא לא סדרה שהאדם הסביר ישאל עצמו "מעניין לאן היא נעלמה ומתי תחזור כבר". ירקדו, לא ירקדו, יותר או פחות פאייטים; נחיה בסדר גם בלעדיה. יש הרבה מאוד דברים שהצופה הקטן בבית תוהה לגבי הסלבז שלו – איך הם כשהם לבד בלי מצלמות? מה החטאים הקטנים שלהם? מאיזה בית הם באו? עם זאת, קשה להאמין שיש מי שמתהפך על משכבו בלילה בתהייה המציקה – איך עבודת הרגליים של אורנה דץ? ואביהו שבת, מחזיק מותנית במקום – כן או לא?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחת לשולחן מתחבא לו שוט. אורי פסטר, מיכל אמדורסקי, אלי מזרחי. מתוך "רוקדים עם כוכבים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

העונה הנוכחית של "רוקדים עם כוכבים" עומדת על קצות האצבעות בנסיון להגיע גבוה, ובאמת מתחדשת בלא מעט אלמנטים – השופט אורי פסטר שבנה לעצמו דמות מבדרת מופרכת ב"חי בלה לה לנד"; השופטת מיכל אמדורסקי שאין הצעה טלוויזיונית שהיא מסוגלת לסרב לה; המנחים החדשים גיא זוארץ שבמקביל מוציא לדרך ב"הישרדות", וירדן הראל שבמקביל מרכלת עם ליאון רוזנברג ב"חדשות הבידור". חוץ מאלו, העונה גייסה כמה ליהוקים מעניינים בעיקרון – שלמה בראבא, אילנית, נועה מימן, גילי מוסינזון ואסתי זקהיים לדוגמא.

אז גיא זוארץ הוא תחליף מרענן לאבי קושניר שהתלוצץ עם שופטיו עד שאנחנו נהיינו חולים, וירדן הראל עושה את מה שהילה נחשון עשתה רק בלי ההבעה האטומה של "קחו אותי מפה לפני שהחיוך המודבק הזה קורע לי את הפנים". אורי פסטר השתלט על משבצת המתעלפת-מפרגנת-מרימה; מיכל אמדורסקי הגיעה בגישת המד"כית הכועסת ומשום מה הצליחה לנבוח על המתמודדים גם כשהחמיאה להם; ואלי מזרחי הוא ככל הנראה אנדרואיד – ממש כבעונות הקודמות. ועדיין אין הוכחה שיש לו באמת צוואר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פחות מבולבל. יובל שם טוב מתוך "רוקדים עם כוכבים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז נכון, היה מרגש לגלות ששם המשפחה של יובל אינו "המבולבל", אסתי זקהיים תמיד מתוקה, ונועה מימן נגעה ללב בעיקר כשהתכווצה מעט שזוארץ שאל אותה (בחוסר רגישות מכוון) מה אבא שלה (יוסי מימן, ערוץ 10) היה חושב על הריקוד שלה. אבל אחרי העניין המסוים שסלבז באשר הם סלבז מעוררים, צריך לצפות בשעה וארבעים של ואלסים וצ'ה צ'ה צ'ה, וזה – איך לומר – לא תנועת האגן הרצויה ליותר מעשר דקות.

"רוקדים עם כוכבים" היא כאילו עלה תאנה טלוויזיוני אולטימטיבי – אם יאשימו בהאדרת תרבות הסלבז, יזדעקו לאמור – מה פתאום, זו הרי קולטורה! אם ישתעממו מכל אורגיית הנצנצים והרכנות הראש הנוגות, יאמרו – אבל הבאנו את עמית פרקש בשמלה קצרה. מה עוד תבקשי מאיתנו, מכורה כפויית טובה? אבל בפועל, יוצאת "רוקדים עם כוכבים" גוררת רגל מכאן ומכאן – לא תרבות גבוהה ולא היכרות מחודשת עם הסלבז. מספיק היה לצפות בעשר הדקות הראשונות והמבריקות של גיל ריבה ב"מי בא לארוחת ערב?" שעוקבת אחרי "רוקדים עם כוכבים" בימי ה', כדי להבין איך כן עושים את זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תרבות תרבות, אבל שלא נשכח את הסלבז. עמית פרקש מתוך "רוקדים עם כוכבים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא בסדר, "רוקדים" – אם להוציא את להקת הליווי שנשמעת כמו ערב קריוקי בגיהנום והצליחה לבצע לינץ' ממוקד כמעט בכל קאבר שלה – אבל המסך לא ירגיש בחסרונה שנייה לאחר שתרד, וגם אם תיעלם לפתע מחר שלא על מנת לחזור, קשה להאמין שיהיה מי שישלח מכתבים זועמים לרשות השנייה. אם היתה מזעזעת או מעוררת תרעומת אולי היה עדיף, אבל כפי שהיא, אפשר כבר להחליף את שמה ל"רוקדים עם – אוה, למי אכפת".

אביהו שבת טעה כשהלך ל"רוקדים עם כוכבים"? טור מזרחי
דנה עדיני על "רוקדים עם כוכבים": "אני צריכה להתפרנס"
ירדן הראל: איך היא הפכה לשם החם של עולם הבידור?

"רוקדים עם כוכבים" - מה חשבתם על התוכנית הראשונה לעונה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully