וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשף לוי מעלה זכרונות

חיים אברהם

7.10.2008 / 13:50

במאי ותסריטאי הסרט "איים אבודים" מספר לנו על הסדרה "האיים האבודים" שמחזירה אותו אחורה לשנות ה-80

לרגל שידורי הסדרה "האיים האבודים" בוואלה! yes, תפסנו את רשף לוי לשיחה עם ניחוחות של נוסטלגיה. סרטו הביוגרפי של לוי, "איים אבודים", שזכה להצלחה קופתית עצומה, מתרחש בכפר סבא של 1980, ומספר את סיפורם של התאומים בני ה-18 למשפחת לוי.

"בהכנות שעשיתי לסרט צפיתי בפרקים של הסדרה", אמר לוי. "אני חושב שיש לה ערך נוסטלגי גדול מאוד, ואני יודע שסדרות שעושים עכשיו, כמו "אבודים" ו"האי", מושפעות מהסדרה הזאת". הבמאי התייחס גם למידה בה הושפע בעצמו מן הסדרה, ואמר ש"איים אבודים זה שם קוד, שמחזיר אותי מיד לשנות ה-80 ולרגע ההוא בחיים שלי. סדרה אחת שהקרינו אלף פעם, ורצינו לראות את אותם פרקים שוב ושוב. קיוויתי שזה יחזיר הרבה אנשים למקום של הנאיביות והפרימיטיביות של הטלוויזיה".

"האיים האבודים" היא סדרת ילדים, המספרת על חמישה ילדים מרחבי העולם, שספינתם מוטלת לאחר סערה על אי. אותו אי נשלט על ידי רודן אכזר בשם Q, המנסה להרוג את הילדים שמנסים לשרוד באמצעות חברים בני המקום, ולמצוא את דרכם הביתה.

"אני חושב שהקטע של הסדרה קצת איטי וארכאי, אבל בסיפור עצמו יש משהו שעדיין עובד", אמר רשף. "זה קלאסי, חבורת ילדים שנתקעת על אי בודד, ועוברת הרפתקה של רעים נגד טובים. זה תמיד יעבוד על ילדים, למרות ילד בן 14 שיצפה בה, קודם כל ישאל איפה הבחורה הבלונדינית עם הסיליקון".

עם זאת, לוי מאמין כי הרגלי הצפייה בשנות ה-70 וה-80, לא שונים מאוד מהמצב היום. "פעם, ברגע שהסדרה נגמרה לא הייתה תכנית אחרת, אז היינו מסתכלים על הכתובית שאמרה שהשידורים יתחדשו בשעה ארבע ונהנים. זה לא שונה ממה שקורה היום. אתה צופה באח הגדול, רואה איש ישן ונהנה. אז לא הרבה השתנה, רק שם הערוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully