וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה שוגרה מעזה לישראל; צה"ל תקף מתחם צבאי של חמאס ברצועה

בעקבות שיגור רקטה לעבר שטח ישראל, נשמעה התראת "צבע אדום" במועצה האזורית חוף אשקלון ובעוטף עזה. הרקטה אותרה בשטח פתוח בנתיב העשרה, כשלא דווח על נפגעים או על נזק. בתגובה תקף חיל האוויר בדרום הרצועה

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל ויוסי אלטר

רקטה שוגרה אמש (שלישי) מרצועת עזה לעבר שטח ישראל, לאחר שנשמעה התראת "צבע אדום" במועצה האזורית חוף אשקלון ובעוטף עזה. הרקטה נפלה בשטח פתוח בנתיב העשרה, ולא דווח על נפגעים או על נזק. בתגובה לירי תקף הלילה חיל האוויר מתחם צבאי השייך לחמאס בדרום רצועת עזה.

שלשום יירטה מערכת כיפת ברזל רקטה ששוגרה לעבר שטח ישראל, מבלי לגרום לנפגעים או לנזק. בעקבות זאת, תקף צה"ל כמה עמדות של חמאס ברצועה. דובר צה"ל מסר אתמול בלילה, לאחר התקיפות, כי חמאס הוא "האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה".

בסוף השבוע התפוצצו שתי רקטות בשדרות, לראשונה זה שנה, ורקטה נוספת יורטה. אחת מהן פגעה בגן ילדים שהיה ריק, והשנייה פגעה בכלי רכב. "שמענו צבע אדום ורצנו לממ"ד", סיפרה תושבת שדרות עליזה אוחיון לוואלה! NEWS. "מיד אחר כך יצאתי החוצה וראיתי עשן. חשבתי שזה הבית של השכנה שלי, אבל אז ראיתי את הרקטה תקועה בכביש. אנחנו כבר רגילים למראות כאלה".

נפילת רקטה באחד מישובי עוטף עזה 13 בדצמבר 2017. שי מכלוף
נפילת רקטה בשטח פתוח בעוטף עזה/שי מכלוף

שני פעילים בג'יהאד האסלאמי נהרגו אתמול בפיצוץ בבית לאהיה שבצפון רצועת עזה, בעת שרכבו באופנוע. לפי גדודי אל-קודס, הזרוע הצבאית של הארגון, השניים - חברי יחידת ההנדסה של הארגון - נהרגו כתוצאה מ"תאונת עבודה" בזמן תרגיל.

בתחילה דיווחו כלי תקשורת פלסטיניים כי הם חוסלו בתקיפה של צה"ל, אך בצבא דחו זאת ובהודעת הג'יהאד האסלאמי לא ייחסו את מותם של השניים לישראל. לפי משרד הבריאות ברצועת עזה, ההרוגים הם מוסטפא א-סולטאן וחוסיין נסראללה.

(עדכון ראשון: 23:20)

האזינו לתא"ל במיל' צביקה פוגל ב-103FM: "עלינו להבין שאנחנו החזקים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully