וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנה נשקפת לחייו של החייל שנפצע קשה בפיגוע הדריסה בבנימין

אמרי סדן ודנה ירקצי

4.5.2016 / 0:19

בביה"ח שיבא שבו מאושפז הלוחם מקווים שיוכלו לייצב את מצבו בימים הקרובים. בפיגוע נפצעו קל עוד שני חיילים. אחד מהם הוא אחיינה של רחל קול, שנרצחה בפיגוע בגוש קטיף עם בעלה לפני כעשור

צילום: רויטרס, ניב אהרונסון, רויטרס, אמרי סדן; עריכה: מתן חדד

החייל מחטיבת כפיר שנפצע אתמול (שלישי) באורח קשה בפיגוע הדריסה ליד ההתנחלות דולב שבבנימין, הובא לטיפול בבית החולים שיבא בתל השומר ונשקפת סכנה לחייו. בפיגוע נפצעו עוד שני חיילים מהחטיבה באורח קל. אחד מהם הוא בנו של מאיר מזרחי, שאחותו ובעלה נרצחו בפיגוע בגוש קטיף לפני כעשור.

ד"ר יורם קליין מסר כי הלוחם שהגיע לבית החולים שיבא סובל מפגיעה רב-מערכתית בפלג גופו העליון. "הוא יזדקק לטיפול ארוך. נקווה שנוכל לייצב אותו בימים הקרובים". ד"ר קליין סיפר כי פציעות של דריסה מאופיינות בדרך כלל בשברים בעצמות הרכות שבמרכז הגוף, ומהן סובל גם החייל.

"הוא בהכרה, הוא בהלם", סיפר מזרחי על בנו שנפצע באורח קל בפיגוע ומאושפז בבית החולים הדסה עין כרם. "בשבוע הבא ביום הזיכרון נעלה לקברה של האחות", ציין האח השכול, שאיבד את אחותו ובעלה, דב ורחל קול, בפיגוע ירי בציר כיסופים ביולי 2005. בתו הייתה זו שהודיעה לו על הפציעה של אחיה. "היא התקשרה ואמרה לי לקחת מונית ולנסוע לבית החולים". אחרי שראה את בנו, סיפר: "הוא נפצע ברגל, הוא בסדר יחסית, נראה לי".

עוד בוואלה! NEWS:
תושב חיפה ביקש צו הרחקה מאלוהים: "מתנהג אליי לא יפה"
תלמידי התיכונים ישבתו גם מחר: "לא רואים התקדמות משמעותית"
דונלד טראמפ: ישראל צריכה להמשיך לבנות בהתנחלויות

פינוי פצוע מפיגוע הדריסה בדולב לבית החולים הדסה עין כרם. הלל מאיר, תצפית TPS
פינוי אחד הפצועים להדסה/תצפית TPS, הלל מאיר

הפיגוע התרחש בתוך אחד הכפרים הסמוכים לדולב, המצויה בגזרת טלמונים הסמוכה לרמאללה וכוללת בתוכה כמה יישובים, בהם טלמון. מבדיקה ראשונית עולה כי השלושה נפגעו בעת ששהו במהלך פעילות מבצעית בכביש גישה סמוך לכפר הפלסטיני עין עריכּ, כשרכב מסחרי פגע בהם בעוצמה. כוח צה"ל שהיה במקום פתח באש לעבר נהג הרכב, אחמד ריאד שחאדה בן 36 מביתוניא, וירה בו למוות.

לאחר מכן הוצאו החיילים מהכפר לכיוון ההתנחלות דולב הסמוכה על מנת להעבירם לקבלת טיפול רפואי. במקביל הוקפץ מסוק של חיל האוויר לצורך העברתם לבתי חולים.

(עדכון ראשון 22:23)

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
זירת פיגוע דריסה דולב. מיכל אביאור/TPS, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיגוע ליד דולב, אתמול בערב/מערכת וואלה! NEWS, מיכל אביאור/TPS
זירת פיגוע דריסה דולב. מיכל אביאור/TPS, מערכת וואלה! NEWS
המסוק שפינה את הפצוע קשה/מערכת וואלה! NEWS, מיכל אביאור/TPS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully