וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשלח את קרן ומיטל": לוחמי מג"ב שרים אייל גולן - ועונים לחמאס

9.11.2015 / 18:06

לוחמי מג"ב שנקראו למילואים החליטו לצלם גרסה משלהם לשיר "מי שמאמין", בתגובה לגרסה שהפיץ חמאס בחודש שעבר. הלוחמים שרים על גל הטרור האחרון, ומתייחסים ללוחמות ולאזרחים שנטרלו מחבלים

ספק 500

לוחמי משמר הגבול מפלוגת "דבורה" שנקראו לאחרונה למילואים צילמו סרטון עם גרסה משלהם לשירו של אייל גולן "מי שמאמין", בתגובה לאיומי חמאס. בחודש שעבר פרסם הארגון סרטון משלו, שבו שונו מילות השיר ל"נשלחנו לחסל את הציונים", על רקע תמונות מאימונים שעורך הארגון, פעולות שערך במהלך "צוק איתן", המהומות האחרונות בהר הבית וקטעים מבוימים המציגים את לוחמי הארגון מביסים את חיילי צה"ל.

בשיר התגובה שלהם שרים הלוחמים כי "עוד לא שלפו נשקים" וכי "ישלחו את קרן ומיטל" לחסל אותם, זאת כחלק מההווי של מג"ב המשלב גם לוחמות, שכמה מהן אף חיסלו מחבלים בפיגועים האחרונים. בגרסתם אף משווים הלוחמים את גל הטרור למשחק כדורגל, כשהם מדמים את ישראל לריאל מדריד ואת הפלסטינים לבני סכנין.

לבסוף מתייחסים הלוחמים שחיברו את השיר גם למעורבות האזרחים בנטרול מחבלים. הם מציינים כי בניגוד לגלי טרור קודמים, כעת מספיקים אביזרים כמו נונצ'אקו ומוט סלפי כדי לנטרל את המחבלים.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי יותר משנה של מתיחות: נתניהו ואובמה נפגשים בבית הלבן
שיא גשם לשעה ודגים שוחים ברחובות אשקלון: "כל הבית נהרס"
יעלון: אין לנו יכולת להעמיד לדין את היהודים החשודים בהצתה בדומא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully