וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו נהרג בהתהפכות טנק: "תמיד קראו לנו 'משפחת השריון'"

24.11.2016 / 11:34

עידו בן ארי, בן 20 מרמת השרון, שנהרג בהתהפכות הטנק הלילה ברמת הגולן, היה חלק ממשפחה של לוחמים בחיל השריון. סבו היה אורי בן ארי, מפקד גייסות השריון לשעבר, וגם אביו ואחיו שירתו בחיל. "היה בחור לתפארת. מלח הארץ"

צילום: מגד גוזני, עריכה: שניר דבוש

"תמיד קראו למשפחה שלנו 'משפחת השריון" - כך אמר היום (חמישי) גיורא בן ארי, דודו של עידו בן ארי, מפקד הטנק שנהרג הלילה במהלך תרגיל ברמת הגולן. "אבא שלנו היה מפקד גייסות השריון, אחרי זה אני התגייסתי לשריון, נמרוד (אביו של עידו, א"ר) התגייס לשריון, אבנר, האח השני התגייס לשריון, והילדים - כל אחד בדרכו".

עידו בן ארי, בן 20 מרמת השרון, נהרג הלילה בתאונת אימונים בסמוך להר שיפון שבמרכז רמת הגולן. עידו שירת כמפקד טנק בחטיבה 401. בתאונה נפצעו שלושה חיילים אחרים באורח קל והם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. בן ארי הותיר אחריו שני אחים, דנה, בת 27, ולידור, בן 30.
דוד ההרוג הוסיף כי עידו התגייס לשריון וסיים קורס מפקדי טנקים לאחרונה.

עוד בוואלה! NEWS:
שריפות משתללות בחיפה ובטלמון: החל פינוי תושבים מהבתים
השר ארדן: "לפחות מחצית מהשריפות הן עקב הצתות"
"רמב"ם הלכות רוצח": כתובות נאצה רוססו על בית כנסת רפורמי ברעננה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כולנו אהבנו אותו". עידו בן ארי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני חושב שזה היה אחד התרגילים הראשונים של עידו", אמר בן ארי ותיאר את הרגע בו קיבלה המשפחה את הבשורה המרה: "ב-2:00 בלילה בערך הגיעו קצינים ונמרוד פתח להם את הדלת. הוא ישר הבין מה קרה. קצת אחרי זה הוא התקשר אלי שאעזור להודיע לכל המשפחה כי אנחנו משפחה מאוד גדולה. כמובן שזה נפל עלינו כרעם ביום בהיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עידו בן ארי, החייל מרמת השרון שנהרג בהתהפכות טנק ב24 בנובמבר 2016. פייסבוק, צילום מסך
אחד התרגילים הראשונים שלו. עידו בן ארי/צילום מסך, פייסבוק

"הוא היה בחור מקסים ויפהפה. מאוד חביב על חבריו", תיאר בן ארי את אחיינו, "הוא היה אחד המקסימים שאני הכרתי. כולנו אהבנו אותו. הוא היה בחור יקר ומקסים". הדוד האבל סיפר עוד כי משפחתה של אמו של עידו, יעל, ידעה אסונות בעבר. "כל המשפחה של יעל ואימא שלה עברו אסונות לאורך השנים. הן איבדו את אחיהן יובל כתוצאה מסרטן ואת האבא משה, שהיה אחד הכוורנים הידועים בארץ שמת ככל הנראה מצער אחרי שבנו הבכור נפטר".

לדברי בן ארי, בן דודו של עידו המשרת כחובש באותה יחידה, היה באזור התאונה. "אני יודע שבלילה הוא התקשר לאימא שלו ובכה מאוד, כי הוא מכיר את עידו ומאוד אהב אותו", סיפר הדוד, "הוא אמר שהוא היה בחור לתפארת. מלח הארץ".

עידו בן ארי, החייל מרמת השרון שנהרג בהתהפכות טנק ב24 בנובמבר 2016. פייסבוק, צילום מסך
"תמיד היה ילד חייכן". עידו בן ארי/צילום מסך, פייסבוק

"עידו תמיד היה ילד חייכן, שקט כזה. כל הזמן עם חיוך על הפנים", סיפר עליו חברו דניאל חימאי, "הוא היה ילד טוב, לא עשה בעיות ואף פעם לא העירו לו. כולם אהבו אותו. הוא היה הפייבוריט של כולם". חימאי הוסיף כי "אם מדברים על ילד זהב - זה הוא. אפשר להגיד שאין מילה רעה אחת עליו. הוא לא היה מחפש צרות ולא מדבר רע על אנשים".

חברו של עידו סיפר גם הוא על הרגע בו שמע את הבשורה הקשה. "אמרו לי שחייל נהרג בתאונת אימונים בצפון, ואז הקריאו לי את ההודעה שיצאה", סיפר חימאי, "כשקראו את השם, משהו בי חיכה שיגידו לי שהוא לא מרמת השרון, או שהוא לא בשכבת הגיל שלי. ברגע שאמרו שהוא בן 20 מרמת השרון - קפאתי. זה לא נתפס. הגוף התחיל לרעוד. זה הפך מוחשי ולא שמועה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה לא נתפס". עידו בן ארי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבי גרובר שהגיע עם משלחת של העירייה לנחם את משפחת בן ארי, אמר כי מדובר ב"אסון כבד לרמת השרון". על בן ארי הוא סיפר כי היו לו המון חברים. "כולנו נורא עצובים היום", אמר גרובר, "זה קשה. זה הילד הצעיר, ילד יפה, חמוד. חבל שקרתה תאונה כזאת ומוות כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully