וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל דוקר את הגבר באמצע האימון – ובורח: תיעוד הפיגוע בגוש עציון

10.2.2016 / 20:12

בסרטון שבו מתועד הפיגוע בכניסה להתנחלות נווה דניאל נראה המחבל רץ אחרי הקורבן, תומר דיטור, בשביל העפר שבו התאמן. הוא מצליח להשיג אותו ולאחר מאבק קצר ואלים בין השניים - הוא נמלט. דיטור הגיע בכוחות עצמו לכניסה להתנחלות כשהוא במצב קל-בינוני

עריכה: יאיר דניאל

המחבל שביצע את הפיגוע אתמול בגוש עציון תפס את הקורבן, תומר דיטור מההתנחלות ראש צורים, כשהוא במהלך אימון ריצה, דקר אותו בעת מאבק – וברח. בתיעוד שפורסם היום (רביעי) מהאירוע נראה כי המחבל רדף אחרי דיטור, בן 28, בשביל העפר שבו ביצע את האימון הריצה שלו, בסמוך להתנחלות נווה דניאל. בין השניים מתפתח מאבק קצר ואלים, אך בסופו המחבל מצליח לפצוע את הצעיר ולברוח מן המקום. דיטור הגיע בכוחות עצמו לכניסה לנווה דניאל כשהוא פצוע באורח קל-בינוני, ושם הוזעקו כוחות ההצלה והביטחון.

חובש רפואת חירום במד"א, מוטי בן שושן, הגיע למקום וסיפר על פינויו של דיטור לאחר האירוע. "ראינו גבר כבן 30 שוכב בשביל דרך האבות סמוך לכניסה לישוב נווה דניאל כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפצע דקירה בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימום וחבישה, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו תוך טיפול רפואי לבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני. הוא תקשר איתנו וסיפר שבמהלך פעילות ספורטיבית הרגיש דקירה ונפל".

עוד בנושא:
התפתחות משמעותית בחקירת אחד הפיגועים האחרונים
"פחד ברחובות": הדו קיום ברמלה בסכנה אחרי שני אירועי הדקירה
איזנקוט רומז על הפעילות נגד המנהרות: המאמץ גדול, רובו רחוק מהעין

פיגוע דקירה בנווה דניאל, גוש עציון. 9 בפברואר 2016. מד"א
כוחות בזירת האירוע, אתמול/מד"א
פינוי פצוע מפיגוע הדקירה בנווה דניאל. בית החולים שערי צדק, 9 בפברואר 2016. יואב דודקביץ'
פינויו של דיטור לבית החולים/יואב דודקביץ'

אתמול בשעות הבוקר עצרו שוטרי מג"ב נערה פלסטינית ששלפה מתיקה סכין וניסתה לדקור אותם בסמוך לשער שכם שבירושלים. מדיווח המשטרה עולה כי הנערה, תושבת העיר בת 16, ניסתה לדקור את השוטרים לאחר שעוררה את חשדם והתבקשה למסור את תיקה לבדיקה. השוטרים הגיבו במהירות והשתלטו עליה.

מעט לפני כן, נעצרה בכניסה להתנחלות כרמי צור שביהודה נערה פלסטינית בת 13 שנשאה על גופה סכין. לא היו נפגעים בשני האירועים. הנערה נעצרה לאחר שתושבת ההתנחלות דיווחה כי היא התקרבה לגדר באופן חשוד. כששומר היישוב החל בנוהל מעצר חשוד מול הנערה, היא השליכה את הסכין ונעצרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully